***ELOKUISET 2010 ,MEIDÄN KUU !!! *** Jo 38 vauvaa syntynyt !!!

Sandeliini: Oikein Paljon Onnea! :heart:

--

Tänään sai hyppiä riemusta, kun vihdoin ja viimein 2,5 kk:n odottaminen palkittiin ja saatiin miehen kanssa lähetystunnukset puhelimen hakuun. Kauan sitä on saanut odotella.. ja hampaita kiristellä.. Mutta täytyy sanoa, että pitää pitää puolensa ja soitella asiakaspalveluun niin monta kertaa, että alkaa saamaan vastauksia.

Tänään asiakaspalvelija oli Asiakaspalvelija. Hän rupesi selvittämään asiaa ja soitti sitten minulle, kun sai selvyyden.

Mutta nyt en saa kyllä lähteä synnyttämään, ennen kuin saan uuden puhelimen käteeni :popcorn:

Perjantaina pitäisi vaunutkin tulla tai viimeistään maanantaina, joten nyt on asiat sitten mallillaan. Jospa sitten vauveliinikin syntyisi, niin pääsisi kyytiin isosiskonsa kanssa :heart:

Vointi, mitä mahtavin.
 
sandeliini onnea!!!:heart: Ei päästy samaan aikaan ei...synnytit kuitenki mun laskettuna aikana:D

Mulla on se mahdollinen käynnistys perjantaina....oliko se peppi joka sitä kyseli:wave:

Täällä yhtä ässää tänään harjoitettu...Shoppaamista!! Tykkään!:p Olis vaan rahaa rajattomasti;)
 
onnea sandeliinille =)
Ja tsemppiä matkaan huomisille käynnistyksille! =)

Neuvolassa käyty ja ens maanantaille olis se kontrolli aika tayssii vai mikä olikaa..sillon olis viikkoja jo 42, siel vissii sit päätettäis siitä käynnistys päivästä. Toivottavasti nyt tulis tällä viikolla iteksee mut jotenki veikkaan ettei se kyl tuu : / ,tai no mistä sitä tietäää....:whistle: =)

-Jensspa ja vaavi 41+2
 
HAHAA:D

meikäläinen bongasi sitten elämänsä ensimmäisen limatulpan:LOL: ihan selkeesti kys tulppaa, merkkaiskohan se jotain, toivon mukaan..

oon tänää taas järkkäilly tota siipi osuutta, et sais siihen pystyyn kotikirppiksen ennen tämän syntymistä.

voiii, täytyy hieroo ukon hartioita ny ku se meinas jo kivu takii pyörtyy: /
 
sandeliinille onnittelut nyytistä:heart:

tääl tuntuu supistuksetkin ihan erilailla taas ku kaveri oikein päin, eilen illalla laskeutu kuoppiinsa niin voimalla et äitiltä valu vesi silmistä kun sattu niin paljon:eek:

tänään onkin sitten taas vähän supistellut kun joutunut olemaan koko päivän liikenteessä.

mä nyt muista enää mitä eilen kirjottelin mut, uusi neuvola on sitten 30.8 ja ätpoli käynti 1.9 samoin eka terapia. toisin sanoen siihen asti saan pössöttää tyytyväisenä vaikka 24h sängyn pohjil ku raksu sai ny sit tänää sen kortin niin mun ei tarvi sitä kyyditä

giraffe 39+1
 
Sandeliinille onnea pienestä tytöstä =)
Peppi, kiitos tiedosta. Kun soittelin sitä ya-kontrolliaikaa, niin siellä sanottiin, että lääkäri tekee päätöksen käynnistämisestä sekä vauvan että äidin voinnin mukaan. Ja totesi, että hyvinkin mahdollista, et käynnistetään.

Käytiin kaupassa, koko kauppareissun tuli sarjana tuntuvia suppareita, mut en pystyny kyllä mitenkään niitä laskemaan. Nyt ei ole kuulunu, eli tais mennä ohi, mutta sentään jotain...
 
Runttipulla: Älähän nytten.. Maanantaihin on vielä monta päivää, joten synnytys kyllä kerkiää alkamaan! ;)

Eilen itsellä oli muutamia supistuksia päivän aikaan, mutta ei sen ihmeempiä. Huomenna saa lähtee käyntiin, mutta ei tänään, kun saan hakea vihdoin ja viimein sen uuden puhelimen. Huomenna olisi neuvolakin.. En kyllä tosiaan uskonut sinne enää meneväni, jos siis en tänään tai ens yönä oo lähdössä synnyttää.

Mutta nyt pukeutumaan, että pääsen tytöt viemään päiväkotiin.

RD & Pörriäinen 41+1 :heart:
 
Täällä on ensimmäinen yö kotona takana. Pieni mies on elämäänsä tyytyväinen pakkaus. Ei tuo ukko viitsi edes kunnolla hermostua. Maito maittaa oikein mainiosti ja uni kanssa.

Lisämaidon kanssa mennään vielä. Rinnat on vihdoin pakanneet täyteen maitoa, mutta ovat nyt sitten niin tukkeessa ettei sieltä tule mitään oikein ulos.

Joten onkos vinkkejä miten saada maito virtaamaan. Kohta on näet tissit kipeet.

Pumpun meinasin käydä ostamassa kunhan tästä liikeenteeseen pääsee lähtemään. Kaurapussi olisi varmaan ollut tosi hyvä mutta kun sitäkään ei oo tullut vielä ostetuksi.

Naputtelen synnytyskertomusta myöhemmin.

