hoh hoh... nyt täytyy jo suoltakin käydä tyhjääs puolen tunnin välein :$
tein tuohon mein ylimääräseen "siipeen" kirpputori paikan, hyllyi laitellu sinne ja siivoillu sekä rahdannu tavaraa esille... paljon mukavampi tehdä tommonen itte kun vuokrata se yks ällöpyllyn pieni pöytä ja odottaa et joku ostaa ees yhen tavaran... mulla kun viimeksi oli kirpparil pöytä varaukses niin parhaimmillaan niitä oli 2 eikä siltikään tila riittänyt, ja siin oli VAAN mun vaatetta krääsää
nyt olen täyttänyt yhden yksiön verran tavaraa/vaatetta tuonne, ja huom mä en oo ees ulkovarastoo vielä käynyt läpi
kuinka niin hamsteri
on kyl nii kyykistelty ja nosteltu kaikkee isompaa ja pienempää laatikkoo kirstuu et huh huh.. maha ollu kovan koko ajan, sitte ku vähän huilii niin tulee muutamia supistuksia... hmm.. miten tota tavaraa on noin paljon vieläkin vaikka ollaan heitetty laatikollisia vaatetta pois muutamien reikien takii, poltettu kokkoo romuista tos pihas ja pidetty huutokauppaa isommista... ajatellen et sisarukset muuttanu pois kotoo isä vaihtanu maisemaa yms yms..
romuu tulee koko ajan JOSTAIN lisää.. nimim. 1 kortillinen 4 autoo pihas (1 ei rekisteris, kunnos, 1 seisonnas projekti, 1 rikkinäinen/korjaukses ja 1 käyttöauto)
joo-o...
onnittelut
moonalle nyytistä ja
marsalle vuosista :flower:
huoh... huomenna aamulla neuvola, ko mä jaksais se kuitenki rönttyy ton mahan kun se outous siin kuulem on :ashamed:
noo... voin samal reissul käydä kerjuul ja täyrentää tota mein kirppis siipee (joo tavaroita säilytykses myös muualla :xmas: ) jollei tää suostu käynnistyy tänää
giraffe 38+6