Ellostilaus- apuja kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilya
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilya

Aktiivinen jäsen
26.03.2008
3 285
2
36
Vaatteita olisi tarkoitus tilata mutta nuo koot ovat vähän hakusessa. Yritin säheltää mittanauhan kanssa ja vertailla tuloksia mutta mulla on niin kummallinen vartalon malli että mikään koko ei näytä sopivan :( Rinnanympäryksen mukaan olen ihan eri kokoa kuin lantion ja vyötärön, tosi hankalaa! Olen hennesien ja seppälöiden ym liikkeiden vaatekossa yleensä sama, onko elloksen vaatteet yleensä suht samaa kokoa vai pienempiä? Oletteko valkanneet sieltä sen kokoisia mitä yleensä muualtakin? Tilaan sieltä ekaa kertaa :ashamed:

Minun mielestä HM:n koot on ne pienimmitä, sitten tulee Ellos, jota pidän normaalikokoisena ja Seppälä taas on suht isoja.
Toivottavasti tämä jotain auttoi! Itse tein juuri Ellokselle ison tilausen ale-vaatteita ja vähän sohvatyynyjä.

Tottakai ne voi vaihtaa/palauttaa, vaikka kuinka olisivat poistomyynti-hinnoin!

Mutta teepä AP näin: tilaat aina samaa vaatetta ainakin kahdessa eri koossa (itse tilaan useimmiten kolmessa, 36-, 38-, ja 40-koossa) ja sitten kun olet niitä kotona kokeillut, palautat väärän kokoiset. Näin oikea koko ei ehdi loppua, eikä muutenkaan tule mitään muuta ekstravaivaa kuin ylimääräisten vaatteiden palauttaminen.

Itse pidän H&M:n vaatteita suurempina kuin esim. Elloksen vaatteita, tosin siitä on aikaa kun olen Ellokselta viimeksi tilannut.

Misty kiitos vinkistä! Ei käväissyt mun meilessäkään mutta niinhän mun on fiksuinta tehdä! Suurkiitos! :) Näin sitä aina pienemmät ja suuremmat ongelmat ratkeaa kun kysyy täällä plussalla :wave:

Yhteistyössä