elohiiri silmäluomessa kuukauden, toinenkin silmäluomi nykii

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ninni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"ninni"

Vieras
siis tosdiaan kuukauden on nykiny silmäluomi, välillä nykii toinenkin..
verikokeissa kävin, se oli ok, magnesiumia olen syöny, samoin b-vitamiinia.
en ole väsyny enkä stressaantunut, näkö on tarkastettu noin vuosi sitten..
mitähän tämä voi olla, jotain vakavaa varmaan kun molemmat silmät nykii

Mulla ollut myös toisessa silmäluomessa elohiiri varmaan kuukauden, ellei pidempäänkin. Ei nyt ihan koko ajan ole, mutta melkeen päivittäin. Ärsyttävää! En mä mitään vakavaa epäilis, tosin magnesiumia voisin taas kokeilla, sillä olen saanut ennenkin elohiiret loppumaan.

joo soittelin jos lääkärille ja sanoi ettei pitäisi olla vakavaa mut olen huolissani kun toinenkin silmä nykii!!
sain lekuri ajan vasta parin viikon päähän ja luulen että sillonkin saan vaan jotain lihasrelaksantteja..
pelkään että aivoissa on jotain kun molempi puoli nykii

kokeile magnesiumia (magnes 750gr) parin viikon ajan. Itselläni oli toisessa silmässä elohiiri varamaan kuukauden ja silmään ihan sattui. Tuo magnesium auttoi ja hiiri on poissa!

Mulla oli sama ongelma ja kävin lääkärissä. Lääkäri suositteli magnesiumia sekä runsaampaa veden juontia. Nämä helpottivat hieman, mutta todellinen syy vaivaan olikin lopulta liian kirkas tietokonenäyttö :P Himmensin näyttöä ja pidin muutaman päivän tv/tietokone tauon, niin johan loppui vaivat kuin seinään :) "Silmälihakset" yksinkertaisesti olivat niin väsyneet liiasta valosta..eli mieti voisiko sinulla olla jotain vastaavaa tai onko mahdollista että näkö olisi sen verran huonontunut, että itse ei sitä niinkään huomaa, mutta silmä joutuisi tekemään normaalia enemmän työtä...Ja voin olla aika varma, ettei sinulla ole aivoissa mitään, vaan kyse on nyt silmän väsymisestä jostain syystä :)

Mullapas on ollut elohiiri silmässä jo yli vuoden! Joskus on joku päivä mennyt nykimättä, mutta toisaalta olen siihen niin tottunut, ikään kuin kuuluu jo asiaan.
Hetkeksi helpotti, ku tuli luomitulehdus, juuri siihen nykivään silmään, ja sain siihen lääkevoidetta.
Silmä parani, ja nykiminen lakkasi joksikin aikaa.

Eli olen ajatellut, että jos se johtuu jonkinasteisesta kroonisesta tulehduksesta, mutta en ole lääkäriin nyt viitsinyt mennä ,kun ei ole sen pahempi. Siis tulehdus, nykii kyllä.

Mutta tota magnesiumia aion kokeilla.

Yhteistyössä