Elokuiset leijonanpennut - PK-seudun tapaaminen!

Heippa kaikille ja aurinkoista odotusta!

Ajattelin aloittaa tästä pääkaupunkiseudun tapaamisesta ihan oman pinon, niin on helpommin löydettävissä kun tuo toukokuun pino vaan paisuu ja siellä juttelevat muutkin.

Eli tällä hetkellä tapaamisesta kiinnostuneita ovat olleet ainakin baby butterfly, Miranda-81, Anna333, miiwa, misu75 ja Tigrita! Kiva, että innokkaita löytyy!

Olisitteko innokkaita tapaamaan jo nyt toukouun puolella vai vasta "kesällä"???

29.5. ja 4.6. olivat ainakin päivämääriä, jotka löysin, etteivät sovi. Samoin keskiviikkoisin oli muutamalla perhekerhoa tms.

Minä ehdotan seuraavia päiviä:

Ma 25.5.
Ti 2.6.
To 11.6.
Pe 12.6.

Jos joku päivä noista sopisi mahdollisimman monelle?

Ilmasta riippuen voitaisiin mennä vaikka piknikille tai sitten ihan johonkin kahvilaan?


Toivottavasti saadaan hyvä porukka kasaan ja kaikille uusia kavereita! =)
 
Mä voisin kanssa tulla, kun melkein olen pääkaupunkiseutulainen. :D

Mulle noista päivistä käy parhaiten 25.5. ja 12.6. Ihan ok on myös 2.6. mutta 11.6 ei käy ollenkaan. Sillon on kynsihuolto sekä hypnosynnytys -kurssi. :)

Piknik on ihan idea, jos vaan sää sallii. :flower:

Luminella ja matkustaja 28+2
 
mä olen kanssa kiinni lapsissani aika hyvin ja on kaikenmaailman kevätjuhlaa, niin omaa kuin lastenkin niin koen, että mulle helponta on jos sovitte päivän ja mä kikkailen sitten :) Heh, aika omaan napaan tuijottaja täällä..
paitsi tietenkin jos on treffit johon muksut voi ottaa mukaan. Mutta ehkä mieluummin ei, ainakaan ekoille treffeille..
jaa, kalenteria katsomalla selvisikin, että nyt mulle kävis tuo 11.6 torstai. Muille päiville, tai illoille onkin ohjelmaa.. :(
 
Heippa, oon kanssa kiinnostunut mahdollisesti tulemaan tapaamiseen :) Asustelen Vantaalla, niin pääsen kätevästi sitten siitä mukaan.

Päivistä sen verran, että 25.5 on näillä näkymin ainoa, joka ei käy. En tosin ole varma ihan kaikista työvuoroista (niistä harvoista).
 
me mennää miekkosen kans maistraattii 12.6 sanomaan tahdon et se päivä ei mulle kyl ois mikää paras. :D 25.5 ja 2.6 on sellasia päiviä jolloin sopii mulle parhaiten :) Eli näyttäis nyt siltä ettei kaikille käy kaikki päivät. :D kaikki muut paitsi kesäkuun 12 päivä ei ihan toimi se 11.6 viel ny t ehkä menis. :) Ja piknikki kuulostais enemmän kun hyvältä!
 
Ihanaa, että halukkaita löytyy vielä! Tämän hetken tilanne näyttäisi siltä, että millekkään noista päivistä ei kaikkia saada mukaan :( Mutta vähiten poissaolijoita olis tuolloin to11.6. Pidän itse edelleen kaikki päivät vapaina jos lisää tulijoita vielä ilmaantuu ja tilanne tuon päivämäärän suhteen muuttuisi. Sovitaan sitten seuraava tapaaminen sen verran pitkälle, että kaikki ehtii sen päivän varaamaan valmiiksi.

Onko kaikki sitä mieltä, että ei lapsukaisia mukaan ekaan tapaamiseen? Siinä tapauksessa iltapäivä/ilta olisi varmaankin paras aika ja myös niille ketkä vielä töissä ovat?

