Elisan puhelinlasku ja S-bonus

XXS
Elisan puhelinlaskussa oli eräpäiväj oulukuun viimeinen päivä. maksoin laskun muutaman päivän etuajassa vaan eipä näy S-bonuksia joulukuulle eikä ainakaan vielä tammikuullekaan. Onko kellään sama juttu eli mille kuulle mahtaa bonukset osua?
 
piparminttu
Alkuperäinen kirjoittaja XXS:
Elisan puhelinlaskussa oli eräpäiväj oulukuun viimeinen päivä. maksoin laskun muutaman päivän etuajassa vaan eipä näy S-bonuksia joulukuulle eikä ainakaan vielä tammikuullekaan. Onko kellään sama juttu eli mille kuulle mahtaa bonukset osua?[/qu


Maksoin itse 28.12,katsoin juuri niin kyllä mun näkyy s tilillä erittelyssä
 
Mulle ollaan aina selitelty kun olen asiasta kysellyt (ja mulla on aina ollu eräpäivä joskus 23. päivän tienoilla) että ei kerkii siihen seuraavan kuun laskentaan.
Tosin nyt mun tartteis sinne soittaa kun tälle kuulle tuli joku ihan ihme summa, jonkalaista laskua ei ole ollut meillä kummallakaan ainakaan kolmeen kuukauteen, ja se on ihan liian vähän kummankaan laskuks.

Meillä vaihtuu Elisa just pois kun parin kuukauden päästä loppuu tää kytky |O

Lisään vielä että ko kumpikaan ei ole ottanut siitä vastuuta jos ne jää tulematta ne bonukset, Elisa syyttää Hämeenmaata ("ollaan tiedot lähetetty ajoissa joten meidän osalta kaikki on tehty") ja Hämeenmaa Elisaa ("Ei olla saatu tietoja Elisalta eikä sen kummemmin pystytä tutkimaan asiaa")
 

Yhteistyössä