ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - toukokuussa

kikka89:
Me kun miehen kanssa sovittiin ettei kerrota tästä meidän tyytölupauksesta muille.
Parempikin kyllä ettei poika tiedä kumpi on tulossa, jos vaikka ei tulekaan se mitä odotetaan.
Joo, se on varmasti ihan fiksua. Just kuulin, kun yhdelle tutulle pariskunnalle oli lupailtu rakenne- ja 4 D ultrassa 99 % varmaksi tyttöä. Oli oikeen erikseen sanottu, että aivan selvästi on tyttö. No nää sit olivat jo ostaneen mekkoja yms. ja sittenhän sieltä tuli kuin tulikin poika :D
Mutta hienoa että miehesi sai kerrottua pojalleen tulevasta vauvasta :)

Joku mainitsi nopeasta ajan kulumisesta. Mäkin just hogasin, että enää 87 päivää laskettuun aikaan. Toisaalta älyttömän paljon, mutta toisaalta taas vähän.

Mullakin on napa ollut pullistuneena ulospäin jo jonkun aikaa :LOL:

outiko 27+4
 
Heissan taas!

Vappu meni ja mökiltä palauduttu, tosin jo eilen. Meni mukavasti aika ja saatiin avattua grillikesäkin :p vähän tehtiin vartaita, pihvejä, herkkusieniä sinihomejuustolla ja pekonilla sekä paistettiin munkkeja :p ja tortilloita. Ja kiloja tulee mukavasti x) mutta vapun kunniaksi :whistle:

Kikka89 hyvä että miehesi sai kerrottua, ja ihana tuo reaktio vielä pojalta! :)

Mamika jaksamisia ja haleja sinne :hug:

Äiskä87 onnea tupakoinnin lopettamiseen, jostainhan se on aloitettava :) ja hyvältä vaikuttaa! :hug:

Sitten vielä siihen tapaamisjuttuun Helsingissä. Olen lähiseuduilta myös, Vantaalla asustelen, kohta vain toisella puolella Vantaata eli Länsi-Vantaalla, nyt asun Itä.

Joo tosissaan, isolta maha näyttää ja kaikki tykkää aina huomauttaa "ohohh, onpas taas kasvanut" tai muuta. Joo onneksi tosissaan ei noita peilejä ole meillä kovinkaan paljon, näen vain kasvokuvaa, kun ei ole kokovartalopeilejä. Mutta toisaalta naamakin näyttää turvonneelta mursulta, ettei tarvitsisi edes naamaakaan nähdä :D Mutta niinä harvoina hetkinä kun kävelen peilien edessä tutuilla, ystävillä, sukulaisilla tai kaupoissa koen järkytyksen "olenpa tosi iso" aina ei edes tunnu niin isolta miltä kuva näyttää :D vaikka hengästyy kyllä nopeammin. Huomaa myös kun on tullut nämä lämpimät kelit, olen aivan puhki. Nytkin hikeä vain pukkaa, täytyy varmaan ottaa tuo pöytätuuletin tuohon pörräämään.. Napakin poksahti munkeista melkein kokonaan ulos :p

Noista liikkeistä tunnen siis joka päivä liikettä, mutta nyt en enää kovin usein. Ilmeisesti nyt tila alkaa vähenemään pikkuisella, eikä tämä liiku enää niin usein..?

Mieskin alkaa hiljalleen tajuamaan, että tämä on todellista. Tai koko ajanhan hän on sen tiedostanut, mutta hänelle tulee semmoisia, "voi että, kohta se on sylissä.. mitenköhän pärjätään" :D ja itsekin miettii jo synnytystäkin ihan eri tavoin.. Nytkin mietin noita luonnonmukaisia synnytyksiä, kun lukenut oman kehon kivunlievytysjärjestelmästä. Vaikka ennen ihan ehdoton epiduraali :D no luultavasti joudun ottamaan kaikki mahdolliset, sillä on matala tämä kipukynnys minulla :) pruut hankalia juttuja ja kaikkea pohdin jo...

