Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
~Elokuiset 2020~
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Miiuli7, post: 32430676, member: 143556"]</p><p>Joskohan minä tulisin tänne jonon jatkoksi. Tää ois nyt sit meille 9 lapsi jos vaan elävänä hänet tänne saadaan. Yks varhainen keskenmeno ja yksi myöhäinen keskenmeno takana. </p><p>Lasten ikähaarukka on 18v-9kk. Mun omia on noista on 5kpl ja miehen 2kpl joista nuorimmainen asuu meillä ja sit yksi yhteinen. Eli ollaan uusio perhe.</p><p>Tää raskaus oli vähä niinkuin yllätysraskaus. Ehkäisy petti. Samoin oli ton myöhäisen keskenmenneen kanssa. Silloin minä olin jonossa sterilisaatioon niin pikkunen päätti tulla. No sit jäi syli tyhjäksi niin annettiin lupa tulla vielä yhelle. No nyt mies on sit jonossa. Tosin tän raskauden myötä sai sit sen ajan aikastettua ettei enää vahinkoja satu (pahimmassa tapauksessa olisi aika vasta tullut tän syntymän jälkeen). </p><p>Tän raskauden aikana ei oo oikein oireita ollut. Mikä nyt huolta aiheutti tonne nt-ultraan asti. Siellä kaikki oli hyvin. Vaikka ikääkin on jo 40 ja kohta 41. </p><p>Lapsille kerrottiin ton ultran jälkeen, koska toiseksi nuorin rupesi katsomaan noita kuvia ja siitä seuraava tuli et ai onko sulla taas vauva mahassa. Kaikki muut ottivat asian hyvin, mutta toiseksi vanhin. Oli et eiks vauvojen tulon pitänyt olla jo loppu ja ettekö te osaa käyttää ehkäsyä. </p><p>Neljäs sano vaan et onkin kattonut mun mahaa ja kun se ei oo enää sellanen plääplää. Tarkoitti pelkästään läskin näkönen. </p><p>Meidän vanhemmille kerrottiin sit samalla. Mun äiti sano et on jo jonkin aikaa tienny ja sen mie jo aavistin. Iskä sit oli et mikäs sit siinnä. Miehen äiti kysy et onko ihan tarkoituksella tehty. Ja et oishan noi jo lapset riittäneet. No oishan ne, mut aborttia en vahingon takia rupee tekemään ja voisi olla myös kova paikka myös siinnä tapauksessakin jos saisi tietää et jokin olisi vialla tällä.</p><p>No ihan tiesin kyllä noi reaktiot.</p><p></p><p>Autoista ollut täällä puhetta meillä on honda fr-v 6paikkanen ja nyt sit miettinyt et oiskohan jo isomman auton paikka. Vaikka 2 isommalla onkin jo asunnot muualla. Tosin vanhin on nyt enempi kotona, kun on oppisopimuksella töissä täällä. Toiseksi vanhin muutti nyt tänkuun alusta opiskelupaikka kunnalle, kun ei noi linja-autojen aikataulut osu hyvin yhteen, mutta kesäksi tulee kotiin, kun on kesätöitä täällä. Kolmas asuu viikot sit asuntolassa ja viikonloput ja lomat on kotona. </p><p></p><p>Tulipas pitkä sepustus</p><p></p><p>Rv on nyt 13+1 ja la 21.8</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Miiuli7, post: 32430676, member: 143556"] Joskohan minä tulisin tänne jonon jatkoksi. Tää ois nyt sit meille 9 lapsi jos vaan elävänä hänet tänne saadaan. Yks varhainen keskenmeno ja yksi myöhäinen keskenmeno takana. Lasten ikähaarukka on 18v-9kk. Mun omia on noista on 5kpl ja miehen 2kpl joista nuorimmainen asuu meillä ja sit yksi yhteinen. Eli ollaan uusio perhe. Tää raskaus oli vähä niinkuin yllätysraskaus. Ehkäisy petti. Samoin oli ton myöhäisen keskenmenneen kanssa. Silloin minä olin jonossa sterilisaatioon niin pikkunen päätti tulla. No sit jäi syli tyhjäksi niin annettiin lupa tulla vielä yhelle. No nyt mies on sit jonossa. Tosin tän raskauden myötä sai sit sen ajan aikastettua ettei enää vahinkoja satu (pahimmassa tapauksessa olisi aika vasta tullut tän syntymän jälkeen). Tän raskauden aikana ei oo oikein oireita ollut. Mikä nyt huolta aiheutti tonne nt-ultraan asti. Siellä kaikki oli hyvin. Vaikka ikääkin on jo 40 ja kohta 41. Lapsille kerrottiin ton ultran jälkeen, koska toiseksi nuorin rupesi katsomaan noita kuvia ja siitä seuraava tuli et ai onko sulla taas vauva mahassa. Kaikki muut ottivat