Elokuiset 2024

ELOKUISET 2024

Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan.

1.8.
@Misimi / 33v. / 5.
@SuurPerheenMama / 37v. / 6. / OYS


2.8.


3.8.
@Memata / 38v. / 3.
@Pikkumyy04 / 19v. / 1.


4.8.


5.8.
@pikkuhaave / 26v. / 2.


6.8.


7.8.


8.8.
@tesssa__ / 34v. / 3.


9.8.


10.8.
@Jonna_83 / 40v. / 4. / Lohja


11.8.
@-Lounatuuli- / 29v. / 2. / TYKS


12.8.
@eniramainen / 33v. / 2. / HUS
@wheelis / 33v. / 1. / HUS


13.8.


14.8.


15.8.


16.8.


17.8.


18.8.
@Annukka00 / 36v. / 4.


19.8.


20.8.
@Tiitiäinen87 / 36v. / 2. / OYS


21.8.
@aivastus / 29v. / 4. / Nova


22.8.
@Kerttttu / 33v. / 2. / HUS


23.8.
@keskustelija-24 / 35v. / 2. / HUS


24.8.


25.8.
@Juuli84 / 39v. / 2. / Lohja


26.8.
@hepzu / 37v. / 4. / EKKS


27.8.


28.8.
@nobelius / 33v. / 4. / KYS
@Kemmuru_ / 34v. / 1.


29.8.
@Nelly31 / 31v. / 2.
@Sepe7 / 34v. / 3.


30.8.
@mimi1986 / 37v. / 1. / HUS


31.8.
 
Tällä viikolla väsymys on ollu kyllä ihan mahotonta 😴
Voisin nukkua koko ajan, mutta töissäkin pitäis käyä ja toisille lapsille olla läsnä ja laittaa ruuat 😅
Noh, kohta helpottaa 😊

Millaisia ikäeroja teillä tulee muihin lapsiin?
Mulla on vanhin lapsi 15v, sitte 14v ja 7v 😊
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Tällä viikolla väsymys on ollu kyllä ihan mahotonta 😴
Voisin nukkua koko ajan, mutta töissäkin pitäis käyä ja toisille lapsille olla läsnä ja laittaa ruuat 😅
Noh, kohta helpottaa 😊

Millaisia ikäeroja teillä tulee muihin lapsiin?
Mulla on vanhin lapsi 15v, sitte 14v ja 7v 😊
Täällä myös ihan älytöntä tää väsymys 🥱
Mun tytöt on nyt 9v, 8v ja 5v ☺
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Komppaan väsymystä, ihan mahdotonta! Tänään olen ollut pitkästä aikaa ilman pahoinvointilääkettä. Aamun oksennusta lukuunottamatta olo ihan ok, oisko siis parempaan suuntaan menossa! 😊

Facebook-ryhmä kiinnostaa muakin, siellä on jotenki helpompi olla aktiivinen kun täällä. Esikoisen aikaisista ryhmistä tipahdin aika nopeesti, kun oli niin paljon ystävillä samanikäisiä vauvoja, nyt ei oo kuitenkaan muita tiedossa..

Meillä esikoinen ehtii täyttää 3 v ennen kun vauvan pitäis syntyä. On tosiaan tässä jaksamisen tilassa aika paljon uhmaa ja kiukkua nyt. Onneks hänellä on ihana isi, joka nytkin lukee iltasatua ja nukuttaa ❤
 
Väsymys vahvasti läsnä täälläkin 😴 illalla meen nukkumaan jo ennen ysiä, toki mulla on aina herätys 4-5 aikaan aamulla. Päikkäreitä vois nukkua joka päivä.

Meillä esikoinen on 9/21 syntynyt eli ei ihan ehdi täyttää kolmea ennen vauvan tuloa.

