Elätkö monikulttuurisessa perheessä? Vaihdetaan ajatuksia =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja samiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

samiliini

Vieras
Hei..Perheeseeni kuuluu minä äipylä 34v, mieheni 28 v. Lapset aiemmasta avioliitosta tyttö 12 v ja poika 10 v. Ja nyt meillä on yhteinen helmikuussa 2005 syntynyt aivan hurmaava tumma tukkainen nappisilmä poika, isäänsä tullut ;)...Olisi mukava vaihtaa ajatuksia sinun kanssasi joka myös on liitossa "ei suomalaisen" kanssa...ehkä saisimme toisistamme tukea ja voisimme vaihtaa kokemuksia ja vinkkejä...Ja tuntuisi hyvältä että olisi "hengen heimolainen" joskus tuntuu ettei tule ymmärretyksi kun ei ole sitä hyvää ja kaikki voipaa suomalaista aviomiestä..tokikaan minulla ei ole mitää suomalaisia miehiä vastaan, olihan ensimmäinen aviomieheni sellainen mutta kun amor pisti nuolellaan niin vimmatusti kun nykyisen mieheni tapasin että se oli menoo..ja siitä on nyt jo kohta 6 vuotta ja hetkeäkään en antaisi pois..Ota rohkeasti yhteyttä ja kaikki muutkin joissa ilmoitukseni herätti kiinnostusta, olen valmis!!!! ;) Elämä on ihanaa kun sen oikein oivaltaa... Meilailemisiin Heidi_Khoumeri@luukku.com

Yhteistyössä