Ellos ja Ticket to heaven. Onko nuo housut ja takit hyviä, haalarit kun mein päälle ei istu hyvin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuisku77
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tuisku77

Aktiivinen jäsen
16.01.2005
7 497
0
36
Olen joka päivä tsekannut Elloksen Ticketin toiveessa ja alennuskoodeja niihin jemmaillen.. Mutta kuinkas ollakaan, kun en kahteen päivään koneelle ehtinyt olivat jo kaikki haalarit lähes loppu. No, onneksi ne ei tähänkään mennessä ole istuneet meille. Hihanpituus kun on hyvä niin haarat roikkuu nilkoissa..

Mutta mitenköhän mitoitus menee noissa takeissa ja housuissa? Hinta vaan noissa kaksiosaisissa on puoleenkin hintaan aika lailla... Kevättakit ovat ainakin olleet loistavat!

Meillä on Ticketin Plain rain ja se on koko 80 ja muuten meillä on jo käytössä 86-92cm vaatteet ja puku on ihan sopiva vielä. Ja mä en siis todellakaan tykkään sellasista vaatteista jossa on liian lyhät lahkeet ja hihat.

en tiedä, iitä mutta niissä huosuissa lukee vaan että on vettähylkivää... eikös ne nor,aalisti ole vedenpitävää, ainakin muualla siis... eli onko nuo jotain muuta materiaalia...

[QUOTE="Mie";22075944]Meillä on Ticketin Plain rain ja se on koko 80 ja muuten meillä on jo käytössä 86-92cm vaatteet ja puku on ihan sopiva vielä. Ja mä en siis todellakaan tykkään sellasista vaatteista jossa on liian lyhät lahkeet ja hihat.[/QUOTE]

Pakko vaan väliin kommentoida, että toi Plain rain on niin paskinta laatua ikinä. Meillä ollut hullujen päivien puku kakkospukuna ja käytetty varmaan max. 6 kertaa, eikä tyttö ole mikään römyäjä, niin kangas on jo mennyt halki polven alapuolelta.

Talvipuvut ovat yhä isoja, mutta meillä ainakin malli oli kapeampaa kuin Plain rain. En tiedä onko merkitystä sillä onko malli "tyttöjen" vai "poikien". Meillä oli vissiin tyttöjen malli viime vuonna. Suorat lahkeet vaativat tietty että koko ei saa olla liian iso, mutta noitahan voi ostaa ylä ja ala-osan eri kokoa.

Pakko vaan väliin kommentoida, että toi Plain rain on niin paskinta laatua ikinä. Meillä ollut hullujen päivien puku kakkospukuna ja käytetty varmaan max. 6 kertaa, eikä tyttö ole mikään römyäjä, niin kangas on jo mennyt halki polven alapuolelta.

No tietty se on heikompaa - pitäisikö jollain 30eurolla saada huippulaatua :) Meillä yhtä pukua käytettiin vuosi ja priimana myin. Toisen kohdalla tuli viilto hieman aikaisemmin. Eli meidän käytössä on yllättävän hyvin kestänyt. Mutta joo, kovaan käyttöön toki kannattaa hieman investoida parempaan pukuun.

Meillä Plain rain on ollut käytössä viime keväästä ja tyttö ei sillon osannut edes vielä kävellä. Mellä puku on kuin uusi siinä ei näy mitään kulumia yms. Ja kyllä se päältä on ulkoiltu ja paljon.

No tietty se on heikompaa - pitäisikö jollain 30eurolla saada huippulaatua :) Meillä yhtä pukua käytettiin vuosi ja priimana myin. Toisen kohdalla tuli viilto hieman aikaisemmin. Eli meidän käytössä on yllättävän hyvin kestänyt. Mutta joo, kovaan käyttöön toki kannattaa hieman investoida parempaan pukuun.

No kyllä mä olisin olettanut, että olis kestänyt vähän kauemmin kun 6 kertaa. Jotkut H&M:n housut kestää varmaan paremmin.

