Elisan laskutus

Miten tämä oikein menee? Kyselin Elisalta että missä laskuni viipyy kun viimeksi olen maksanut heinäkuussa laskun. Sanoivat että on tulossa. Nyt tuli lasku jossa eräpäivä 2310. Laskutuskausi: 16.06.2007-15.07.2007
Miten ne laahaa noin jäljessä? Tuleeko seuraava lasku kuukauden päästä vai ihan kohta?
 
Mulle tuli hiljattain lasku jonka laskutuskausi oli 12.6-11.7.2007 , edellinen lasku tuli joskus elo-syyskuun vaihteessa..
Lasku on tullut noin kahden kuukauden välein vaikka summansa mukaan pitäis tulla kerran kuukaudessa ...
Eli seuraava lasku tulee joko ensi kuussa tai sitä seuraavana tai koska nyt sattuvat lähettämäänkin , mutta kahta laskua ei ole samalle kuulle kyllä ainakaan mulle tullu...
Laskut kuulemma laahaavat niiden joidenkin uudistusten takia...
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölläälijä:
Mulle tuli hiljattain lasku jonka laskutuskausi oli 12.6-11.7.2007 , edellinen lasku tuli joskus elo-syyskuun vaihteessa..
Lasku on tullut noin kahden kuukauden välein vaikka summansa mukaan pitäis tulla kerran kuukaudessa ...
Eli seuraava lasku tulee joko ensi kuussa tai sitä seuraavana tai koska nyt sattuvat lähettämäänkin , mutta kahta laskua ei ole samalle kuulle kyllä ainakaan mulle tullu...
Laskut kuulemma laahaavat niiden joidenkin uudistusten takia...
Saadaan tietty joululahjaksi kunon pino laskuja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Alkuperäinen kirjoittaja pölläälijä:
Mulle tuli hiljattain lasku jonka laskutuskausi oli 12.6-11.7.2007 , edellinen lasku tuli joskus elo-syyskuun vaihteessa..
Lasku on tullut noin kahden kuukauden välein vaikka summansa mukaan pitäis tulla kerran kuukaudessa ...
Eli seuraava lasku tulee joko ensi kuussa tai sitä seuraavana tai koska nyt sattuvat lähettämäänkin , mutta kahta laskua ei ole samalle kuulle kyllä ainakaan mulle tullu...
Laskut kuulemma laahaavat niiden joidenkin uudistusten takia...
Saadaan tietty joululahjaksi kunon pino laskuja :D

Toivon mukaan ei :eek: No lahjahan sekin tietysti olisi :xmas:
 
Mie avasin tossa kesäkuun puolessa välissä elisan liittymän ja viime kuussa tuli sitten eka lasku. Oisko ollut siltä kesäkuulta. Ihmettelin vähäsen kun mulla on ollu semmonen käsitys ettei alle parinkympin laskuja lähetettäis vaan ne siirtyis seuraavaan laskuun, niin tuon summa oli alle 7 euroa? :eek:
Voisivat kyllä hoitaa tuon laskutuksensa kuntoon ettei sitten kaikki loppuvuoden laskut tule justiinsa joulun kynnykselle. :/
 

Yhteistyössä