P
por
Vieras
Valtion omistajayhtiö Solidium myi keskiviikkona yli miljardilla Telia Soneraa. Näin ollen Suomen valtio on taas miljardin köyhempi ja tätä maata myydään nyt pala palalta pois tämän korruptoituneen eliitin toimesta.
Solidiumin sijoittajapolitiikka on suoraa kuormasta syömistä, sanoo osakestrategi Jukka Oksaharju.
Joka kerta, kun valtio myy osinkoa maksavasta yhtiöstä osakepotin, saadut osingot pienenevät. Kun yhtälöön lisätään vielä sellaiset yhtiöt kuten Outokumpu ja Talvivaara, joihin Solidium on laittanut rahaa, lopputulos ei näytä hyvältä.
Lähde: http://www.taloussanomat.fi/porssi/...-veronmaksajan-pitaisi-huolestua/20151840/170
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/02/eliitti-myi-taas-miljardin-pois-suomea.html
Solidiumin sijoittajapolitiikka on suoraa kuormasta syömistä, sanoo osakestrategi Jukka Oksaharju.
Joka kerta, kun valtio myy osinkoa maksavasta yhtiöstä osakepotin, saadut osingot pienenevät. Kun yhtälöön lisätään vielä sellaiset yhtiöt kuten Outokumpu ja Talvivaara, joihin Solidium on laittanut rahaa, lopputulos ei näytä hyvältä.
Lähde: http://www.taloussanomat.fi/porssi/...-veronmaksajan-pitaisi-huolestua/20151840/170
http://nwohavaintoja.blogspot.fi/2015/02/eliitti-myi-taas-miljardin-pois-suomea.html