Mä ainakin pyörin täällä foorumilla silloin tällöin, kun jotenkin en yhtään innostu tuosta facebook-puolesta..
Pahaa oloa edelleen ajoittain, mutta on ollut jo monia (jopa peräkkäisiä) päiviä ilman yhtään oksennusta. Sen vastapainoksi sitten taas sellaisia eilisiä, ainakin kolmesti halailin pönttöä...
Että selkeästi on huono olo pois päin menossa, välillä jopa ihan hyvä olla, mutta välillä edelleen niitä huonoja päiviä. Todella hiljaa tämä on edennyt, mutta parempaan päin tässä monta viikkoa jo, askel kerrallaan. Hukan vajaa 10kg taisi kaikkinensa paino tippua tässä rytinässä, vaikka nyt olen ihan hyvin syönyt jo pidempään. Vähemmän kuin ennen raskautta tosin, vain pieniä annoksia kerrallaan. Josko se tästä kohti kokonaisvaltaista parempaa oloa, ilman näitä olleita takapakkeja
neuvola ja lääkäri edelleen tarkkailevat painoa ja verikokeissa pitää taas käydä suolatilannetta tarkistamassa, näitä huonovointisuuden jälkimaininkeja vielä.
Nyt menneellä viikolla luulen ensimmäisiä kertoja tunteneeni vauvan liikkeitä, kevyttä kutittelua alavatsalla.
Tänään ehkä tähänastisista eniten. Aika aikaisin, kun sanotaan että monet ensisynnyttäjät vasta rv 20+ tjtn. Tänään siis tuli täyteen tasan 16 viikkoa. Rakenneultra kuukauden päästä. Kaiken kaikkiaan ihan hyvillä mielin nyt
Kukha ja 16+0