elatus maksuista...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä neuvoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä neuvoton

Vieras
Olemme siis eronneet. Meillä kolme lasta jotka joka toinen viikko to-su isällään ja joka toinen viikko to-pe. Minkälainen summa kuuluisi ja kummalle?? Mitä te saatte?? Olemme siis sopimassa asiasta sulassa sovussa, mutta kun ei meillä ole mitään hajua summista. Lapsilisät tulee mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja marianne:
eikö nuo päivät mee aika tasan? miks kummankaan pitää kummallekaan mitään maksaa? isommat hankinnat sitten puoleksi.

Juuri näin. Ja se joka saa lapsilisät, hankkii sitten vaatteet yms.

koska mä maksan kaiken. mies ei suostu osallistumaan menoihin ja jos lupaa, niin rahoja ei ikinä näy...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eikö nuo päivät mee aika tasan? miks kummankaan pitää kummallekaan mitään maksaa? isommat hankinnat sitten puoleksi.

Juuri näin. Ja se joka saa lapsilisät, hankkii sitten vaatteet yms.

koska mä maksan kaiken. mies ei suostu osallistumaan menoihin ja jos lupaa, niin rahoja ei ikinä näy...

no ei tuo sitten kyllä kuulosta siltä että sovussa sen teette...

Laskettakaa lastenvalvojalla ja tehkää virallinen soppari asiasta. Kun homma on virallisella paperilla niin ei tuu mieleen kenelläkään alkaa luistamaan sovitusta =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laskettakaa lastenvalvojalla ja tehkää virallinen soppari asiasta. Kun homma on virallisella paperilla niin ei tuu mieleen kenelläkään alkaa luistamaan sovitusta =)

tää on yks vaihtoehto. Mut jos ootte oikeasti sovussa niin voitte keskenään kirjottaa kirjallisen sopimuksen jossa lupaatte maksaa puoliksi isommat hankinnat ja paperiin todistajien allekirjotus.
Koska päivät menee aika tasan niin ei teidän tarvitse niistä ruoka yms rahoista mitään sopia.

mut mun mies maksaa kahdesta lapsesta 150e kk ja keskenään sopivat..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

tää on yks vaihtoehto. Mut jos ootte oikeasti sovussa niin voitte keskenään kirjottaa kirjallisen sopimuksen jossa lupaatte maksaa puoliksi isommat hankinnat ja paperiin todistajien allekirjotus.
Koska päivät menee aika tasan niin ei teidän tarvitse niistä ruoka yms rahoista mitään sopia.

mut mun mies maksaa kahdesta lapsesta 150e kk ja keskenään sopivat..

Joo paitsi että tuollainen tuskin kuitenkaan on oikeudessa pätevä paperi. Suosittelen tekemään virallisen paperin lastenvalvojalla joka osaa ehdottaa ihan oikeesti jotaki summaa tulojen perusteella. Ja on sitte takulla lainvoimainen.

Yhteistyössä