Elina Nurmi erosi :(

Status
Viestiketju on suljettu.
no
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
paha masennus hänellä ollut. Kertoi siitä lehdessä joitain kuukausia sitten. Muuten en edes tiennyt kuka tuo nainen on.
Vaan mikä on wannabe-julkkiksen paha masennus? Lääkäri voi ehkä olla diagnoosista hieman eri mieltä...
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
paha masennus hänellä ollut. Kertoi siitä lehdessä joitain kuukausia sitten. Muuten en edes tiennyt kuka tuo nainen on.
Masennus on muotisairaus, helppo sanoa mulla on nyt paha masennus.

 
kokemusta on
synnytyksen jälkeinen masennus, en yhtään ihmettele et sen keskellä kaikki menee uusiksi ja varmaan myös hätiköityjä päätöksiä tulee tehtyä. Ja omahan on asiansa mitä ja kenelle kertoo...
 
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
paha masennus hänellä ollut. Kertoi siitä lehdessä joitain kuukausia sitten. Muuten en edes tiennyt kuka tuo nainen on.
Vaan mikä on wannabe-julkkiksen paha masennus? Lääkäri voi ehkä olla diagnoosista hieman eri mieltä...
no mä muistelisin et ihan lääkäriltä on diagnoosin saanut...
 
itse kommentoisin sitä seikkaa mihin jotkut ovat tarttuneet eli "ovat harkinneet muutamia viikkoja eroa".
kyllä mulla jotenkin itsellä on jälkeenpäin vituttanut miksi helvetissä mä exän kanssa harkitsin eroa yli vuoden!!! eipä tuo siitä paremmaksi yhtään muuttunut...
 
Muistan kun tämä Elina hehkutti rakkauttaan lehdille. No ehkä sit alko arki, tuli masennus ja ehkä ruvennut miettimään sen psykologin kanssa elämäänsä. Sitten tullut tohon ratkasuun. Oisko kuitenkin masennus saanut alkunsa huonosta parisuhteesta. Ihmettelin kun hän sanoi että synnytyksen jälkeinen masennus alkoi 8kk vauvan syntymän jälkeen...eks se ala paljon aijemmin..toi ois kyl jotain muuta masennusta
 
Ninni
Luin lehdestä jokin aika sitten että tällä Elinalla paha synnytyksen jälkeinen masennus,harkitsi jopa itsemurhaa ja nyt sairaslomalla maaliskuuhun asti.Miehelle ollut todella rankkaa ja läpikäyvät varmasti tätä tilannetta vielä eikä suinkaan 2 viikossa tämä ajatus synytynyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
paha masennus hänellä ollut. Kertoi siitä lehdessä joitain kuukausia sitten. Muuten en edes tiennyt kuka tuo nainen on.
Vaan mikä on wannabe-julkkiksen paha masennus? Lääkäri voi ehkä olla diagnoosista hieman eri mieltä...
no mä muistelisin et ihan lääkäriltä on diagnoosin saanut...
Ja minä tiedän, että diagnoosi on ihan lääkäriltä saatu.
 
mua ärsyttää ko. "missi". Asuu täällä meilläpäin ja on niin ylimielinen, ettei toista ole. Jos joku sen vanha tuttu moikkaa sitä niin se heti kertoo lehdille, kuinka sekin tyyppi vaan haki julkisuutta... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mua ärsyttää ko. "missi". Asuu täällä meilläpäin ja on niin ylimielinen, ettei toista ole. Jos joku sen vanha tuttu moikkaa sitä niin se heti kertoo lehdille, kuinka sekin tyyppi vaan haki julkisuutta... :headwall:
Asuu myös täälläpäin...
Enkä sitä ylimielisyyttä ole kyl huomannu.

En siis henk.koht. tyyppiä tunne.
 
Just näin
Ja minä tiedän, että diagnoosi on ihan lääkäriltä saatu.[/quote]
Mikäs lekuri sinä olet?
Ja minä TIEDÄN, ettei diagnoosia tälläiseen ole.
Kaikki kertovat julkisuuden sen mitä haluaa. Huono parisuhde syynä masennukseen? Ei tod.
Mitä vi**ua ihmiset vatvoo muiden asioita. Éikö pienten lasten äideillä todella ole parempaa tekemistä?
 
jooh
Eiköhän tuo asia ole ihan Elinan ja Leon oma asia. En ymmärrä miksi siitä pitää haastattelu lehtiin antaa ja varsinkaan keskustelupalstoilla puida. Eroja tapahtuu päivittäin.
 
joopajoo
Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mua ärsyttää ko. "missi". Asuu täällä meilläpäin ja on niin ylimielinen, ettei toista ole. Jos joku sen vanha tuttu moikkaa sitä niin se heti kertoo lehdille, kuinka sekin tyyppi vaan haki julkisuutta... :headwall:
Ööö. Elina on asunut naapurissani pari vuotta,muutti toisesta kaupungista joten täällä tuskin sen "vanhoja tuttuja" liikkuu. Kuullostat kateelliselta. Mielestäni turhan avoin ja ystävällinen, ylimielinen ei.
 
elina nurmi
omituista että täällä ihmiset jotka eivät ole edes koskaan tavanneet minua, kertovat asioita elämästäni tai luulevat siitä jotain tietävänsä.
ihan voin näin kaikille kertoa että lääkäri diagnosoi minulle vaikean masennuksen, olin sairaalahoidossa ja harkitsin tekeväni itsemurhan. makasin sängyssä lähes 24/7 ja silti väsytti kaiken aikaa.
tosin en oletakaan että ihmiset jotka eivät ole masennuksesta koskaan kärsineet, mitään siitä ymmärtäisivät.
mutta kun sen on kerran itse kokenut niin sitä ei todellakaan toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.
aivan sama minulle mitä ihmiset puhuvat kunhan eivät puhu paskaa asiasta josta eivät selvästikään mitään ymmärrä.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja elina nurmi:
omituista että täällä ihmiset jotka eivät ole edes koskaan tavanneet minua, kertovat asioita elämästäni tai luulevat siitä jotain tietävänsä.
ihan voin näin kaikille kertoa että lääkäri diagnosoi minulle vaikean masennuksen, olin sairaalahoidossa ja harkitsin tekeväni itsemurhan. makasin sängyssä lähes 24/7 ja silti väsytti kaiken aikaa.
tosin en oletakaan että ihmiset jotka eivät ole masennuksesta koskaan kärsineet, mitään siitä ymmärtäisivät.
mutta kun sen on kerran itse kokenut niin sitä ei todellakaan toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.
aivan sama minulle mitä ihmiset puhuvat kunhan eivät puhu paskaa asiasta josta eivät selvästikään mitään ymmärrä.

No mutta hei Elina ! Kiva kun pääsit paikalle puolustamaan itseäsi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä