Elän kaukosuhteessa,mitä olisit mieltä jos mies sanoisi sinulle tällaisen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Eli meillä välimatkaa 500 km.suhteen alusta saakka ollut selvää että jos suhde jatkuu hyvänä ja haluamme vakiintua niin minä muutan hänen paikkakunnalleen lasten kanssa.Olen itse siihen tyytyväinen jos näin onnellisesti jatkuisi että yhteen muuttaisimme.

Mutta...nyt kun riitatilanteita tulee kun joudumme erossa olemaan niin hän alkanut usein kännipäissään jättämään minua puhelimitse tietenkin,emme ole nähneet pitkkään aikaan mutta aina seuraavana päivänä hän pyytää anteeksi ja ettei tarkoittanut ja palaamme taas.

Sen tiedän ja luotan täysin että oikeassa elämässä ei minua petä,ei käy baareissa ja iltaisin ollaan netin kautta paljon tekemisissä..Mutta se netti sitten onkin,siellä hänellä tuttuja,naisiakin paljon,ei tunnu kivalta mutta itse hän sanoo heidän olevan vain vanhoja tuttavia eivätkä uhkaa meidän suhdetta.

Nyt hän on sanonut useasti että hänen mielestään suhde on vasta kunnon suhde kun asutaan yhdessä.Tämä kyllä pistää minua korvaan...mites te muut ajattelette?

Kyllä mustkin kunnon suhde on vasta sitten kun asutaan yhdessä ja tuollaiset kaukosuhteet ovat mun mielestä melko pepusta. Mutta melko ikävää käytöstä mieheltä tuollaiset puhelimessa jättämiset :(

Miksi soittelette, kun toinen on humalassa? Onko miesystävälläsi alkoholiongelma, kun tuollaisia tilanteita tulee usein? Riitelettekö usein?

En varmaankaan rupeaisi muuttamaan tuollaisen miehen takia...

Aika epävakaalta mieheltä kuulostaa, jos jatkuvasti jättää sut puhelimitse ja seuraavana päivänä peruu puheitaan. Voitko luottaa häneen tuollaisen jälkeen? Itseni tuntien olisin koko ajan rasittavassa epätietoisuuden tilassa, enkä kyllä sellaista jaksaisi.
Mun mielestä suhde voi todellakin olla "kunnon" suhde ilman yhdessä asumistakin. Kyllä mä juttelisin miehen kanssa vakavasti ja pian.

Kaukosuhde voi toimia jos on täysi luottamus molemmilta puolilta.
Jos teillä on suhde niin ei sillä ukolla tule olla netissä mitään akka-vääntöjä. eikä missään muuallakaan

Kiitos vastauksistanne.Ei nyt varsinaista alkoholiongelmaa ole,ottaa vain usein viikonloppusin ja silloin tulee usein riitaa.Tiedän etten ole minäkään helpoin osapuoli,jäkätän joskus turhaan vain silkasta ikävästä miehen luo.Mutta kertaakaan en ole häntä jättänyt.

Mietinkin tosiaan ja hän usein syyttääkin minua kun jäkätän mutta johtunee täysin tuosta epävarmuudesta,aina mietin miten helposti ne nyt tää loppuu-sanat tulee.Ja etten tiedä mitä tunnen sinua kohtaan...

Mutta nuo nettitututkin hieman vaivaa...tiedän että osa on tottakai ihan silkkaa juttukaveria mutta enhän voi olla täysin varma.

Mutta kun rakastan häntä niin niin paljon,on vaikea minun luovuttaakaan.Olisin tehnyt sen aikapäiviä sitten jos olisi voimia tai tunteet vähenemässä..mutta on tämä epätietosuuskin rasittavaa toisinaan.Etukäteen pelätä koska taas jättää...

Alkuperäinen kirjoittaja särähti korvaan:
Miksi soittelette, kun toinen on humalassa? Onko miesystävälläsi alkoholiongelma, kun tuollaisia tilanteita tulee usein? Riitelettekö usein?

Samoja kysymyksiä pyörii mun päässä. Se on hälyttävä merkki, jos käyttäytyy humalassa aivan toisin kuin normaalisti.
Ihminen jolla ei ole alkoholiongelmaa ei halua joutua riitaan rakastamansa ihmisen kanssa ja lopettaa humaltumisen, jos toistuvasti humalassa loukkaa häntä.

Hiukka yli vuosi tunnettu ja nyt eka tapaamisesta aikaa alta vuosi.Suhteemme pelittäisi muuten aivan täysin,olemme hyvin rakastuneita toisiimme ja mieskin puhuu tunteistaan.Mutta...liikaakin,kuten tuo erojuttu

No sepä se...se mies minkä hänessä tunnen on erittäin huomaavainen,rakastettava,kerrassaan juuri minulle.Mutta nuo jättämiset,en tiedä onko hänen tapansa vain ilmaista suuttumustaan mutta minä se meistä äkkipikaisempi olen enkä kertaakaan ole häntä jättänyt.

Yhteistyössä