elisan puhelinlasku

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adolfiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adolfiina

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
2 125
0
36
onko jolloin muulla ollut ongelmia viime aikoina elisan laskutuksen kanssa? 21.5. tuli viesti että laskutuskausi vaihtuu. Kumminkaan laskua ei ole vielä tullut, vaikka yleensä seuraavan kuun alkuun mennessä lasku on tullut. soittelenko perään vai odotanko vielä? netistä elisan oma sivuilta ei löytynyt tietoa laskusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Piitsi82:
Mulle ei oo tullu mitää viestiä,eikä kyllä laskuakaan,sitä täällä ihmetellykin,mut kai se sielt sit ajallaa tulee,tuskin pääsee unohtumaan

saattaa hyvinkin unohtua. Niitten omien sanojen mukaan laskutus on vaihtunut jo viime vuoden puolella. Liki puoli vuotta saatiin odottaa laskua. Vasta kuluttaja asiamiehen mukaan tulo joudutti laskun tuloa. Saatiin 150e alennusta..

Yritettiin soittaa mutta ei päässy läpi ja toinen numero ei toiminut...meiliin vastaus aika jopa kuukauden.

Alkuperäinen kirjoittaja Piitsi82:
Mulle ei oo tullu mitää viestiä,eikä kyllä laskuakaan,sitä täällä ihmetellykin,mut kai se sielt sit ajallaa tulee,tuskin pääsee unohtumaan

likalla on saldoraja niin sen vuoksi tulee viesti kun laskutuskausi vaihtuu.

Elisalla uusitaan laskutusta joten voip olla että joillakin tulee pidempi aaika kun lasku tulee kotiin.. miehellä tuli eilen lasku ja edellinen oli tullut 2kk sitten.. mut lasku oli vaan kk:den ajalta, kuulema 2vkon sisään tulee sitten heti toinen lasku siitä toisesta kk:desta

Alkuperäinen kirjoittaja Piiku27:
Elisalla uusitaan laskutusta joten voip olla että joillakin tulee pidempi aaika kun lasku tulee kotiin.. miehellä tuli eilen lasku ja edellinen oli tullut 2kk sitten.. mut lasku oli vaan kk:den ajalta, kuulema 2vkon sisään tulee sitten heti toinen lasku siitä toisesta kk:desta

hyvä tietää. kääk! jos ne alkaa isoja laskuja peräkkäin laittamaan, pitää vissiin alottaa puhelin lakko ;)

itse olen joutunu soittamaan elisalle eräästä eri asiasta ja samalla oli puhetta tästä kun laskua ei vielä oel tullut he kertoi et heillä on laskutus systee,missä päivityksiä ja huhtikuun lasku tulee kesäkuussa ja aika pian sen jälkee toukokuun lasku

Yhteistyössä