Zinnie 27+2
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
ameliini TÄÄLLÄ OLLAAN ESPOOSTA! kielletty ainaki on vantaalta. :)
Kiva kiva! Oisko millaisia toiveita ajasta ja paikasta? Meillä keskiviikot on aikalailla pois laskuista kun käydään tuolla perhekerhossa vähän leikkimässä, mutta muuten meillä on PALJON aikaa :) Toivottavasti saataisiin lisää innokkaita mukaan!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ameliini:
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
ameliini TÄÄLLÄ OLLAAN ESPOOSTA! kielletty ainaki on vantaalta. :)
Kiva kiva! Oisko millaisia toiveita ajasta ja paikasta? Meillä keskiviikot on aikalailla pois laskuista kun käydään tuolla perhekerhossa vähän leikkimässä, mutta muuten meillä on PALJON aikaa :) Toivottavasti saataisiin lisää innokkaita mukaan!!!

Täälläkin ollaan Espoosta. :)
 
Ameliini :wave: HELSINGISTÄ!!!

Mulla on huomenna se sokerirasitus. MONTAKO TUNTIA EI SAANUT SYÖDÄ??? en muista :ashamed:

Mulla napa ei viel pullista. Mutta nyt ainakin kaikki huomaa et oon raskaana, se on nyt pyöristynyt.
Tulipa tänään aikainen herätys ku ei vessakäynin jälkeen enä nukuttanut.

Anna ja masukki 28+3
 
Huomenta taas kaikille !!

Meillä mies lähti juuri töihin ja minä täällä koitan hoitaa aamujuttuja, mutta jotenkin tämä tietokone kuulostaa paljon houkuttelevammalta..
Mies oli eilen kuvannut puhelimella poikaansa ja kysynyt että mikäs pikkuveljen tai pikkusiskon nimeksi pitäisi tulla ?
Kauheasti sieltä tuli pojan nimiä, mutta tyttöjen nimiä oli kuulemma vaikea keksiä ( ei kuulemma tiedä tyttöjen nimiä )
Mutta tytön nimen pitää kuulemma olla lyhyt, joko 4 tai 5 kirjainta saa olla.
Ja pojan ehdotukset tytön nimeksi olivat Oona ja Moona ( kovasti muistuttaa molemmat isoveljen nimeä :D )
Mutta tosiaan kyllä hyvä että on innostunut asiasta kun nimenkin pitää olla melkein sama kun itsellä.

Mutta nyt pitää varmaan irtaantua taas tästä koneelta.
Pitäisi tuo koira viedä ulos, ja sitten olisi tarkoitus mennä kaupassa käymään vähän kauempana kun tuo meidän lähikauppa on niiiin kallis.
Ja illemmalla olisi sitten ensimmäinen perhevalmennus, täytyy nyt katsoa että jaksanko mennä kun tänne on kuulemma luvattu vesisadetta, ja vaikka meiltä ei olekaan pitkä matka neuvolaan niin ehtii siinä kuitenkin kastua jos kaatamalla sataa.
Harmittaa vaan kun mies ei pääse mukaan kun tällä kertaa siellä olisi ollut miehille sellainen isätunti, ja naisille on sitten jotain muuta ohjelmaa mistä neuvolantäti ei edes tiennyt että mitä..
Mutta mies menee tänään EA2 kurssille mikä kuuluu opintoihin, niin pakkohan hänen on sinne sitten mennä että saa siitäkin sitten suoritus merkinnän.
 
Huomenta!
Paluu arkeen taas *huoh*. Tänä aamuna piti herätä jo ennen kuutta, kun tultiin aamusta takasin kotiin Jkl:ään anoppilasta. Ja suoraan kaheksaan töihin. Meinaa olla tosi väsy ja muutenkin heikko happi. En tiedä, että miksi.

Anna333 12 tuntiin ei saanut syödä/juoda.

Mutta jospa sitä koittais tehdä töitä. Enää 13 työaamua tän työpäivän jälkeen (miten niin lasken aamuja ;) )