Mulla on ollut nyt jotain pientä veristä/ruskeaa tuhruvuotoa tällä viikolla. Ei ole mitään kipuja ja olot on jatkunut entisellään, joten ei varmaan tarvi olla huolissaan 🤔
 
Tällä viikolla väsymys on ollu kyllä ihan mahotonta 😴
Voisin nukkua koko ajan, mutta töissäkin pitäis käyä ja toisille lapsille olla läsnä ja laittaa ruuat 😅
Noh, kohta helpottaa 😊

Millaisia ikäeroja teillä tulee muihin lapsiin?
Mulla on vanhin lapsi 15v, sitte 14v ja 7v 😊
Väsymys on ihan jäätävää! 😑 Ja yhtää ei helpota se, et vessaan pitää herätä jo öisinkin. Tosi vaikea saada unta uudestaan, kun herää. Joten väsymys vaan kasvaa.
Täällä lapset, kun tämä pienin syntyy ovat 17v, 10v ja 8v. Tuleva pienokainen on miehelleni ensimmäinen. ❤ Vanhin lapsi ajatellut kesällä muuttaa jo omilleen.
 
  • Rakkaus
Reactions: Jonna_83
Meillä tulee lapsilla olee 5v ikäero.. Isompi mitä halusin mutta tällä mennään ja sillä sipuli.

Väsymys aivan kamalaa, hengästyttää kaikki vähäinenkin, etovaa oloa jatkuvasti joka tekee olon tosi hermostuneeksi ja kireäksi.. Palelu alkaa hieman väistymään onneksi!
 
Mulla 2,5v, 6,5 ja 8v lapset ennestään. Edellinen ei luultavasti ehdi kolmea täyttää nyt ennen vauvan syntymää.

Voi kun vois syödä koko ajan. Vähän ällö olo tulee, jos ei syö jatkuvasti. Sama pelastus kulkee koko ajan mukana kun edellisessäkin alkuraskaudessa, eli Snickers patukka, sillä lähtee huono olo.

Väsymys, edelleen ja vois nukkua koko ajan. Mies onneks hoitaa kotia ja lapsia minkä työltä ehtii, saan sitten huilia aina kun hän on kotona.

Välillä oon jaksanut liikkua, koitan kävellä paljon, oon talvipyöräillyt ja käyny muutaman lyhkäsen hiihtolenkin tekemässä. Sais vana jäille ladut niin loppuisi tuo mäkisessä maastossa tarpominen. Väsyttää lähteä liikkumaan mutta sen jälkeen sitten kuitenkin tosi hyvä olo.

7+2
 
  • Tykkää
Reactions: Annukka00
Täällä ihan samoja oloja kuin muillakin: väsyttää tajuttomasti ja on etova olo, mikä aiheuttaa ahdistusta. Syöminen auttaa, ja oonkin syönyt ainakin tuplamäärän ruokaa jo monta viikkoa… Myös ulkoilu auttaa, mutta on tosi vaikea saada itseä liikkeelle, varsinkin pimeällä. Koiran kanssa oon yrittänyt liikkua valoisalla edes vähän. Pikapelastus huonoon oloon on sininen airwaves-purkka tai kurkkupastilli.
 
  • Tykkää
Reactions: Annukka00
Täällä ihan samoja oloja kuin muillakin: väsyttää tajuttomasti ja on etova olo, mikä aiheuttaa ahdistusta. Syöminen auttaa, ja oonkin syönyt ainakin tuplamäärän ruokaa jo monta viikkoa… Myös ulkoilu auttaa, mutta on tosi vaikea saada itseä liikkeelle, varsinkin pimeällä. Koiran kanssa oon yrittänyt liikkua valoisalla edes vähän. Pikapelastus huonoon oloon on sininen airwaves-purkka tai kurkkupastilli.
Mulla myös purkka helpottaa oloa. Jauhan sitä koko ajan, jos en sitte oikeesti syö jotain. Meinaa vaan perästä kuulua tuo purkan jauhaminen 💨😂
 
