Elohiiri POLVESSA, miten ihmeessä saan sen pois, tuntuu niiiiiiin inhottavalta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Auttaisko rentoutuminen. Minulla on ollut vatsassa ja muistaakseni jossain muuallakin, mutta olen antanut niiden tykyttää rauhassa tai en ainakaan tietoisesti ole yrittänyt niitä keskeyttää.

Mulla on noita joskus missä milloinkin. Magnesium auttaa jos niitä on enemmänkin. Joskus on auttanut ihan hieronta tai "läpsiminen", pahimmillaan mulla kerran nyki silmäkulma kolme päivää...

siis kamalaa, nyt otin housut pois kun halusin nähdä tuon nykimisen, näkyy ihan selvästi polven sisäsyrjällä kun 10cm alueella nykii lihas. Pelkään, että polvi pettää tms, koska sillä on taipumusta mennä pois paikoiltaan. Yli tunnin jo nykinyt kokoajan, eikö tää lopu koskaan :(

Mulla on toi ihan sama juttu nyt polvessa ollu jo aika pitkään ja se on tosi ärsyttävää! Mullakin se lihas nykii inhottavasti ja se näkyy ihon läpi kunnolla. Mulla auttaa parhaiten jos liikun,mutta heti ku rentoutan jalan niin se alkaa taas. Mut en kyllä usko et sun mihikää lääkärii nyt tollasen takii tarvii mennä! Ja luin netistä että se voi johtuu esim. lihaksen väsymisestä eli rentoutuminen vois olla hyvä keino!:)

Yhteistyössä