outiko 27+5
 
täällä vappu meni rauhallisesti. Lapset ole aaton mummulassa ja miehen kanssa oltiin synttäreillä. Ihan mukava oli olla pois kotoa, mutta kun ei juuri ketään tuntenut ja kaikki muut oli kännissä, niin vähän välillä einas tylsistää. Lähettiin ajoissa kotiin ja vappupäivänä sitten lasten kanssa kaupungille. Muutoin oltiinin sitten kotona
Meillä isompi, eli tyttö kovasti jo kyselee vauvasta, pienempi ei vielä oikein tajua. Mahaa joutuu varomaan oikein tosissaan, kun molemmat yrittävät mönkiä syliin ja leikit on välillä aika rajuja.
Mullakin on sokerirasitus tällä viikolla, kun tuo kakkonen oli syntyissään niin iso. Nyt joudunkin sitten johonkin kokoarvioseurantaan ettei tämä pääsisi niin isoksi, no minkäs sille voi? Painoa ei ole liikaa, ruokavaliota yritän silti noudattaa, mutta maha kasvaa jo nyt yli käyrien :ashamed:
Kellaria pitäirs ruveta siivoamaan jos vaan jaksaisi ja pystyisi...
 
Terveisiä Kreetalta! :wave: reissu oli ihana ja sää suosi. Saatiin nauttia auringosta altaalla uiden ja löllötellen sekä leikkipaikalla remuten. Siskon poika oli haltioissaan. :heart: oli ihana huomata, että löllöttelyloma on myös mun makuun. Mä kun oon tottunut lomalla hulluna kiertää ympäri ämpäri nähden kaikkea mahdollista. Loma lapsen ehdoilla, rennommalla meiningillä, oli erittäin positiivinen yllätys!

RangaTanga, hauskaa reissua teille. Portugalissa on varmaan tosi hyvät säät! B)

Vappu meni mulla siellä Kreetalla. Ei tullut nakkeja syötyä. :D

Mä olen tänään menossa sinne pelkopolille ja sen jälkeen ajattelin käydä tilaamassa vaunut. Oonkohan jo myöhässä tän asian kanssa, kun tarkoitus olis ne Emmaljungan mondial duot tilata. Voi apua, kun kaikki jää viime tippaan, vaikka myyjä silloin sanoi, että tilaa sit hyvissä ajoin. :headwall:

Nyt suihkuun ja kohta kummipojan kanssa hiekkalaatikolle. Tuli pojasta isoveikka viime viikolla, niin ajattelin vähän auttaa äitiä, kun mies joutuu oleen töissä vielä tän viikon. :)

Luminella ja matkustaja 26+2
 
Hyvää toukokuuta ja kiitos jälleen Mandylle uudesta pinosta! =)

Meillä vappu meni rauhallisesti, aattoilta oltiin kotona ja vappupäivänä käytiin mun vanhemmilla syömässä ja saunomassa ja kevään ensimmäinen mölkkymatsikin pelattiin =) Jääkiekkoa on kans tullut katsottua, tänä iltana ollaan taas liimaannuttu telkkarin ääreen Suomi-Kanada, tsemppiä leijonat! :D

Tällä viikolla pitäisi tulla äitiyspakkaus, jeeee! isyyspakkaukseen ajattelin vielä hakea korvatulpat, kumihanskat ja jotain muuta pientä sälää...sikareista olen miettinyt etää ostaisinko vai enkö kun siippani on nyt muutaman kuukauden ollut polttamatta, on syönyt niitä nikotiinipurkkia ja olen kovasti elänyt mukana ja kannustanut olemaan polttamatta :whistle: Toisaalta, voisihan siihen sen yhden sikarin ostaa, jos mies pystyy jatkossakin olemaan polttamati niin tuskinpa se yhteen sikariin sitten kaatuu...

Tuntuu että aika menee kyllä ihan hirmunopsaan, eihän tässä ole töitäkään enää kuin reilu kuukausi ja sitten pääsee lomailemaan, jipii! B)

Jeppis & Pikku-papu 26+2
 
Kiva käydä aina lukemassa teidän juttuja, vaikka itse harvemmin tänne mitään kirjoittelen...
Mukamasti koko ajan niin paljon tekemistä, ettei kerkeä :ashamed: Muutettiin viime vuoden lopuilla uuteen omakotitaloon ja nyt pitäisi samaan aikaan tehdä terassia, pihaa ja autotallia. Kaikki vapaa hetket menee siis ulkotöissä. Toisaalta saa sitten kesällä vaan olla, kun kaikki on valmista =)

Luminella kerro sitten, että miten pelkopoli käynti meni. Itselläni ensimmäinen aika on ensi viikolla ja sitten toinen aika elokuussa. Ilmeisesti meillä käydään edellinen synnytys läpi nyt ekalla kerralla tai näin ainakin olen ymmärtänyt. Mulla vielä mies kieltäytyy tulemasta uudelleen synnytykseen mukaan, et jos ei tule sektio päätöstä, niin saan vielä olla yksin koko tapahtuman :kieh:

