Hei vaan kaikille ja tervetuloa uusille.
Kiva kun keskustelu on vilkastunut.
Täällä ei edelleenkään ole oikein mitään oireita, ehkä vähän normaalia enemmän väsymystä. Ja jotain alavatsatuntemuksia on kyllä myös, pieniä repäisykipuja jos esim. kääntyy liian nopeasti sängyssä.
Olen töissä tällä hetkellä ja mulla on ihan toimistotyö. Ei se koko päivän istuminenkaan mitään herkkua ole, etenkään siinä kohtaa kun mahaa alkaa jo olla. Oon kyllä suunnitellut, että pidän kesälomat ennen äitiyslomaa, joten voisin jäädä lomalle jo toukokuun lopussa. Ehtisi kesän sitten nautiskella ja viettää aikaa esikoisen kanssa. Viimeksi ehdin olla äitiyslomalla 3 viikkoa ennen kuin neiti syntyi. Se tuntui vähän liian lyhyeltä ajalta kun oli kuitenkin paljon menoja ja puuhaa.
Mä kävin tosiaan maanantaina jo neuvolassa. Oli uusi terkka, mutta hänkin vaikutti kyllä oikein mukavalta. En saanut neuvolalääkäriä ennen joulua, vaan se on heti pyhien jälkeen 27. päivä. Vähän tylsää, olisin kyllä halunnut sen ultravarmistuksen ennen joulua. Mutta ei voi mitään. Neuvolassa laskettiin, että laskettu aika olisikin jo 29.7. eli nyt olisin jo viikolla 6+4. Itse laskin oletetusta ovulaatiosta, että la olisi 2.8. No, eipä sillä niin kauheasti ole väliä, kun laskettu aika on vain suuntaa antava. Eli jos sopii, jatkaisin mielelläni täällä elokuisissa vaikka papereissa lukee jotain muuta?