Moona ja ukko 3 vrk
 
Huomenia uudelleen =)
Moona, semmonen kevyt hieronta auttaa jos on pakkautunut ja käsipelillä jos onnistut vähän saamaan sitä maitoa herumaan, niin sekin auttaa. Ja lämpö, kuuma suihku tisseille vaan, niin lähtee maitoa tulemaan. Noi siis pumppaamisen lisäksi ja se kaurapussukka autto mulla sillon tytön kanssa alkuun...

RD; joo onhan tässä monta päivää vielä aikaa, ja siitä maanantaistakin voi vielä mennä ylitte, mutta ainakin toiveissa olis että jotain sit alettas tekemään. Tänään saa nähdä mitä tuleman pitää, selkäsärky on ainakin palannut taas ja vatsa tuntuu jotenkin tosi kipeälle nyt. Aamupalaa nassuun ja varmaan hetkeksi kärsälleen, jos tästä vaikka sais hyvän päivän kuitenkin aikaseks :whistle:

runttis ja sytkylä 41+2
 
Niin RD;mimmonen ihmeellinen kapistus sulle on tulossa kun noin kauan kestää??? Mun pitäis kans hankkia uus kapula lokakuussa viimestään, kun sillon pitää toi duunikännykkä palauttaa työmaalle, ja oma tänhetkinen on halvin mahdollinen, kun ei sitä normaalisti tarvii pahemmin käyttää....

Vauvis tsemppiä! Ei tuu varmaan munkaan omin avuin, tollo kroppa kun ei tajua et jotain "ylimääräistä" on jo tuolla nahan alla, jonka vois hoidella pihalle...

Arvatkaa, sain just nyt aamulla unen päästä kiinni (olin ihan sikeässä unessa), kun sähkölaitoksen mies tuli kyselemään, että mitkä puut pitikään hoitaa linjojen tieltä pois. (ei mitään hajua, kun mies sen on hoitanu..) No, jonkun puun ne kokonaan tossa kaato, saa nähdä menikö kohdalta vai vierestä :D Nyt on itte turha enää unta houkutella, pitää koittaa jaksaa pitää nahat yläasennossa luomilla vaan...
 
Lisämaidon kanssa mennään vielä. Rinnat on vihdoin pakanneet täyteen maitoa, mutta ovat nyt sitten niin tukkeessa ettei sieltä tule mitään oikein ulos.

Joten onkos vinkkejä miten saada maito virtaamaan. Kohta on näet tissit kipeet.



Moona ja ukko 3 vrk
Tulinpa lueskelemaan pitkästä aikaa tänne mitä muille elokuisille kuuluu! :)

Mulla on auttanut kuuma suihku, jolloin rinnat pehmenee ja on helpompi lypsää suihkun aikana pakkaumat auki. Tai sitten sama saunassa. Pumppu on hyvä, mutta ainakin alussa pitää siinäkin "lämmitellä" rinnat ekana jos ovat pakkautuneet ettei ala "kylmänä" repimään. Nämä ovat toimineet neljän lapsen kanssa eikä ole koskaan ollut rintatulehdusta. Kaalinlehti oli kanssa hyvä pakkautuneisiin rintoihin. ;)
 
tää pruikuttaa taas tulppaa joka siis tulee kunnollisena limana, eikä vain ja ainoastaan vessassa käynnin yhteydessä... jos tää vaikka pääsis nyytin hakuun viikonlopun aikana, niin sit tien kyl sanoo et jos on maanantaina nyytti sylis niin tääl mtn asuntoesittelyä silloin pidetä..
 
Runttipulla: HTC Desire. Laitevalmistaja ei saanut toimitettua, kun tilattuja puhelimia 6000 kpl oli kesäkuussa.. Ja tiistaina tuli 1000 kpl puhelimia ja 200 jäi vielä jonoon odottamaan puhelinta. Mutta mitä oon seuraillut kyseistä puhelinta, ku miehen kaverilla on, niin se on huippu!
 
Pikainen kirjautuminen. Pitänee lukea nää kaikki tekstit, kunhan on enemmän aikaa, mutta ajattelin nyt kertoa, että meille syntyi 22.8 klo 11 potra poika :) 3830g ja 50cm. Synnytys meni kuullemma ensikertalaiselle hyvin ja säännöllisesti. Nyt hoivaamaan pientä :wave:
 
Onnea nokikana! :flower:

Tänne ei mitään uutta. Sadepäivää pidetään takkaa samalla lämmitellen. Huomenna sentään ohjelmassa se äitipolikäynti, niin on jotain tekemistä (siihen saakin kulumaan kunnolla aikaa, kun keskussairaalalle tulee matkaa yhteen suuntaan reilu 70km).

pikku3nen 39+6
 
jeplulis, mä laitankin nää tarkemmat neuvolakuulumiset, kun sain taas tuon kortin käsiini:D

eli neuvola oli 24.8 (esikoisen syntymäpäivä)/edellinen kerta
viikoil 39+0/38+2
painonmuutos viikos -280/+373
turvotus +/+
sf 34/33
pt/rt

sitten polin tiedot
käännetty pt -> rt
painoarvio 3,1kg
suu auki 2cm
kanavaa 1 cm
sirokokoinen sikiö:heart:
lapsivettä kohtalaisesti

diagnoosi lappu sanoo että
Masennus ja raskaus

tsiisus limaa valuu... täytyy varmaa muuttaa vessaan..
supistuksia tulee vähän väliä
 

Yhteistyössä