Sitten mukavampiin asioihin. Kävin ostamassa viikonloppuna turvakaukalon tulokkaalle. Vaikka olin aikasemmin päättänyt, etten osta ikinä kaukaloa käytettynä, niin löysin kirpparilta aivan todella hyvä kuntoisen Brion kaukalon telakalla 45 ?. Oli ihan pakko ostaa...
Sitten tietysti mukaan lähti muutamia pikkusia vaatteita =) Saa ostaa melkein kaikki vaattet uudestaan, kun esikoisella on suurimmaksi osaksi kertynyt tuota pinkkiä ja punaista :D
 
Kävin kurkkaamassa Kelan sivuilta, että minun hakemukset on vielä käsittelyssä. Onneksi!!
17.4.09 olen ne tehnyt siellä nettisivuilla. Toivotaan, että eivät vielä käsittele noita ja saisin sen uuden pakkauksen =) Kertokaahan heti sitten, jos joku saa uuden pakkauksen niin voin huokaista helpotuksesta...

Onko kenelläkään kokemusta Römer baby safe plus turvakaukalosta?
Meille tulee sellanen. (hyvä kysyä kokemuksia vasta sen jälkeen, kun se on jo hankittu :D )
Ainakin se on joku testimenestyjä autoliiton yms. testeissä ( miehelle sellanen oli tosi tärkeetä ;) )

outiko 27+5
 
Heippati mammat

Täällä tuskaillaan sairasloma/kesäloma ajatuksissa. Eli meitsillä vaan supistelee ja koko ajan tuntuu, että voimakkaammin. Jos vaan makoilen, ni olo ok, mutta jos vähänkin lähtee liikkeelle ni heti supistaa, pelkkä kyljen kääntäminen saa aikaseksi supistuksen, joskaan ei kipeetä. Kipeet tulee jos vähän enemmän on koittanut päivällä jotain tehä. No mutta siis, tästä johtuen joudun varmaan oleen saikulla äippälomaan asti ja nyt mietin tota kesälomaa, joka mun oli tarkotus pitää ennen äippälomaa. Se taitaa sit siirtyä pidettäväksi äitiysloman jälkeen. Mutta olen hakemassa äitiysrahoja viimosen 6kk osalta ja nyt mietin vaikuttaako toi saikku sen määrään. Saan sairaslomalta vaan 5vkolta palkan, koska oon ollut niin vähän aikaa töissä. Auttakaa tietämätöntä? kelalta sanovat, että toimitat pidemmältä ajalta palkkatiedot, mutta ei osannut varmaksi sanoa, että hypätään ns. sairasloman yli. Eli onko jollakin kokemusta?

Outiko meillä on tuo kaukalo ja ollaan tyytyväisiä oltu. Hieman oli muita painavampi, mutta meillä kanssa merkkas paljon tuo testimenestys miehellä :) :) Ja vauva oli tyytyväinen. Meillä on vielä syntymästä asti pituuden yläkäyrien yläpuolella huidellut poika ja mahtu silti pitkään kaukaloon.

Kikka hienoa, että miehesi kertoi uutisen ja että se otettiin niin hyvin vastaan. :heart:

Meitsille tuli munkeista ja grilliherkuista taas parikiloa...taitaapi jo olla turvotustakin. keskiviikkona nähdään taas lääkärissä uudet lukemat. Mutta painosta viis, kunhan pikkunen voi hyvin ja pysyy masussa :) :)

Permis ja Veikko 25+0 poksista poks :heart: :heart:
 
Moi kaikille!
Ja kiitos Mandy uudesta pinosta!

