Elena Vikström, mitä mieltä olet hänestä?

Jotenkin tuntuu surulliselta seurata hänen tyrkkykuviaan mufasa ja äitylit ryhmissä ja muualla. Voiko ihminen oikeasti olla noin epävarma itsestään vai mistä kaikki tuo turhanpäiväinen itsensä esilletuonti johtuu?
 
Viimeksi muokattu:
minä,
Playboy-lehteä päämääränään pitävä Elena Vikström teki sukupuolen korjausleikkauksen heti, kun se oli mahdollista, täytettyään 18 vuotta.

– Halusin ahdistavan puvun päältäni pois, Vikström perusteli.

Vikströmin tavoitteena on päästä Playboy-lehteen tavalla tai toisella. Vaaleaverikkö kertoi ohjelmassa käyttäneen kauneusleikkauksiin rahaa tähän mennessä noin 20 000 euroa.

– Playboy on suuri unelmani. Se on klassikkolehti. Jos sinne pääsee, se on suuri saavutus, Vikström kertoo.

– Olen valmis tekemään mitä tahansa, jotta pääsen sinne. Sinä voisit soittaa Hugh Hefnerille ja kertoa sitten minulle, mitä se vaatii, Vikström heitti Linnanahteelle.
 
En tietenkään henkilöä tunne, mutta olen joitain kuvia nähnyt. Ajattelen, että kaikki jotka hankkii itselleen kumihuulet on jotain vähän ongelmaisia tyyppejä. Ja onhan se tietysti aika suuri ongelma, jos kokee olevansa väärässä kropassa.
 

Yhteistyössä