Elän salasuhteessa toiseen mieheen. Haluatko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Abc"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onnittelut toimivasta suhteesta.

Mä vähän ajattelen, että ihmisillä ei ole realistisia käsityksiä, millaista elämä on. Sitä voi rakastaa puolisoaan, mutta ei voi olla loputtomasti rakastunut. Rakastuminen on sitä hormoonihyökyä, joka jossain vaiheessa päättyy.
Toki ap on ansainnut, että mies hänet huomaa ja huomioi. Jokainen haluaa kuulla kehuja aina silloin tällöin. Ap, muistatko kehua miestäsi aina joskus? Ehkä se voisi herättää hänetkin kehumaan takaisin.

Kiitos.

Omasta mielestäni olen kyllä ansainnut tämän :D
..ei niin kauan pahaa ettei joskus jotain hyvääkin....

Jos kerran kumpikaan miehistä ei tiedä toisistaan, sinä olet luultavasti se joka pahiten ottaa osumaa loppujen lopuksi. Ensinnäkin joudut väkisinkin keksimään sellaisen valheiden verkon, että jossain kohtaa kompastut omiin sanoihisi ja toiseksi ne miehet saa jossain vaiheessa tietää toisistaan, siis jos eroat jommasta kummasta ja silloin olet yksin.

No siihen en ota kantaa mikä on rehellistä ja oikein, mutta eihän ne miehet välttämättä koskaan saa tietää toisistaan?

Tapauksessa A. Ap jättää rakastajan ja jatkaa suhdetta nykyiseen mieheensä. Ei kumpikaan miehistä saa ikinä tietää totuutta

B. Ap valitsee rakastajan, jättää miehensä. Rakastaja ja ap jatkavat suhdetta, eikä rakastaja koskaan tajua olleensa ensin rakastaja.

Kivittäkää pois, mutta. Oma mieheni ei tiedä, että oli ensin rakastaja yli vuoden. Ei tänä päivänäkään tiedä, että oli ensimmäisen vuoden se toinen mies. Luuli ja luulee, että minäkin olin sinkku.

Minkä ikäisiä ap:n lapset on? Eikö ne osaa kertoa, mitä kaikkea iskä tekee kotona ja mitä viimeksi on iskän kanssa tehty.

Jos ap eroaa miehestään ja alkaa heti seurustella vakavasti salarakkaansa kanssa, miten sitoa lasten suut?

[QUOTE="Henni";29228512]Kivittäkää pois, mutta. Oma mieheni ei tiedä, että oli ensin rakastaja yli vuoden. Ei tänä päivänäkään tiedä, että oli ensimmäisen vuoden se toinen mies. Luuli ja luulee, että minäkin olin sinkku.[/QUOTE]

Kuinka moni muu sen tietää tai jälkeenpäin osaa arvata? Mies vaikka sanoo että teidän suhde alkoi viisi vuotta sitten ja joku toteaa oma nopeasti aloitettu suhde eikös X (=sinä) ollut vielä silloin suhteessa H kanssa? Ystävä tuollaisessa "pelossa" elää enkä voi kuin olla pahoillani ettein hän siitä uskalla miehelleen tunnustaa.

[QUOTE="Henni";29228512]Kivittäkää pois, mutta. Oma mieheni ei tiedä, että oli ensin rakastaja yli vuoden. Ei tänä päivänäkään tiedä, että oli ensimmäisen vuoden se toinen mies. Luuli ja luulee, että minäkin olin sinkku.[/QUOTE]

Oot siis pettänyt miestäsi koko seurustelun ekan vuoden. Miten ton jälkeen pystyy leikkimään että parisuhteessa on kaikki hyvin, katsomaan toista silmiin ja ylipäätään elämään itsensä kanssa? Tiedät, että koko viritelmä perustuu valheelle.

Meidän lapset ovat 5v ja 8v.

Salasuhde on kestänyt vasta syyskuusta. Lapseni eivät tietenkään ole nähnyt toista miestä. Kuten sanoin, loppuvuosi aikaa päättää mitä teen.

[QUOTE="Abc";29228622]Meidän lapset ovat 5v ja 8v.

Salasuhde on kestänyt vasta syyskuusta. Lapseni eivät tietenkään ole nähnyt toista miestä. Kuten sanoin, loppuvuosi aikaa päättää mitä teen.[/QUOTE]

Toki ymmärrän, etteivät lapset nyt tiedä salarakkaasta. Mutta jos jätät miehesi ja aloitat vakavissasi salarakkaasi kanssa, et voi pitää piilossa sitä tosiasiaa, että petit ensimmäistä miestäsi.

Minä ainakin miettisin aina, että jos puolisoni on pystynyt pettämään exäänsä, miksi hän ei pystyisi tekemään sitä minullekin. Ja vielä jos minulta olisi salattu se tosiasia, että olin aluksi salasuhteessa, miettisin kyllä kerran ja kahdesti haluaisinko luottaa tällaiseen henkilöön ja perustaa hänen kanssaan uusperheen.

Ap, jos siis haluat erota nyxästä, anna mennä. Mutta älä laske mitään salarakkaasi varaan.

Yhteistyössä