elisasta ja s-bonuksista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Kun vihdoin viimein tuli elisan lasku, oli siinä sitten myös s-bonuskortin numero...aika mielenkiintoista, koska en ole sitä ilmoittanut, ja vielä mielenkiintoisempaa on, ettei bonuskortin numero ole minun korttini numero...

ilmoita tuosta numerosta tai joku saa sun laskusta bonusta, näin olettaisin jos numero jonkun muun sinun laskussasi.
tuleekos elisalta laskuja miten sattuu luulin että laskuttavat vain kerran kuussa.
mulla oli eräpvä tänään ja 5.6 sulkeutui

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
Alkuperäinen kirjoittaja merianna:
Kun vihdoin viimein tuli elisan lasku, oli siinä sitten myös s-bonuskortin numero...aika mielenkiintoista, koska en ole sitä ilmoittanut, ja vielä mielenkiintoisempaa on, ettei bonuskortin numero ole minun korttini numero...

ilmoita tuosta numerosta tai joku saa sun laskusta bonusta, näin olettaisin jos numero jonkun muun sinun laskussasi.
tuleekos elisalta laskuja miten sattuu luulin että laskuttavat vain kerran kuussa.
mulla oli eräpvä tänään ja 5.6 sulkeutui

nyt elisan laskutus on tökkinyt jo pitkään, ainakin matkapuhelimen, 2 kk myöhässä, sen ihmeen päivityksen takia
ja yritin soittaa asiakaspalveluun tuosta s-kortin numerosta, mutta eipä tuo ottanut puheluita vastaan :(

Yhteistyössä