Muutenkin kauheita jätesäkkejä noi plain rainit :/

Vielä kaksi vuotta sitten Plain Rainit ja varsinkin fleecellä oli hyvää kangasta. Sen jälkeen kangas on yhä näyttänyt samalta, mutta ei kestä pesuja eikä varsinkaan käyttöä. Stockan hullupäiväpuvuista ei ole kokemusta, vaan olen tilannut suoraan Tanskasta. Nyt on kuudesta puvusta kokemusta enkä enää tätä merkkiä osta.

[QUOTE="Laila";22076188]Vielä kaksi vuotta sitten Plain Rainit ja varsinkin fleecellä oli hyvää kangasta. Sen jälkeen kangas on yhä näyttänyt samalta, mutta ei kestä pesuja eikä varsinkaan käyttöä. Stockan hullupäiväpuvuista ei ole kokemusta, vaan olen tilannut suoraan Tanskasta. Nyt on kuudesta puvusta kokemusta enkä enää tätä merkkiä osta.[/QUOTE]

Saattaa olla että meillä tuo kangas halkesi nimenomaan pesussa, sillä sen jälkeen sen huomasin. Ja ohjeiden mukaan pesen.

Mä ostin pari vuotta sitten OzBabysta pojalle plain rainin, ja käytännössä se oli kaksi vuotta pojalla (2- ja 3-vuotiaana) käytössä välikausiasuna. Eikä tosiaan ole rikki mistään, pientä karheumaa toki näkyy housujen polvissa jo.

Kuulkaas, te vaihdoitte nyt aiheen talvivaatteista plain raineihin.:)

Ap,lle: kannattaa tiedustella ellokselta onko kangas tosiaan VAIN kosteutta hylkivää. Jos näin on,en investoisi edes alennuksella niihin. Tuntuu si
ltä että elloksella on nyt joku muu erä kuin "aitoja"ticketin laatua. Vähän niin kuin hulluilla päivillä??

[QUOTE="haalari";22076355]Kuulkaas, te vaihdoitte nyt aiheen talvivaatteista plain raineihin.:)

Ap,lle: kannattaa tiedustella ellokselta onko kangas tosiaan VAIN kosteutta hylkivää. Jos näin on,en investoisi edes alennuksella niihin. Tuntuu si
ltä että elloksella on nyt joku muu erä kuin "aitoja"ticketin laatua. Vähän niin kuin hulluilla päivillä??[/QUOTE]

Mä kysyi jo ja mulle vastattiin, että on vettä hylkivää, ei vedenpitävää. Mallia ei osannut sanoa. Itse ihmettele vaan, että miksi on teipatut saumat, jos ei ole vedenpitävä. Mä tilasin jo silloin viikonloppuna, mutta nyt mietin, että pitäisikö perus tilaus.

[QUOTE="vieras";22080705]Mä kysyi jo ja mulle vastattiin, että on vettä hylkivää, ei vedenpitävää. Mallia ei osannut sanoa. Itse ihmettele vaan, että miksi on teipatut saumat, jos ei ole vedenpitävä. Mä tilasin jo silloin viikonloppuna, mutta nyt mietin, että pitäisikö perus tilaus.[/QUOTE]

Niin no, vaikee mennä sanomaan... Voihan se silti olla ihan hyvä,jos kangas on kestävää niinkuin baggiessa yleensä...

Kyllä täällä on jo aiheesta jauhettukin tarpeeksi.
ja saankos sanoa että "mitäs mä sanoin"?! Että ei ole normi ticket laatua,vaan joku erikoiserä!