Loin nyt Faceryhmän meille, se on yksityinen ja piilotettu ryhmä. Laita mulle privaviestillä sun nimi ja kuvaus profiilista, niin laitan facessa kutsulinkin!
laitoin viestiä!

täällä edelleen ollaan, mut niin hiton väsyneinä etten oo jaksanut käydä. Facessa tulee käytyä muutenkin, niin sielä varmaan aktiivisempi. Esikoisen 10/20 ryhmä on edelleen ihanan aktiivinen. ❤
 
Tällä viikolla väsymys on ollu kyllä ihan mahotonta 😴
Voisin nukkua koko ajan, mutta töissäkin pitäis käyä ja toisille lapsille olla läsnä ja laittaa ruuat 😅
Noh, kohta helpottaa 😊

Millaisia ikäeroja teillä tulee muihin lapsiin?
Mulla on vanhin lapsi 15v, sitte 14v ja 7v 😊
Meillä just 9v täyttänyt ja kohta täyttää nuorimmainen 6v😁

Enää viikko ultraan😍
 
Vierailija
Tervetuloa faceen muutkin! Meitä on siellä kohta 9. :)
Ens viikon tiistaina ultra (tänään kävin labrassa), joten jos siellä kaikki ok, niin liitytään myös täältä suunnalta :) Laskettu aika 7.8. ja varhaisultra oli ok. Ensimmäinen tulossa joten kauhun sekaisin tuntein! Oon kyllä päässyt raskausoireiden suhteen niin vähällä etten viitsi edes sanoa... Oon pystyny elämään ihan normaalisti ja vaihtanut lounaan lämpimään niin on ruokakin maistunut kaikilla aterioilla hyvin :)
 
Ens viikon tiistaina ultra (tänään kävin labrassa), joten jos siellä kaikki ok, niin liitytään myös täältä suunnalta :) Laskettu aika 7.8. ja varhaisultra oli ok. Ensimmäinen tulossa joten kauhun sekaisin tuntein! Oon kyllä päässyt raskausoireiden suhteen niin vähällä etten viitsi edes sanoa... Oon pystyny elämään ihan normaalisti ja vaihtanut lounaan lämpimään niin on ruokakin maistunut kaikilla aterioilla hyvin :)
Mulla kans tiistaina heti aamusta,jännää😁

Mä kans liittysin sitten kun saanu ultrassa varmistuksen et kaikki hyvin😁
 
Heips!
Eka neuvola tällä viikolla takana,nyt RV 8+6. Yllättäin kovasti, kuinka paljon toiminta muuttunut 10 vuodessa. Ite saa varailla labroihin ja seulontoihin ajat...:D
Itseäni stressasi kaikki vaa'alle nousemisesta verenpaineen mittaukseen. Onneksi enemmän kuin ymmärtäväinen terveydenhoitaja.

Väsymystä, mielialojen heittelyä, huimausta...viime viikolla yksi yövuoro meni oksentaessa, onneksi ei muuten suurempaa pahoinvintia

Onko muilla ollut mielihaluja vielä?
 
Heips!
Eka neuvola tällä viikolla takana,nyt RV 8+6. Yllättäin kovasti, kuinka paljon toiminta muuttunut 10 vuodessa. Ite saa varailla labroihin ja seulontoihin ajat...:D
Itseäni stressasi kaikki vaa'alle nousemisesta verenpaineen mittaukseen. Onneksi enemmän kuin ymmärtäväinen terveydenhoitaja.

Väsymystä, mielialojen heittelyä, huimausta...viime viikolla yksi yövuoro meni oksentaessa, onneksi ei muuten suurempaa pahoinvintia

Onko muilla ollut mielihaluja vielä?
Voi kyllä, mielihaluja löytyy jo rutkasti.
Tomaatti,mandariini, jauhelihakastike ja spaghetti ja siis tuplajuustot🤤 Sit taas kananmuna ei niinku millään, alkaa ajatuskin oksettaa😆
 
Heips!
Eka neuvola tällä viikolla takana,nyt RV 8+6. Yllättäin kovasti, kuinka paljon toiminta muuttunut 10 vuodessa. Ite saa varailla labroihin ja seulontoihin ajat...
Itseäni stressasi kaikki vaa'alle nousemisesta verenpaineen mittaukseen. Onneksi enemmän kuin ymmärtäväinen terveydenhoitaja.

