Elämänvalintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei taas kaikki. Olen tajunnut, että elämämme on vain illuusio, joka on täysin muokattavissamme. En ehkä osaa pikkutarkasti kontrolloida jokaista atomia, mutta olen huomannut, että voin siirtää itseni haluamaani maailmaan ollen lähestulkoon kuka tahansa. En nyt ole mitään liian ihmeellistä itselleni taikonut, lähinnä olen elänyt tällaista hiljaiseloa. En liikaa ole halunnut muuttaa elämääni, ettei se alkaisi tuntua liian epätodelliselta.

Kuitenkin semisuuria muutoksia olen onnistunut luomaan, kuten vaihdoin unelmaduunin itselleni. Olen parantanut myös tuttaviakin kykyjeni avulla, mutten tohtinut heille paljastaa kykyjäni, koska ajattelin pitää matalaa profiilia. Yleensä teen pienempiä "taikoja" ja toisinaan aika vaikuttaviakin juttuja olen onnistunut luomaan "matrixiini", eli elämääni. Jopa fysiikan lait ylittäviä aisoita.

Nyt kuitenkin alkaa tuntua, että ehkä minun kannattaisi kokeilla siirtyä vähän suuremminkin maailmaan, jossa voin toteuttaa kaikkia unelmiani. Mielessä on käynyt, että siirtyisinkö maailmaan, jossa luon miljoonabusineksen. Tuntuisiko teistä liian oudolta yht'äkkiä olla miljonääri? Pelkäisittekö, että elämä alkaisi tuntua liian epätodelliselta tai että menettäisittekö jotain? En halua siis tehdä taioillani mitään peruuttamatonta kuin vasta sitten, kun olen varma mitä haluan. Toki voisin siirtyä maailmaan, jossa voittais lotostakin, mutta tämä nyt kuulostaa vieläkin kliseisemmältä. Voisin kait taikoa rahani jotenkin pankkitilille mutta tämä se vasta ihmeelliseltä vaikuttaisikin, etenkin verottajan mielestä.

Mitä tekisitte, jos saisitte kyvyn muokata ympärillä olevaa maailmaa haluamaksenne? Heittäkää jotain unelmia rohkeasti. Ja jos joku muukin onnistuu muovaamaan ympärillä olevaa maailmaa, niin kertokaa ihmeessä minkälaisessa maailmassa elätte, mitä elämää elätte, oletteko kertoneet muille, miten he reagoivat jne.. kaipaan vähän vinkkejä, kiitos.

En nyt muista sitä termiä, mut vauva av:lla puhuttiin joskus kyvystä "saat sen minkä haluat/minkä visualisoit itsellesi". Mikähän se termi oli? Joku tahto-sana siinä oli.

Tavallinen positiivinen ajattelu on tärkeää ja on tärkeää nähdä haaveensa etukäteen tosina, mutta sä olet astunut askelen liian pitkälle, noituuden maailmaan.

Rukoile Jeesusta. Sun omat kyvyt stoppaa silloin siihen paikkaan koska ne on sielunvihollisen antamia, mutta sun sielusi pelastuu.
Siitä eteenpäin Jumala tekee, Jumala vie, ja Jumala parantaa VAIN jos on Hänen tahtonsa.

Vetovoiman laki? Se se oli.