Elloksen tilausvahvistusta ei ole tullut (tilasin eilen)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
meniköhän se tilaus nyt perille vai ei ? Tuolla "omilla sivuilla" ei myöskään ole mitään tietoja tilauksesta, lukee vaan tossa yhessä kohdassa että "et ole tilannut tuotteita viimeisten 3 kuukauden aikana". Onks siellä sit niin ettei viikonloppuna tuu tilausvahvistusta vaan ne tulee sit arkipäivinä vai mikä tossa on? Haluaisin tehdä tilaukeen muutoksia muttei se nyt onnistu kun koko tilausta ei näy missään :headwall:

mie tässä koklasin tilata ja siinä tuli et tilausta ei voida vahvistaa tjs toimitusaikaa ei voida vahvistaa kassavaiheella..et se tuli paljon myöhemmin meiliin sitku ne on lähteny tjs...
et siellä oli jotakin ongelmia

Elloksesta en tiijä yhtään mitään, mutta viimeeksi kun tilasin netanttilasta läppärin, en koskaan saanut tilausvahvistusta sähköpostiini.
Lauantaina tein tilauksen ja tiistaina tuli tekstiviesti että keskiviikkona saa hakea paketin postista. Ja edelleenkään ei ollu tilausvahvistusta tullut.

Ja aina ennen on tullu tilausvahvistus lauantainakin heti samantien.

Sun tarttee soittaa sinne maanantaina, jos ei asiakaspalvelu oo tänää auki.

kyllä aina tulee heti vahvistus. näkyykö ne tuotteet ostoskorissa? mulla on joskus roikkunut jotain siellä mänta päivää kun en oo vienyt tilausta loppuun mutta en poistanutkaan niitä korista.

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
mie tässä koklasin tilata ja siinä tuli et tilausta ei voida vahvistaa tjs toimitusaikaa ei voida vahvistaa kassavaiheella..et se tuli paljon myöhemmin meiliin sitku ne on lähteny tjs...
et siellä oli jotakin ongelmia

öö siis tarkoittaako tuo nyt sitte sitä että se tilaus epäonnistui, vai että se tilaus on mennyt sinne käsittelyyn mut ne ei näy mulle vaan?

Alkuperäinen kirjoittaja vahvistus:
kyllä aina tulee heti vahvistus. näkyykö ne tuotteet ostoskorissa? mulla on joskus roikkunut jotain siellä mänta päivää kun en oo vienyt tilausta loppuun mutta en poistanutkaan niitä korista.

Ei kun se korikin on nollilla :snotty:

kävin juuri elloksen omilla sivuillani ja siel näyttäis että tilaus olis mennyt, mut toinen tuote olis niinkun toimitettu ja toinen (iso) tuote tilaus "vastaanotettu" tilassa, mut tilausvahvistusta ei ole tullut

ap, mitäs jos tekisit varoiks tilauksen uudelleen. jotenkin tuntuu et tilaus ei olis mennyt perille. kyllähän sen täytyis omilla sivuilla näky tavalla tai toisella. jos sattuis että sulle tulis sit kahteen kertaan samat tuotteet, niin toisenhan voi jättää noutamatta tai palauttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmmh:
ap, mitäs jos tekisit varoiks tilauksen uudelleen. jotenkin tuntuu et tilaus ei olis mennyt perille. kyllähän sen täytyis omilla sivuilla näky tavalla tai toisella. jos sattuis että sulle tulis sit kahteen kertaan samat tuotteet, niin toisenhan voi jättää noutamatta tai palauttaa.

Mä katon huomiseen et onko tullut mitään, jos ei niin teen uudestaan sen tilauksen. Noilta sivuilta en saa nyt edes asiakaspalvelu-lehteä auki :headwall: Ilmeisesti jotain häikkää siis on..

Yhteistyössä