Väsymystä, mielialojen heittelyä, huimausta...viime viikolla yksi yövuoro meni oksentaessa, onneksi ei muuten suurempaa pahoinvintia

Onko muilla ollut mielihaluja vielä?
Minun tekee mieli appelsiinejä(kaikkea raikasta), leipää, makaronia sisältävät ruoat kaikki menee, smoothiepusseista vadelma ja päärynä. Mehujäät. Sekä uutena tullut kylmä kaakao!
 
T


Elokuiset 2024
Vastaa
FirstEdellinen7 / 8SeuraavaLast
Seuraa


KERTTTTU
03.01.2024
Tänään varhaisuä ja jännittää aivan älyttömästi, melkein tekisi mieli jo peruakin se🫣

Etova olo on läsnä voimakkaammin ja voimakkaammin, ja se vähä alkaa tuskastuttaa.. Ei oikein tee mieli jutella kenenkään kanssa kun on öklö olo.. Lähinnä sillo on hyvä olo kun lusikoi viimeisiä lusikallisia ruokia lautaselta ja siitä 10min. Sitten alkaa taas etoa. Parempi olisi siis siemailla koko ajan jtn vähän🤢

Tykkää Vastaa
Ilmoita asiaton viesti
KESKUSTELIJA-24
03.01.2024
Alkuperäinen kirjoittaja Kerttttu: Näytä alkuperäinen viesti
Tänään varhaisuä ja jännittää aivan älyttömästi, melkein tekisi mieli jo peruakin se🫣

Etova olo on läsnä voimakkaammin ja voimakkaammin, ja se vähä alkaa tuskastuttaa.. Ei oikein tee mieli jutella kenenkään kanssa kun on öklö olo.. Lähinnä sillo on hyvä olo kun lusikoi viimeisiä lusikallisia ruokia lautaselta ja siitä 10min. Sitten alkaa taas etoa. Parempi olisi siis siemailla koko ajan jtn vähän🤢
Click to expand...
Hurjasti tsemppiä ja voimia tähän päivään! Hetki kerrallaan eteenpäin ja ei liikaa ajatuksia tulevaan <3

Tykkää Vastaa
Ilmoita asiaton viesti

AIVASTUS
03.01.2024
ELOKUISET 2024

Kopioi, ja lisää oma laskettu aikasi listaan. Voit myös halutessasi kertoa iän, monesko lapsi sekä tulevan synnytyssairaalan.

Esimerkki:
@nimimerkki • ikä • monesko lapsi • sairaala

1.8.


2.8.


3.8. @Memata / 38v / 3.
@Pikkumyy04 / 19v / 1.

4.8.


5.8.
@pikkuhaave • 26v • 2.


6.8.


7.8.


8.8.
@tesssa__ / 34v./3.


9.8.


10.8.
@Jonna_83 / 40v/ 4./ Lohjan sairaala


11.8.


12.8.
@eniramainen / 33v. / 2. / HUS
@wheelis /33v/ 1./HUS

13.8.


14.8.

15.8.


16.8.


17.8.


18.8.


19.8.


20.8.
@Tiitiäinen87 / 36 / 2 / OYS

21.8.
@aivastus / 29 / 4. / Nova


22.8.
@Kerttttu / 33 / 2. / HUS

23.8.


24.8.
@hepzu / 37 / 4 / EKKS


25.8.


26.8.


27.8.
@Tipee / 36 / 2. / Nova

28.8.
@nobelius / 33 / 4. / KYS


29.8.
@Nelly31 / 31 / 2.


30.8.
@mimi1986 / 37 / 1. / HUS


31.8
 

Yhteistyössä