Me tapeltiin vuoden verran, että päästiin kyseisestä paketista lopulta eroon (2v sopimus)... Ei toiminut mikään, ei tallennuspalvelut, ei videovuokraamo, netti pätki ja lopulta ei vaihtunu enää edes kanavat!!! Valituksia lähetettiin lukuisia ja vika oli aina vaan siinä, että oltiin joko kytketty väärin tai telkkari oli väärä tms. Joka päivä olisi pitänyt asentaa joku päivitysohjelma ja sitä rataa... Suurinpaan osaan reklamaatioista ei edes vastattu!!! Joka kerta ehdotettiin, että pitäisi soittaa johonkin maksulliseen tukipalveluun??? Hiukan kohtuuttomalta kuulostaa, että ainut keino saada viallinen tuote toimimaan, on maksaa heille sen korjauksesta... Lähes vuoden kun oltiin valitettu (eka valitus noin 3vk paketin ottamisesta), lähetettiin meille kokeiluun toinen digiboxi. Kun siis vihdoin uskoivat, että jossain ehkä on vikaa! No eipä auttanut sekään, ei... Lopulta lähes huusimme tunnin puhelimessa asiakaspalveluun ja vihdoin asia alkoi rullata eteenpäin. Parin päivän päästä tuli soitto ja luvattiin purkaa sopimus. Että näin... Kuluttajasuojeluun olisi varmaan pitänyt ottaa yhteyttä, kun kuitenkin vuoden jouduimme maksamaan sitä 39,90/kk toimimattomasta palvelusta. En kuitenkaan jaksanut enää asian kanssa tapella, kun vihdoin päästiin eroon paketista.
Hauskinta kaikessa, Soneralta ilmoitettiin suoraan, ettei heidän viihdepakettiaan edes tarjottaisi meille. Asumme kuulemma paikassa, jossa yhteydet sen verran huonot, ettei tuu koskaan toimimaan kunnolla!! Hahmottu hiukan toi myyntimoraali näiden kahden firman välillä...

(Ei kuitenkaan siirrytty Soneran asiakkaiksi, joten en osaa sanoa, miten heillä asiat muuten toimivat.)
Elikkä tyytyväisiä ei olla. Maksukanavien vaihtamisesta ei ole tietoa, kun meillä oli ongelmia jo katsoa niitä normaalejakin kanavia...