[QUOTE="vieras";22080705]Mä kysyi jo ja mulle vastattiin, että on vettä hylkivää, ei vedenpitävää. Mallia ei osannut sanoa. Itse ihmettele vaan, että miksi on teipatut saumat, jos ei ole vedenpitävä. Mä tilasin jo silloin viikonloppuna, mutta nyt mietin, että pitäisikö perus tilaus.[/QUOTE]

Mut jos sen 60:llä sen sait, niin pidä vaan!(kun jotkut tilas 50prossan alella).

kaikkee noi blogistit saa aikaiseksi. Kunnon väentungoksen elloksen sivuille jonkun "ei-kosteussuojatun-ticket-haalarin"perään!!!:)hahhah

Juu, sillä -50% tilasin. Kyllähän se kakkoshaalarina varmasti menee ja käy sitten ensin tytölle ja sitten pojalle, kun on harmaa. Ykkoshaalareiksi haluan kyllä täysin vedenpitävän.

[QUOTE="vieras";22080786]Unohdin vielä kirjoittaa, että Ellokselta vastasivat kuitenkin, että "on normaalia Ticket to Heaven -mallistoa, erillistä mallinumeroa ei ole tiedossamme".[/QUOTE]

Nyt minulla meni sormi suuhun?

Ei mun tietääkseni ole olemassa sellaista talvihaalaria Ticketillä siis,
joka on vain vettä hylkivä???
vai onko ne tänä vuonna tehnyt huonompia kuin yleensä?
Nyt en oikeen ymmärrä...

no,ihan sama,onneks en itse en tilannu.
Mielummin maksan 70e LINDEXIN tai KAPPAHLIN kosteussuojatusta haalarista!!!!!

[QUOTE="haalari";22080812]Nyt minulla meni sormi suuhun?

Ei mun tietääkseni ole olemassa sellaista talvihaalaria Ticketillä siis,
joka on vain vettä hylkivä???
vai onko ne tänä vuonna tehnyt huonompia kuin yleensä?
Nyt en oikeen ymmärrä...

no,ihan sama,onneks en itse en tilannu.
Mielummin maksan 70e LINDEXIN tai KAPPAHLIN kosteussuojatusta haalarista!!!!![/QUOTE]

Jos tarkkoja ollaan, niin esim Jesper Juniorissa oli joku vuosi sitten vettähylkiviä pukuja (toppa) myynnissä Ticketiltä - eli kyllä Ticket sellaisia tekee tai aikaisemmin teki. Hinta oli tietty halvempi, mutta "laatu" eri kuin noi järeämmät mallit. Eli ei ticketin kaikki puvut ole samasta kankaasta tehtyjä. Minusta myös hulluilla päivillä on ollut myynnissä jotain takkia, mistä ei annettu mitään vesipilareita (ei siis plain rain vain joku toppa viime syksynä).

Jos tarkkoja ollaan, niin esim Jesper Juniorissa oli joku vuosi sitten vettähylkiviä pukuja (toppa) myynnissä Ticketiltä - eli kyllä Ticket sellaisia tekee tai aikaisemmin teki. Hinta oli tietty halvempi, mutta "laatu" eri kuin noi järeämmät mallit. Eli ei ticketin kaikki puvut ole samasta kankaasta tehtyjä. Minusta myös hulluilla päivillä on ollut myynnissä jotain takkia, mistä ei annettu mitään vesipilareita (ei siis plain rain vain joku toppa viime syksynä).

Onko tosiaan näin? Että elloksen haalari on vain vettähylkivä, ei vedenpitävä?

Onko tosiaan näin? Että elloksen haalari on vain vettähylkivä, ei vedenpitävä?

En minä sitä tiedä. Sen vain tiedän, että KAIKKI ticketin puvut mitä kaupoissa myydään eivät ole "sitä parasta tickettiä" olematta kuitenkaan II-laatua. Kun itse olen pariinkin malliin törmännyt viime vuosina.

Joku väittää tossa toisessa ketjussa että Ellokselta tuli vahvistus "vettähylkivästä".