Voi taivas, kun aika menee nopeasti. Meillähän alkaa kohta kaikilla jo äippälomat (toisilla ennemmin, toisilla myöhemmin). Mutta kuitenkin. Ja meillä on vielä "vauvan huoneessa" kaikki keittiötavarat, kun odottelen vain, että saatais vesivahinko korjattua. Alkaa hieman jo ärsyttää ns.leirielämä.. Mutta jotenkin tämä on taas lähentänyt meidän parisuhdetta, yhdessä huoneessa on tv, tietokone, sänky yms. Ja nukutaan 100cm patjalla (sänky normaalisti 180cm).. Joten monesti oon herännyt yöllä siihen, että mies vetää unissaan mut kainaloon! Mukava tunne näin monen vuoden yhdessäolon jälkeen! :D

Kikka89 onnea teille hyvistä uutisista, kun miehesi kertoi pojalleen. Ihana, kun hän oli noin innoissaan! Nyt pääset seuraavalla kerralla mukaan vierailulle! :)

Anna333 12h pitää olla syömättä, joku siitä taisikin jo sanoa. Itsellä rasitus ensi viikolla.

Outiko ilmoita sitte heti, mikä pakkaus sulle tulee. "Ahdistelin" sua jo tuossa toisessa keskustelussa, missä oli niitä äp-2009:stä.. :D Haluaisin sen kans jostain syystä, ei toisaalta mitään väliä, mutta vois olla kiva saada 09-paketti. Kuun puolivälissä ajattelin laittaa paperit vetämään..

Meille tulee siskolta gracon turvakaukalo+jalusta, sellainen parempi versio, vaikka sekin on aika huono. Jalustan kanssa se keikkuu takapenkillä (kaverilla oli kaatunu koko kompleksi, kun oli ajanu rotvallin reunaan), ja kaukalo on huono kiinnittää ilman jalustaa. Mutta en malttanut ostaa uutta jalustallista, kun se on niin lyhyen aikaa käytössä. Seuraava istuin on jo katottuna, en oikein suomalaisiin autoliiton testeihin luota, kun täällä testatut merkit on vain ne suosituimmat. Euroopassa ne saa ihan eri arvosanoja. Ei toki kaikki, mutta osa. :) Tuo Brion jalusta vaikuttaisi paljon paremmalta vaihtoehdolta, ja tukevammalta.

Nyt pitäis saada vinkkejä oman äidin äitienpäivälahjaan? Ei mitään kallista, mielummin toisaalta ehkä vaikka leipoisin. Ajatus tärkeämpi kuin materia, ja lapsenlapsiakin on jo, joten tämä ei ole ensimmäinen.. Toisaalta anopille tämä on eka lapsenlapsi, joten sinne voisi viedä jotain "mummaista" :D Vinkkejä siis otetaan mielellään vastaan!

Sanoin omallekin miehelle eilen autossa, että olen tavallaan sitten äiti jo nyt äitienpäivänä.. vinkvink.. :D

Vaavitar + tintta (joka on ruvennut todella liikkumaan!)
 
Permis oon kans miettiny tota sairaspäiväjuttua, jos joudun jäädä pois. Ja haen äitiyspäivärahaa myös 6:lta viime kuukaudelta, ja haen sitä vasta heinäkuusta. Voin joutua jäämään myös kesäkuun alusta pois töistä, kun vaikuttaa, ettei työnantajalta ole tarjota tarpeeksi kevyempää työtä. Ja toki mielelläni jo pois jäänkin, tekemistä olisi kyllä. :) Mutta palkka olisi vissiin tällöin noin 70-80%, joten 30% menetys tuntuu jo aika pahalta..
 
Kävin just katsomassa kelan sivuilta että onko vieläkään päätöstä tehty.
Siellä luki että päätökset on tehty viime viikon torstaina, mutta kun perjantaina kävin katsomassa eivät silloin vielä näkyneet.
Mutta äitiyspakkaus on tilattu, ja tulee varmaan tällä viikolla.
Saa nyt nähdä että kumman pakkauksen saan..
 
