Elena, 21, yrittää H-kupilla Playboyhin – ”En usko, että voin tehdä mitään tavallista työtä”

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä,

Vieras
Reipas tyttö :)
Mummomafia auttaa H-kupilla Playboyhin yritt
Varasuunnitelmaa Puolangalta kotoisin olevalla, peruskoulun käyneellä Elenalla ei kyllä ole. Elenan mielestä opiskelu ei ole hänen juttunsa, eikä hän usko soveltuvansa tavalliseen työhönkään. Ulkomaille ja kansainvälisiin mallintöihin päästäkseen Elena on jo käynyt läpi useita kauneusleikkauksia ja hankkinut lisää volyymiä kasvoihinsa Botoxista. Kuppikoko on tätä nykyä H.

– Glamour-mallin uran pitäisi toteutua hyvin suurella todennäköisyydellä, mutta jos se ei toteudu, en usko, että voin tehdä mitään tavallista työtä. Sitten vaihtoehtona olisi varmaan joku hyvätuloinen mies, ja me viettäisimme yhdessä upeaa elämää, Elena pohtii.

Ei kyllä ole tuolla ulkonäöllä mitään mahdollisuuksia mihinkään playboyhin. Seiskaan voi päästä kumitissejä esittelemään, mutta siinä se on.

Toimittaja siinä taas muuten luulee Botoxia joksikin täyteaineeksi. Eihän sillä tosiaankaan "lisää volyymia kasvoihin" hankita, vaan sehän on hermomyrkky, jolla oikaistaan ryppyjä ihon lihaksia lamaannuttamalla.

21v?
Olen itse 26v ja tämä Elena näyttää kyllä minua vanhemmalta. Mainoksen nähtyäni luulin ainakin kolmekymppiseksi :S

Liekö sitten noilla kauneusleikkauksilla osuutta asiaan.

Ei tolla naamalla ja kropalla, ei mitään mahiksia.

Sääliksi käy tyttöä, kun ei tajua itse realiteettejaan. Ja muutenkin, ei kai kenestäkään "tavallisesta" ja turvallisen lapsuuden eläneestä tule tuollaista?
Voi reppanaa.

Voi ei, jostan kumman syystä kurkistin tuon instagram kuviin... Nuori tyttö ja vetänyt lärvinsä niin täyteen botoxia, ettei ilmekkään värähdä.
Voi tsiisös.
Mikä näitä nuoria naisia oikein vaivaa?

Lukeeko joku oikeasti seiskaa?

Tilattiin se lähinnä hyvän tv-lehden takia kun siellä näkyy maksukanavienkin ohjelmatiedot. On nopeampi katsoa ne lehdestä kuin netistä etsiä. Tykkään myös lukea telkkarista tulevien elokuvien arvosteluja.

Mutta mitä sitten jos joku lukisikin lehden kannesta kanteen? Ei kai tuota lehteä olisi näin monta vuotta ollut jos sitä ei ihmiset ostaisi. Jotenkin hölmöä siis kommentoida tuolla tavalla kuten sä.

..."Emme me hänen päämääräänsä lähteneet tuomitsemaan. Keitä me olemme sanomaan, että se on huono tavoite? Jokainen saa unelmoida mistä haluaa, Eva-Riitta toteaa diplomaattisesti.

Pari valittua kysymystä hänellä silti Elenalle oli.

– Elena kertoi haluavansa muuttaa ulkomaille, joten kysyin, mitä hän sillä tarkoittaa. Sellaista valtiota kuin Ulkomaat kun ei ole olemassa. Sitten kysyin, tarkoittaako hän mahdollisesti Yhdysvaltoja ja osaako hän englantia. Ei osannut."

Reipas tyttö :)
Mummomafia auttaa H-kupilla Playboyhin yritt
Varasuunnitelmaa Puolangalta kotoisin olevalla, peruskoulun käyneellä Elenalla ei kyllä ole. Elenan mielestä opiskelu ei ole hänen juttunsa, eikä hän usko soveltuvansa tavalliseen työhönkään. Ulkomaille ja kansainvälisiin mallintöihin päästäkseen Elena on jo käynyt läpi useita kauneusleikkauksia ja hankkinut lisää volyymiä kasvoihinsa Botoxista. Kuppikoko on tätä nykyä H.

– Glamour-mallin uran pitäisi toteutua hyvin suurella todennäköisyydellä, mutta jos se ei toteudu, en usko, että voin tehdä mitään tavallista työtä. Sitten vaihtoehtona olisi varmaan joku hyvätuloinen mies, ja me viettäisimme yhdessä upeaa elämää, Elena pohtii.

:eek:

Yhteistyössä