En minä sitä tiedä. Sen vain tiedän, että KAIKKI ticketin puvut mitä kaupoissa myydään eivät ole "sitä parasta tickettiä" olematta kuitenkaan II-laatua. Kun itse olen pariinkin malliin törmännyt viime vuosina.

Joku väittää tossa toisessa ketjussa että Ellokselta tuli vahvistus "vettähylkivästä".

Joo luin sen, että olivat vastanneet jollekkin ellokselta, että on vettähylkivä. Kuitenkin joku väitti jossain, että kaikki ticketin puvut ovat aina vedenkestäviä. Mitä nyt sit uskoa. mulla on just tilaus kesken tosta ticketin baby suitista, niitä on vielä. Mutta en osta, ellei se ole vedenkestävä. Nyt en tiedä mitä uskoa.

ai jesper juniorissakin? enpä tiennyt.
hullareitten ticketit tiedetään. ja puhutaan nyt sitten talvivaatteista(plain rainit on musta ihan hyvät), mitään talvihaalaria en ostaisi ilman kosteussuojaa!

no,nimi näköjään myy,aika moni meni halpaan tosta elloshaalarista,varmasti aika moni myös palauttaa sen. 120 on aika suolanen hinta vain vettähylkivästä haalarista,oli se sitten mikä tahansa ticketti tai molo tai mikälie muu.

[QUOTE="haalari";22081767]ai jesper juniorissakin? enpä tiennyt.
hullareitten ticketit tiedetään. ja puhutaan nyt sitten talvivaatteista(plain rainit on musta ihan hyvät), mitään talvihaalaria en ostaisi ilman kosteussuojaa!

no,nimi näköjään myy,aika moni meni halpaan tosta elloshaalarista,varmasti aika moni myös palauttaa sen. 120 on aika suolanen hinta vain vettähylkivästä haalarista,oli se sitten mikä tahansa ticketti tai molo tai mikälie muu.[/QUOTE]

Täällä on noi kankaat selitetty. Vettähylkivää puuvillaa vauvamalleissa, Ottoman ("the ticket kangas" 10000mm), Mini Ribstop (4000mm vesipilarilla) esim Baby Baggiessa, jossai puvuissa, jne.

Fabrics - Ticket To Heaven ::

(Heh, sen vauvahaalarin hinta muuten on laskenut samaan hintatasoon kuin muissa kaupoissa, se on varmaan Mini Ribstop kangasta)

Sitten tuo Elloksen isompien haalari on alessa myös täällä Baggie detachable suit - Ticket To Heaven :: 104euroa. Housut ja takki (erikseen myytävät) ovat kalliimmat kuin ticketillä itsellään, mutta toki kupongeilla edulliset. Huom kangas ei ole Ottomania!!! Emma jacket - Ticket To Heaven ::

Viimeksi muokattu:
Täällä on noi kankaat selitetty. Vettähylkivää puuvillaa vauvamalleissa, Ottoman ("the ticket kangas" 10000mm), Mini Ribstop (4000mm vesipilarilla) esim Baby Baggiessa, jossai puvuissa, jne.

Fabrics - Ticket To Heaven ::

(Heh, sen vauvahaalarin hinta muuten on laskenut samaan hintatasoon kuin muissa kaupoissa, se on varmaan Mini Ribstop kangasta)

Sitten tuo Elloksen isompien haalari on alessa myös täällä Baggie detachable suit - Ticket To Heaven :: 104euroa. Housut ja takki (erikseen myytävät) ovat kalliimmat kuin ticketillä itsellään, mutta toki kupongeilla edulliset. Huom kangas ei ole Ottomania!!! Emma jacket - Ticket To Heaven ::
eli tarkoitatko että 4000vesipilari on se elloksen "vettähylkivä"kangas??

Jotenkin tyhmää ticketiltä vaihtaa laatua joka vuosi. Eikö baggiet muka pidä paremmin vett
siis aikaisempina vuosina?noistahan menee ihan sekaisin mikä on mikä....

Yhteistyössä