Heippa kaikki, tänne tulisi vielä yksi lisää. Laskurin mukaan olisi nyt 5+3 mittarissa, ajoittuisi laskurin mukaan 02.08. Sen verran kerron taustoja, että olen aikoinaan täällä kaksplussassa kuumeillut tuloksetta ja on mieskin jo siinä välissä vaihtunut. Tällä hetkellä olen 24-vuotias ja kymmenisen vuotta ollut eri kumppaneita ja aktiivinen seksielämä, ilman ehkäisyä koska jossain vaiheessa huomasin, että eipä meikäläisellä tärppääkkään koskaan. Tämän hetkisen kumppanin kanssa tuli 2 vuotta täyteen ja ilman ehkäisyä menty, koska en ole tosiaan elämäni aikana koskaan plussannut, vaikka välillä oli aika kova vauvakuumekin kun täällä palstalla olin about 5 vuotta sitten. Suurimmalla osalla existäni on lapsia jo ja nykyisellä myös vanhasta suhteesta, eli vika siis täytyy olla minussa, enkä ole koskaan mennyt asiaa tutkituttamaan minnekkään vaan asennoitunut siihen, että en varmaan tule saamaan koskaan lapsia. Viime menkat oli 26.10. ja välillä on kierto pahimillaan venynyt 5 päivää ja aikoinaan ajattelinkin plussaa, mutta niin ne menkat sieltä aina tulivat. Nyt on sitten 11 päivää menkat myöhässä ja muutamana päivänä tullut pientä tuhrua ja ekana päivänä jo laitoin tamppoonin, mutta suureksi hämmästyksekseni se oli täysin puhtaan valkoinen kun otin sen pois ja mulla kyllä on aina todella runsaat menkat heti kun antavat merkin itsestään. Mutta en siitä sitten vieläkään hetkahtanut, ajattelin, että kyllä ne sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin.. nyt sitten tosiaan kun päiviä tuli täyteen 10 ostin huvikseni testin ja päiväsaikaan about tunnin pissan pidätyksestä tein testin ja samantien pärähti viiva näyttöön. Toisen testin jätän huomis aamulle vielä varmistukseksi. Mutta täällä ollaan aika shokissa ja ei saa oikein sanoja suusta mitä ajatella, koska tosiaan olin valmistautunut siihen, että en varmaan tule koskaan äidiksi. Ja pakko oli tänne tulla purkamaan ajatuksia, helpottaa vähän kun saa puhua itsensä tyhjäksi koska tämä tieto vei yöunetkin. Oireita ollut nyt todella arat rinnat, jatkuva pissahätä varsinkin öisin, vaikken ole juonut edes paljoa, runsas valkovuoto ja olen ollut myös todella kiukkuinen, mikä on häirinnyt jopa itseäni koska en ole tavallisesti semmoinen. Lopetin myös tupakoinnin sattumalta viikko sitten, tiedä sitten oliko jonkinlainen "äidinvaisto" sekin? mutta tosiaan aikoinaan täällä kun kuumeilin, löysin ties mitä raskausoireita itsestäni ja nyt kun nakki napsahti omalle kohdalle, niin eipä oikein osannut aavistaakkaan mitään. Oli mukamas aina rinnat arat jne. Nyt kun on oikeesti raskaana, niin ne on kyllä aivan erilailla kipeät. Mutta huomenna tosiaan apteekkiin vielä ostamaan kaikki tarvittavat vitamiinit, kun on kaikista hektisin aika käsillä nyt
mutta onneksi syön aina monipuolisesti ja terveellisesti, ettei pitäisi olla hengenhätää. Facebook ryhmästä olisin myös kiinnostunut, mutta varmaan sitten kun on kaikki täysin varmaa ja kunnossa.