Elloksen välikausihaalari vesipilari 3000, vaiko sittenkin Lindex/Kappahl? Kertokaa kommentteja edullisista haalareista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aapee"

Vieras
Haussa olisi kosteussuojattu haalari ns. kakkoshaalariksi 2v:lle, jolla kuitenkin myös pikkusisar, joten siksi ostaisin mielellään uuden, enkä huutiksesta/kirppikseltä käytettyä.

Elloksella näyttäisi olevan vesipilari 3000 haalareita 50€. Sinnehän on ties mitä alekuponkiakin tarjolla eli ei tarvitsisi maksaa tuotakaan hintaa. Entä mitä muita haalareita on saatavilla max 50€ hintaluokassa ja siis nyt keväällä, eikä aleaikaan heinäkuussa? Mitä maksaa Lindexin tai Kappahlin välikausipuvut ja onko ne hyviä? Jonathanitkin taitaa maksaa 60+€.

Meille ehkä hankauksen kesto on tärkeämpää kuin huiman korkea vesipilari, siksi tuo Elloksen 3000 voisi riittää.

Hyvissä ajoin olen siis keväästä haaveilemassa :)

Meillä oli viime syksynä silloin n.1,5veellä käytössä Kappahlin haalari ja hyvä oli! Kesti vettä hyvin, ainakin kuralätäkössä pomppisen. Maksoi muistaakseni 36€. Samantyyppisen ajattelin nyt kevääksikin ostaa, kun tuo syksyinen ei enää mahdu.

3000 on mun mielestä vasta vettä hylkivä, vaikka vedenpitäväksi lasketaan. Elloksen haalareista ei ole kokemusta, mutta lassien gtechiä (ei lassietec) voisin suositella. muistaakseni sama vesipilari (3000), mutta kova kulutuksenkesto. joskus siihen taisi valmistaja luvata vuoden puhkikulumattomuustakuun. En tiedä, saako mistään tuota haalaria alle 50e. Viisi vuotta sitten ostin 49e jostain.

Lindexin talvivaatteet on ainakin olleet meillä kestäviä ja hyvin pitäneet vedenkin ulkopuolella. Ensi keväänä testataan myös lindexin kevätvaatteet. Toivottavasti ovat yhtä positiivinen yllätys kuin talvivaatteetkin ovat olleet.

Meillä on 4-vuotiaalla Lindexin välikausihousut, vesipilari 10 000. Hyvät ovat olleet näin yhden syksyn käytön perusteella. Vesi ei ole mennyt läpi eikä kulumaa ole tullut. Takki on KappAhlista, vesipilari 5000. Takki kestää hyvin sateen, mutta kangas on aika jäykkää. Pari pientä reikääkin on tullut kulumakohtiin. Enää en ostaisi tuollaista takkia, mutta tulipahan kokeiltua.

[QUOTE="aapee";25397349]Haussa olisi kosteussuojattu haalari ns. kakkoshaalariksi 2v:lle, jolla kuitenkin myös pikkusisar, joten siksi ostaisin mielellään uuden, enkä huutiksesta/kirppikseltä käytettyä.

Elloksella näyttäisi olevan vesipilari 3000 haalareita 50€. Sinnehän on ties mitä alekuponkiakin tarjolla eli ei tarvitsisi maksaa tuotakaan hintaa. Entä mitä muita haalareita on saatavilla max 50€ hintaluokassa ja siis nyt keväällä, eikä aleaikaan heinäkuussa? Mitä maksaa Lindexin tai Kappahlin välikausipuvut ja onko ne hyviä? Jonathanitkin taitaa maksaa 60+€.

Meille ehkä hankauksen kesto on tärkeämpää kuin huiman korkea vesipilari, siksi tuo Elloksen 3000 voisi riittää.

Hyvissä ajoin olen siis keväästä haaveilemassa :)[/QUOTE]

siis mä ostaisin kevääksi suprafil haalarin,ei tartte käyttää kurahousuja. Tai vähintään remu travallen! 10 000vesipilaria,niin ei ainakaan pikku kosteudesta ois haittaa. Ei sellasilla 3000 vesipilaria haalarilla tee mitään, samantien voi vetästä vaikka fleece haalarin päälle tuon haalrin tilalle yhtä hyvä on.

Ok, kannattaa siis ehkä odottaa, että ainakin Lindexin mallisto hintoineen tulee julki.

Mä luulen, että G-tec/Travalle maksaa kyllä reippaasti enemmän kuin 50€. Suprafiliä en halua, tätä haalaria on tarkoitus käyttää vähän kesemmälläkin ja kurahousut voidaa sitten kovimmille kurakeleille laittaa päälle erikseen.

Kyse oli siis kakkoshaalarista. Alunperin olin ajatellut ostaa kirppikseltä jonkun alle 20€ haalarin, mutta eipä tuo Ellos sopivasti alennettuna maksaisi paljon enempää. Ykkösasuksi on jo hankittu PoP:n kaksiosainen puku.

Yhteistyössä