Kiitokset kaikille tuplaonnitteluista!
@Kiiltokuva, hauskaa tosiaan että meitä on kaksi tuplaodottajaa niin samoissa viikoissa! En löytänyt sua tuosta ekan sivun listasta enkä muista: oliko tää sun eka raskaus vai oliko teillä lapsia jo ennestään?
@Hipiti , kyllähän mä tuossa pari päivää sitten pahoinvointia tuskaillessani taisin mainita että kun vaan ei olis kaksoset kyseessä.
Oli kyllä ihan puhtaasti vitsi, mitään todellista aavistusta ei voi sanoa olleen. Mutta kun gyne laittoi anturin oikeaan paikkaan niin heti katsoin itsekin että ihan kuin ois kaksi! Ja kun hetken päästä gyne sanoi saman ääneen niin pakkohan se oli uskoa
Sain nyt sitten lähetteen äitiyspolille jo saman tien, pitää kuulemma varmistaa että on erilliset istukat ja kalvot vaikka siltä onneksi näytti. Jos on yhteisiä niin siitä voi tulla kaikenlaisia ongelmia. Raskausviikot meni nyt vähän hassusti kun gyne katsoi raskauskiekon perusteella että la olisi jo 18.8. (?) ja viikkoja siis 7+4. Sitten ultrassa sikiöiden koko vastasi sitä 7+0 jota olin itsekin laskenut, mutta ä-polin lähetteessä näytti edelleen lukevan la:na se 18.8. Joten en nyt tiedä oonko virallisesti 7+0 vai 7+4 ? Eiköhän se jossain välissä päätetä
Alkuun oli kyllä vähän shokki kun olin henkisesti varautunut pikkukolmoseen joka menisi aika lailla samaa kaavaa kuin kaksi edellistäkin. Nyt on ihan kuin ensimmäistä oottais kun kaikki on uutta ja pelottavaa. Pystyykö synnyttämään alateitse, onnistuuko imetys, miten kauhean raskas vauva-aika tulee jne. Hädissäni soittelin äidit, siskot ja anopit läpi ja kerroin kaikille heti
Kannustusta tuli paljon ja yllätyksekseni mies suhtautui uutiseen alusta asti positiivisesti, mikä on tietysti iso asia. Tässä päivän sulateltuani alan itsekin jo olla vähän innoissani
Jospa tää tästä...
Sokeripala ja tuplamuruset 7+0