maanantaita
täällä työmotivaatio ihan täysin 0.. ei jaksa kiinnostaa yhtään... oon töihin tulosta asti laskeskellu tunteja että millon pääsee kotiin.. ei oikein jaksa palkaton työharjottelu innostaa, vaikka toki oon kyllä täällä viihtyny mutta mutta kun arvotelutkin on jo tehty ja tuskin mitään uutta enää edes oppii ni ei inspaa ilmaksiks täällä tehä muille rahaa.. kun itselläkin olis tarvetta rahalle.. :|
vappu meni meille ihan rauhallisesti.. kotosalla ja lähikuppilassa karaokea kuuntelemassa oltiin..
äippäpakkausta kovasti odottelen.. nyt on pariviikkoa kun laitoin hakemukset sisään.. mulle ihan sama kumpi tulee ehkä enemmän toivon viimevuotista..:)
mulla kanssa ollut ihmeen paljon supisteluja.. useinmiten kivuttomia.. jotenkin vaan outoa kun monesti alkaa supistamaan vaikka en tee mitää, telkkaa katsoessakin yhtäkkiä menee masu pinkeeksi..
no nyt kait pakko noita töitä vähän yrittää tehä.. mitää kiirettä en kyllä aio pitää.. hiljaa hyvä tulee.. :D olis ees jotain mielekkäitä töitä.. mutta kun pitäs tehä kirjanpitoja tollasille hirveen sekaville asiakkaille joilla paperit ihan sekasin ja ei meinaa tajuta et mikä nyt on sitten mikä..

hirveet valitukset tuli..
voimia sairaslomalaisille.. ja niille jotka sitä viellä harkitsee..

piritta ja moggulaa 25+2
 
Ajattelin ilmoitella, että harva se päivä luen juttujanne ja päivitykset olen myös yrittänyt tehdä. Jotenkin en vaan oo nyt itse jaksanut kirjoitella mitään. Joku ihmeellinen ahdistus/stressi kait iskenyt. Tuntuu, että stressaan kaikista hyvistä ja mukavistakin asioista.

Piritta88 Mulla myös työmotivaatio on jo lähtenyt äitiyslomalle. Pitäis vielä 18 työpäivää pinnistää. Mutta jotenkin se tuntuu aina vaan vaikeammalle, mitä vähemmäksi päivät käy.

Ai niin.. äitiyspakkaus. Oiskohan se mun tän päivän piristys.. Se on nimittäin lähetetty viime viikolla.

Mandy ja nappula 27+0 POKS!
 
Alkuperäinen kirjoittaja baby butterfly:
mä keskiviikkoisin käyn kans mamma ryhmässä Helsingissä niin se ei sovi. huomen voin laittaa ehdotuksia päivistä koska mulle sopis. :) :) Laittakaa te myös. :) Miranda oli kans. miten mä unohin? :O
Meillä ei pojan kanssa ole mitään säännöllisiä menoja.
Päiviä jotka tiedän varmaksi jo nyt ettei sovi niin ovat tämän viikon (vko 19) ke ja to. Vkon 21 ke-pe. 29.5 ja 4.6 ei sovi. Viikonloputkin saattavat olla usein menoja täynnä, mutta aina voi ehdottaa niihinkin tapaamista. =)

miranda 26+0 POKS
 
permis Mukava kuulla että olette olleet tyytyväisiä siihen. Ainakin mitä netistä ollaan luettu, niin tosi hyviä arvosteluja on toi kaukalo saanut. Niin ja muutamalla tutullakin tuo on ja ovat kehuneet :)

vaavitar Kerron kyllä heti, kun pakkauksen saan. Toivon sydämestäni että tulisi uusi pakkaus. Kuulema vielä viime viikolla sai viime vuoden pakkauksen
:/ Mutta tosiaan, 17.4 olen hakemuksen laittanut eikä sitä vielä oo käsitelty.

Mandy81 Kerro sitten kumman pakkauksen sinä sait :)

Täälläkin on ollut tänään työmotivaatio niin nollissa. Pitäs olla joku aamukampa, että jaksais motivoitua. Enää 13 työaamua ja sitten työt saa unohtaa pitkäksi aikaa, jeah :)

Yksi piristys tähän päivään on se, että posti tuo mun uuden polkupyörän tänään. Se on sellanen syötävän söpö vaaleanpunainen :)

Täällä alkoi sitten äsken satamaan, no ehtihän se aurinko muutaman päivän jo paistaakin.

Outiko 27+5
 
Hyvää toukokuun alkua kaikille!

Ensiksi Mandylle kiitos uudesta pinosta! =)

Mulla on kanssa ollut vähän silleen että jaksan käydä lukemassa mutta en sitten muka kerkeä mitään kirjoittamaan. No enköhän mä taas tästä aktivoidu!

Kikka kiva että miehesi poika otti vauvauutisen ilolla vastaan! :heart:

Äiskä87 tsemppiä tupakoimattomuuteen. Mulla tekee vieläkin välillä tiukkaa vaikka en juuri plussauksen jälkeen polttanutkaan.

