ELMEX hammastahnaa, käyttääkö kukaan ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sanna"

Vieras
Mun käytettävä kun tulee aftoja tavallisesta hammastahnoista.
Tää elmex on kyllä tarkoitettu lapsille.Niin lukee putkilosta
Kait sitä voi käyttää aikuisetkin? Muistaaksena hammaslääkäri aikanaan suositteli

Onko se elmex lasten hammastahna vai elmex juniori (6-12v)?

Pienten lasten tahnassa fluoripitoisuus on paljon alhaisempi kuin mitä aikuisille suositellaan. Juniori versiossa fluoripitoisuus on aika lailla aikuisten tahnan tasolla, joten aivan hyvin voi käyttää.
Ja ihan aikuistenkin versioita löytyy elmexistä.

Onko se elmex lasten hammastahna vai elmex juniori (6-12v)?

Pienten lasten tahnassa fluoripitoisuus on paljon alhaisempi kuin mitä aikuisille suositellaan. Juniori versiossa fluoripitoisuus on aika lailla aikuisten tahnan tasolla, joten aivan hyvin voi käyttää.
Ja ihan aikuistenkin versioita löytyy elmexistä.

Olen kauan käyttänyt tätä 1-6v tarkoitettua elmex ham.tahnaa,kun tulee aftoja.
Tämänkö takia mulla on paljon reikiä tullut?
Joo aikuisten näkuu olevan kun nyt selailin niiin kariekseen, ei muuta

elmex aikuisten tahna on tosi hyvä.sitä hammaslääkäri suositteli aftojen ja helposti ärsyyntyvien ikenien takia.ja tosiaan SODIUMlayrylsulfate on se vaahtoava ja jollain allergiaa aiheuttava ainesosa.

[QUOTE="jess";27128907]elmex aikuisten tahna on tosi hyvä.sitä hammaslääkäri suositteli aftojen ja helposti ärsyyntyvien ikenien takia.ja tosiaan SODIUMlayrylsulfate on se vaahtoava ja jollain allergiaa aiheuttava ainesosa.[/QUOTE]

Minkä niminen Elmex tahna sulla? Mistä ostit?

[QUOTE="jess";27129076]tuubissa lukee ihan vaan elmex.valko-oranssi paketti ja saa ihan normi kaupoista.. ostin s-marketista.[/QUOTE]

Mitä siinä tuubissa lukee? Löysin yhen mutta siinä luki "karieksen hoitoon"
Enkä sellaista tarvi . Joten ois hyvä löytää /saada oikea

Yhteistyössä