 
Toki otetaan uusia, eli tervetuloa kaikki innokkaat! :)

Pidettäiskö nyt tuo 11.6. sovittuna päivänä? Ja oisko klo 18.00 liian myöhään? Ja mennään siis piknikille jos ilma on hyvä, suunnitelma B:nä kahville tai syömään? Mietin tuon piknikin kanssa, että pitäisikö tehdä niin, että kun kaikki ovat paikalla, kerätään kolehti ja ostetaan kimpassa jotain syötävää niin ei tarvitse etukäteen huolehtia kuka tuo mitäkin tai turhaan tehdä mitään jos sattuukin sadekelit?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ameliini:
Toki otetaan uusia, eli tervetuloa kaikki innokkaat! :)

Pidettäiskö nyt tuo 11.6. sovittuna päivänä? Ja oisko klo 18.00 liian myöhään? Ja mennään siis piknikille jos ilma on hyvä, suunnitelma B:nä kahville tai syömään? Mietin tuon piknikin kanssa, että pitäisikö tehdä niin, että kun kaikki ovat paikalla, kerätään kolehti ja ostetaan kimpassa jotain syötävää niin ei tarvitse etukäteen huolehtia kuka tuo mitäkin tai turhaan tehdä mitään jos sattuukin sadekelit?
Mulle sopii! Mulle sopis kyllä aiemminkin päivällä, mut ymmärrän et jollain voi olla vielä töitä tms..
 
mulle soopis kyllä aiemmin päivällä jo mutta taitaa ihmiset olla töissä. toi klo 18.00 alkaa oleen jo melko myöhä mutta sovittavissa toki. ja se 11.6 sopii näillänäkymin :) ja piknikki ideana että jokanen raahaa omat eväät vois olla ihan hyvä idea myös :)
 
Tuo päivä sopii minulle hyvin, mutta minulle tuo klo 18 on liian myöhään. Eikö olisi parempi idea että mentäisi vaikka kahvilaan ensimmäisellä tapaamiskerralla ja sitten seuraavalla kerralla picnicille. Minulle sopisi paremmin puolen päivän aikaan, koska iltapäivällä pitää olla esikkoa hakemassa ja illalla kotihommia tekemässä.
 
No hei jos kaikille sopii, niin toki aikaisemminkin voidaan nähdä :) ajattelin vain niitä, jotka ovat vielä töissä tai täytyy odottaa, että iskä tulee töistä lapsia hoitamaan. Jos ihan päivällä nähdään, niin minä joudun tuon prinsessan sitten mukaan ottamaan, mutta eikai se haittaa. Ehdottakaa teille sopivia aikoja! :)
 
Moikka!

Tuo päivä näyttäisi sopivan minullekin ja tosiaan päivällä käy paremmin. Kahvila voisi olla munkin mielestä hyvä paikka ekaan tapaamiseen. Mulle käy aamusta asti joten jos jollakin on jotain muuta menoa niin voisi ehdottaa sopivaa aikaa. Tavataanko me Helsingissä? Jos mennään johonkin kahvilaan niin kävisikö tapaaminen keskustassa jossain kävelymatkan päässä rautatieasemalta vaikka? =)
 
Onko porukkaa tulossa 11.6. ja mihin ja mihin aikaan??? Mulle sopii aamupäivästä asti kaikki ajat =) Paikkaa en osaa ehdotella, mutta tosiaan mielellään jossain keskustan lähistöllä että löytäis perillekin =)
 
Juuh, mulla jopa olis tuolloin 11. päivä vapaapäivä, joten käy erinomaisesti! Toki vapaapäivä tietää sitä, että lapsi tulee mukaan, häntä en turhan takia tarhaan pistä, kun on mahdollisuus itse pitää. Meille käy aika kuin aika, iltakin sopii, ollaan silloin kaksistaan kotona, kun miehellä on menoa.
Paikka läheltä keskustaa olisi mukava niin päästäis suoraan junalla paikalle. Muistelisin lukeneeni että esim. Sanomatalon kahvilassa olisi tilaa kokoontua isommankin porukan. Tosin en ole siellä itse käynyt asiaa toteamassa, enkä edes tiedä, mikä kahvila paikassa tällä hetkellä on. Olisi ainakin ihan rautatieaseman vieressä ja helposti löydettävissä. Joku joka on kyseisessä kahvilassa käynyt, voisi kommentoida, onko kiva tapaamispaikka!
 
Meille tuli tytön suuhygienisti-aika juuri torstaille, mutta on kello 12 niin siitä voidaan kyllä heti sen jälkeen jatkaa matkaa keskustaan. No käviskö esim. 13.30 kun moni toivoi aikaisempaa ajankohtaa? Tai ehdottakaa muita aikoja..
Kampin yläkerrassa on se Johto-Cafe jossa on isompiakin pöytäryhmiä ja sinne mahtuu hyvin paljon rattaitakin. Mutta minulle on kyllä ihan sama minne mennään, pääasia että mahdollisimman moni olisi mukana! :)
 

Yhteistyössä