vierailija
En yllättyisi lainkaan, jos tämänkin vakavan kirjoittelun takaa paljastuisi Venäjän propagandistit, joihin ainakin osa persuista kuuluu.
Et sitten ymmärtänyt. Ketään ei uhattu nimeltä, kuten Elokapina tekee.Juu ei, oli vain "riikka".
Ainoastaan kasvokuvallaEt sitten ymmärtänyt. Ketään ei uhattu nimeltä, kuten Elokapina tekee.
Ai trollaus voi paljastua, mut tykkäykset on aitoja?Oli trolli tai ei, niin kattokaapa sen saamia tykkäyksiä. Yli 2000.
Pystyykö noista tykkäyksistä muuten kattomaan, kuka on tykännyt, eli esim.joku vakkaripalstalainen siellä?
Sitähän mä tässä kyselenkin, että näkyikö tykkääjissä E-foorumin palstalaisia?Ai trollaus voi paljastua, mut tykkäykset on aitoja?
Älä anna väärää todistusta.Yllättävää, että palstan pahimmat törkytädit pelkäävät Elokapinaa.
Olen jo kauan sitten huomannut, että pelkäät fiksuja ja älykkäitä ihmisiä.Älä anna väärää todistusta.
En pelkää, pidän heitä vaan typeryksinä.
Haluatko nimiä vai?Oli trolli tai ei, niin kattokaapa sen saamia tykkäyksiä. Yli 2000.
Pystyykö noista tykkäyksistä muuten kattomaan, kuka on tykännyt, eli esim.joku vakkaripalstalainen siellä?
Sisä-luku-taito.Haluatko nimiä vai?
Hehheh, älä naurata mua kuoliaaksi...Olen jo kauan sitten huomannut, että pelkäät fiksuja ja älykkäitä ihmisiä.
Elokapina on aina vääntänyt viestinsä yksinkertaisille ihmisille ratakiskosta, mutta ehkä heidän tiedotus alentaa rimaa vieläkin alemmas, että sinäkin lopulta tajuat mikä on homman nimi.
Onko kuvan ampuminen laitonta? Eipä taida olla.Ainoastaan kasvokuvalla
Olen jo kauan sitten huomannut, että pelkäät fiksuja ja älykkäitä ihmisiä.
Elokapina on aina vääntänyt viestinsä yksinkertaisille ihmisille ratakiskosta, mutta ehkä heidän tiedotus alentaa rimaa vieläkin alemmas, että sinäkin lopulta tajuat mikä on homman nimi.
Onko kirjoituksesta tykkääminen laitonta? Eipä taida ollaOnko kuvan ampuminen laitonta? Eipä taida olla.
Ootko ihan varma?Onko kirjoituksesta tykkääminen laitonta? Eipä taida olla
Kattokaapa missä?Oli trolli tai ei, niin kattokaapa sen saamia tykkäyksiä. Yli 2000.
Vornaistakin puolustit, vaikka pahoinpitely onkin rikos.Onko kuvan ampuminen laitonta? Eipä taida olla.
Tuolla tavalla ymmärrät sanoman? Ohho, on sulla kova kalloHehheh, älä naurata mua kuoliaaksi...
Jaa ne rupee kusemaan kintuille, paskomaan kaduille ja hajottamaan autoja seuraavaks?
Kuka on uhannut? Trolli ja olettavasti Venäjään kytköksiä. Seuraa aikaasi.Et sitten ymmärtänyt. Ketään ei uhattu nimeltä, kuten Elokapina tekee.
Jopa kirjoituksen peukuttaminen voi olla rikos.Onko kirjoituksesta tykkääminen laitonta? Eipä taida olla
Kenet Vornanen on pahoipidellyt?Vornaistakin puolustit, vaikka pahoinpitely onkin rikos.
En ole puolustanut. Aina jaksat valehdella, että olen tehnyt sitä sun tätä.Vornaistakin puolustit, vaikka pahoinpitely onkin rikos.
En ole puolustanut. Aina jaksat valehdella, että olen tehnyt sitä sun tätä.