Täälläkin on alkanut tuntumaan siltä että aika kuluu liian nopeaan. Me ei olla edes hankittu vielä kuin vähän vaatteita. Outoa ajatella että jos vauva päättäisi syntyä niin sillä olisi jo hyvät mahdollisuudet selviytyä. Mä odottaisin kyllä mielelläni sinne elokuulle ja laskettuun aikaan.

Oma vointi on ollut muuten hyvä mutta torstain siivousurakka kostautui perjantaina supistuksilla. Lauantaiaamuna töissä oli todella huono olo ja ahdisti joten kävin lääkärissä joka laittoi sairaslomalle tostaihin asti. Silloin mulla on neuvolalääkäri aika. Vauvasta en ole ollut huolissani, koska se on jaksanut potkia tosi paljon. :heart: Riskejä en kuitenkaan uskalla ottaa ja olla töissä jos tuntuu pahalta kun töissä on pakko jaksaa liikkua ja nostella koko ajan. Lepoa ei oikein saa kuin tauolla. No enköhän mä perjantaina ole valmis jo töihin.

Mun napa ei ole vielä pullahtanut ulos mutta se on kauhean pienen näköinen. Mä olenkin miehelle valittanut että mun napa on nykyisin kauhean pieni. Ihan kuin sillä olisi jotain väliä! :LOL:

Päksäkkä 25+6
 
Täälläkin on tänään satanut aika paljon.
Tai sellaista pientä melkein koko päivän.
Kohta pitäisi taas lähteä koiran kanssa ulos, onneksi nyt ei taida sataa.

Tuossa illemmalla olisi sitten se ensimmäinen perhevalmennus, ja olen nyt koittanut miettiä että menenkö, vai enkö mene.
Toisaalta harmittaa mennä yksin, mutta sitten taas toisaalta kuitenkin siellä on nyt tällä kertaa miehet ja naiset erikseen kun miehille on se isätunti.
Että eipä se nyt sinäänsä mitään haittaa vaikka ei mies pääsekään mukaan.

Meillä mies näytti mulle eilen kun oli saanut kesän peli aikataulun.
En silloin eilen oikein jaksanut keskittyä koko asiaan, mutta tänään kun sitä katsoin huomasin että LA:sta seuraavana päivänäkin on peli.
Ja muutenkin koko heinä-ja elokuu on melkeinpä 2 peliä viikossa.
Toivottavasti mies ei ole juuri sillon pelaamassa kun pitää lähteä synnyttämään, koska ei kauheasti kiinnosta soitella sinne, ja miettiä että koskakohan mies tajuaa katsoa puhelintansa ja soittaa takaisin.
Ja sitten jos vauva vaikka syntyisi silloin 12. päivä kun on LA niin sitten mies kuitenkin varmaan seuraavana päivänä haluaa mennä pelaamaan.
Prkeleen jalkapallo, en vaan voi sietää sitä :headwall:

Mutta eipä sitäkään kannata nyt vielä kauheasti miettiä, ja voihan se olla että mies tajuaa että minä ehkä saatan tarvita häntä enemmän kuin joukkue.
Ja siis nyt ei tosiaan ole mistään liigatason pelaamisesta kyse vaan ihan puistofudista pelaavat.
 
kikka89:
Ja sitten jos vauva vaikka syntyisi silloin 12. päivä kun on LA niin sitten mies kuitenkin varmaan seuraavana päivänä haluaa mennä pelaamaan.
Minä kyllä luulen, että tuollaisessa tapauksessa miehesi jäisi kyllä sinun ja vauvan luo mieluummin, kun lähtisi pelaamaan. Ainakin oma mies sanoo, että luulee ettei malta olla vauvasta yhtään enempää erossa, kun on pakko :D

Täällä Jyväskylässä on MM-rallit muistaakseni 31.7 ja mun LA 29.7.
Mies on lupautunut olemaan niistä pois joka tapauksessa, vaikka hän on intohimoinen ralli fani :D Nostan kyllä hattua miehelleni tuosta "uhrauksesta". Jos en oo tuollloin vielä synnyttänyt, niin en haluais ruveta miehelle soittamaan jonnekkin ralleihin, että tulepas nyt kotia sieltä, täällä alkaa synnytys :D
 

Yhteistyössä