Elohiiri silmän alla - miten saada loppumaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sipsi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sipsi"

Vieras
Koko illan nykinyt vasemman silmän alusta, alkoi, kun tulin töistä kotiin... Ärsyttävää, mikään ei auta... Olen nukkunut huonosti pari yötä, ja joutunut lukemaan ja kirjoittamaan paljon, sekä muutenkin koneella olemaan.

Kenelläkään ollut? Miten meni ohi? Helkkarin ärsyttävä vaiva, vaikka ei kai sieltä vakavimmasta päästä olekaan...

Mun teini-ikäisellä tytöllä oli kuukausia. Mikään ei auttanut, kunnes sitten lääkäri laittoi Botoxia. Juu, todellakin, sitä laitetaan joskus ja se auttoi. Ei ole enää nykinyt. Ensi alkuun voi tosiaankin kokeilla sitä magnesiumia.

http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=2042497(yabasecatalog)&category=liikuntajaurheilu(yasalescatalog)/magnesium630327709(yasalescatalog)

Tuossa on yksi nestemäinen ja sitä saa myös luontaistuotekaupoista.

[QUOTE="mie";25220212]http://www.yliopistonapteekki.fi/fi/apteekkipalvelut/tuotteet/pages/product.aspx?catalog=yasalescatalog&productid=2042497(yabasecatalog)&category=liikuntajaurheilu(yasalescatalog)/magnesium630327709(yasalescatalog)

Tuossa on yksi nestemäinen ja sitä saa myös luontaistuotekaupoista.[/QUOTE]

Kiitos :) Jos vaiva ei helpota, pitää hankkia pikapuoliin valmistetta apteekista.

[QUOTE="mie";25220192]Mun teini-ikäisellä tytöllä oli kuukausia. Mikään ei auttanut, kunnes sitten lääkäri laittoi Botoxia. Juu, todellakin, sitä laitetaan joskus ja se auttoi. Ei ole enää nykinyt. Ensi alkuun voi tosiaankin kokeilla sitä magnesiumia.[/QUOTE]

Tuosta Botoxista olen tainnutkin lukea josksu. Onneksi vaiva helpottui, hirveää varmaa pitkään kestävänä, kun ärsyttää jo tämä muutama tunti jatkuvaa nykimistä!

Minä sain apua siis tuosta Diasporalista. Jatkuva näkyvä nykiminen ja kouristelu oli ollut noin kuukauden vaivoinani. V*ttu meinas oikeasti hermo mennä ja meinasin jo lääkäriaikaa varata.

Magnesium auttoi. Kokeilin Kaliumiakin.

Yhteistyössä