Eli typykälle nimivaihtoehdot loppusuoralla pitkän pohdinnan päätteeksi:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja syntyi meille ihan uus ihanuus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

syntyi meille ihan uus ihanuus

Vieras
Etunimeksi Lumi tai Lila
Toiseksi nimeksi Marleena, jos valitaan Lila
Toinen vaihtoehto toiseksi nimeksi Lilian (Lumi Lilian)
Sitten toinen nimi voisi olla myös Amanda (sattumalta sekä mun äidin toinen että mieheni mummon nimi) :)

Mitäs sanoisitte näistä?
kyselee Reetta

Marlene on ihan nätti nimi myös, mutta koska meidän sukunimi on tavallinen nen-päätteinen suomalainen, Marleena-muoto sopii mielestämme paremmin. Toisaalta tuo Marleena on miehen suosikkinimi, mun puolesta se sais jäädä pois.

Sellainen kolmen nimen yhdistelmä on itselläkin alkanut pyöriä päässä, mutta kun isosisaruksilla on molemmilla "vain" kaksi nimeä, niin olisiko se jotenkin epäreilua laittaa kuopukselle 3? Ehkä ei?

Lilian Lumi Marleena? Antakaa vaan kolme nimeä, ei se ole epäreilua :) Minun sisarusparvessani kävi toisin päin; ilmeisesti vanhemmilla riitti ensimmäisille mielikuvitusta enemmän nimien suhteen. Me jälkijoukko saimme sitten kaksi nimeä. Minulle toisiksi nuorimmalle eivät kuulemma meinanneet keksiä sitä toistakaan. En ole katkera :)

eli, sisarukset ovat Milja Alisa ja Eeli Mikael. Ei tietenkään ole pakko sopia yhteen sisarusten nimien kanssa (enpä tiedä sopiiko nuokaan :D ) mutta jos niistä jotain osviittaa saisi tyylistä josta tykätään.

Tykkään Marleenasta, Lilasta en niinkään, mutta kyllä noista nimistä hyvän kokonaisuuden varmasti saa.

Eii se ole väärin antaa viimeisimmälle kolmea nimeä, jos tää on vika mahdollisuus nimien antamiseen.

Yhteistyössä