Elämäntapamuutosta,kilojen karistusta,veden juonnista ym.kysymyksiä:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kevät"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kevät"

Vieras
Eli koitan tehdä elämänmuutosta ruokailujeni ja liikunnan suhteen:)Hiljaa hyvä tulee ja kesäksi solakampi ja jaksavampi minä:)

Sokereita olen vähentänyt,veden juontia lisännyt,mikä ois hyvä määrä vettä päivässä??siitä oon lukenu useempaa mielipidettä.

Muutenkin enemmän nyt hedelmiä,marjoja,kasviksia.

Myös vihreän teen juonnista oon kuullut hyvää,mutta mitä teetä ja kuinka usein?

Vinkkejä ja vertaistukea kiitos:)

Itse olen pudottanut painoa 20kg, lisäsin paljon liikuntaa, nyt minulla on siihen aikaa. Kaikkea olen syönyt, mutta kohtuudella, hamppari tai pulla silloin tällöin pitää mielen virkeänä =D Syön paljon rahkaa ja ananasta, syön viisi kertaa päivässä, myös paljon proteiinipitoista ruokaa, vältän pastaa, enkä syö enään vaaleaa leipää (siis tosi harvoin) Vettä en ihan älyttömyyksiä kittaa, päivän mittaan ja treenatessa, tuliskohan joku 1,5l juotua.

2 litraa vettä päivässä. Helposti tulee sillä, kun 0,5l pulloa kanniskelet mukana ja täytät sen aina kun tyhjenee. (Ennen aterioita kannattaa juoda aina vähintään 2dl vettä, niin ei tule syötyä ylimääräistä.)

Hyvä välipala on esim. ananasmurskaa ja raejuustoa sekaisin. :) Hedelmistä kannattaa suosia päärynää ja omenaa, ne ovat painonpudottajalle parhaimmat.

Ruoalle lisukkeeksi täysjyväriisiä ja linssejä, paljon parempaa ja terveellisempää, kuin peruna ja makaroni. Pannulla rasvassa paistetut vihannekset ovat myös todella hyviä ja terveellisiä.

[QUOTE="kevät";29510139]tuo 3 litraa kuulostaa tosi paljolta..huih. just saan ton 1,5 -2l päivässä kitattua...mutta kiitos vinkeistä molemmilla,lisää vinkkejä:)??[/QUOTE]

Jos saat kiskottua oikeesti paljon kasviksia, niin osan nesteestä saat niissä. Mut se vinkki mukana kulkevasta puolen litran pullosta on tosi hyvä, hörppy sillon tällöin on paljon kivempi ottaa, kun aina holauttaa se vähintään 2 desiä, menee melkein huomaamatta!

Yhteistyössä