Ellos - 2 viikon toimitusaika?!

Tilasin ellokselta ja eilen tuli ilmoitus että lähetys on pakattu ja postitetaan mutta että toimitusaika on noin 2 viikkoa.

2 viikkoa?!

Onko tää jotain postilakon tekosia kun tilausvahvistuksessa luki että 6-7 arkipäivää?

Olen tilannut ulkomailta myös autoon istuimet tytöille, kestääköhän niissäkin monta viikkoa? :(

kiva!
ekaa kertaa tilasin ellokselta enkä taida toista kertaa tilata!
JEP, ei tartte munkaan enää tilata.. Laitoin palautetta sinne, niin as.palvelijan mielestä tämmöistä vaan välillä tapahtuu.. :mad:
Pyysin esimiehen yht.tietoja ja laitoin hänellekin palautetta. Sain ihan asiallisen vastauksen ja 10€:n hyvityksen seuraavasta tilauksesta (jota ei kylläkään tule..)

Ego
Täällä oli ketju joku aikaa takaperin ja siel joku sano että 3 viikkoo menny ja mitään ei kuulu paketista. Ite en enää tilaa tuli eka satsi kk kuluessa ja loput kamat 3 kk myöhemmin.:mad: En halunnut sitten peruakaan kun oli niin nätti mekko ja legginsit siellä.

"vieras"
No mulla tuli just tollanen, tuotteet pakattu ja toimitusaika 2 viikkoa ja 3 päivän päästä oli kuitenkin perillä. Mulla ei muutenkaan oo ollu Elloksen kanssa mitään ongelmia ja pari kertaa vuodessa oon aina jotain tilannu.

Yhteistyössä