asian hyvin, mutta toiseksi vanhin. Oli et eiks vauvojen tulon pitänyt olla jo loppu ja ettekö te osaa käyttää ehkäsyä. Neljäs sano vaan et onkin kattonut mun mahaa ja kun se ei oo enää sellanen plääplää. Tarkoitti pelkästään läskin näkönen. Meidän vanhemmille kerrottiin sit samalla. Mun äiti sano et on jo jonkin aikaa tienny ja sen mie jo aavistin. Iskä sit oli et mikäs sit siinnä. Miehen äiti kysy et onko ihan tarkoituksella tehty. Ja et oishan noi jo lapset riittäneet. No oishan ne, mut aborttia en vahingon takia rupee tekemään ja voisi olla myös kova paikka myös siinnä tapauksessakin jos saisi tietää et jokin olisi vialla tällä. No ihan tiesin kyllä noi reaktiot. Autoista ollut täällä puhetta meillä on honda fr-v 6paikkanen ja nyt sit miettinyt et oiskohan jo isomman auton paikka. Vaikka 2 isommalla onkin jo asunnot muualla. Tosin vanhin on nyt enempi kotona, kun on oppisopimuksella töissä täällä. Toiseksi vanhin muutti nyt tänkuun alusta opiskelupaikka kunnalle, kun ei noi linja-autojen aikataulut osu hyvin yhteen, mutta kesäksi tulee kotiin, kun on kesätöitä täällä. Kolmas asuu viikot sit asuntolassa ja viikonloput ja lomat on kotona. Tulipas pitkä sepustus Rv on nyt 13+1 ja la 21.8 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
"Venäjän aloittama Ukrainan sota, vihreä siirtymä, massasiirtolaisuus ja talouden alamäki painavat Saksaa polvilleen"
10 min sitten
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
Eilen 23:06
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
Eilen 23:04
vierailija
3 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Minne mennä viettämään joulua?
Eilen 20:39
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Miten lepäisi parhaiten?
Eilen 20:14
vierailija
9 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Yksin vauvan odottaminen
Eilen 20:02
vierailija
0 Viestiä
Lapsen saaminen
7.
Kauhea makeanhimo raskausviikolla 16
Eilen 19:53
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Värianalyysikysymys
Eilen 18:11
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
K/B-komposti 2.0
Started by vierailija
Sunnuntai klo 18:00
Luettu: 12K
Aihe vapaa
2.
Järkevä artikkeli kaksplussalla: lasten teko pitää aloittaa 23-vuotiaana.
Started by Johnny Appleseed
Sunnuntai klo 02:06
Luettu: 839
Aihe vapaa
3.
Relaatio 1065
Started by vierailija
Sunnuntai klo 08:21
Luettu: 809
Aihe vapaa
4.
Hoitajamitoituksesta - Potkut 800:lle hoitajalle yksistään HUS:ssa, nyt laitetaan mitoitukset kuntoon
Started by vierailija
Sunnuntai klo 13:30
Luettu: 593
Aihe vapaa
5.
Miksi te puhutte täällä vain uutisista?
Started by vierailija
Tiistai klo 08:27
Luettu: 561
Aihe vapaa
6.
"Janne murhasi kaksi lastaan julmalla tavalla – Nyt kotona on uusi puoliso: ”Meillä on toimiva parisuhde”"
Started by vierailija
Maanantai klo 23:10
Luettu: 500
Aihe vapaa
7.
Tätä kilttimies ei ymmärrä: K-kauppias puristi 17-vuotiaan harjoittelijan rintoja
Started by vierailija
Maanantai klo 19:52
Luettu: 497
Aihe vapaa
8.
Mikko Koivu: Aika puhua
Started by vierailija
Torstai klo 16:44
Luettu: 468
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
K/B-komposti 2.0
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
1 min sitten
Aihe vapaa
3.
K/B-komposti
1 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisiä ja ajatuksiasi kaipaamallesi henkilölle + vertaistukea saatavilla
4 min sitten
Aihe vapaa
5.
Mielipiteitä nimestä Alexandria??
7 min sitten
Aihe vapaa
6.
Värianalyysikysymys
9 min sitten
Aihe vapaa
7.
Miten lepäisi parhaiten?
10 min sitten
Aihe vapaa
8.
Onko kellään kokemusta Suomen Vuokranantajista?
10 min sitten
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
~Elokuiset 2020~
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu