Oi, onnea kovasti
@Nachsal! Muistan sut vauvakuumeilijoista.
Tervetuloa ja paljon onnea myös muille uusille!
Mä oon koulutukselta terveydenhoitaja ja sairaanhoitaja. Todella epävarma työtilanne on nyt, joulukuun loppuun saakka soppari. Eikä vielä tietoa uudesta. Vähän stressaa ja ahdistaa. Haluaisin voinnin salliessa olla töissä tän raskausajan, jotta saisin vauvalle rahaa säästöön ja paremmat äitiyspäivärahat. Oon laajentanut työnhakua päiväkoteihin. Päivätyö mulla vaatimuksena, oon niin huono nukkuja. Yhestä päiväkodista saattaa olla sijaisuutta tulossa.
Huomenna soitan neuvolaan! Jännittää, saanko terkkaa kiinni. Ma ei vastattu vaan vastaaja pyysi ottamaan yhteyttä keskiviikkona. Ja siellä on vaan 30 min puhelinaika. Halusin saada huomenna sen ekan ajan varattua. Ois sekin asia pois mielen päältä. Joten pitäkää peukkuja!
Mulla oli huono aamu. Semmoinen itkettää, turvottaa, kiukuttaa, lievä itseinhokohtauskin.. Tunnistan, että on alun sopeutumisvaikeutta. Miettii kaikkea, mistä joutuu luopumaan ja mikä muuttuu. Tuli myös tunne että apua oonko muka valmis.
No nyt illasta hyvä ja liikuttunut olo. Paisteltiin tuon 6v pojan kanssa pipareita ja aattelin samalla tätä Ihmettä. Voi kunpa kaikki menisi hyvin ja saisin toisen lapsen, jonka kanssa jakaa tätä elämää.
Jshanti88 ja Ihme rv4+6