Elämäni tähän mennessä noloin tapahtuma kertakaikkiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämän kerran harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ai kamala, anteeksi, mutta en tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. :D Mutta uskon tämän silti totena tapahtuneen, onpa tuota itsellekin käynyt mahataudissa. Tosin onneksi olin silloin vessassa, yksinäni.

kaikkien mielestä toi ukko muka käyttäyty törkeesti, mut aatelkaa omalle kohalle... jos joku tuntematon paskois teidän arvokkaalle sohvalle.

Voihan se ukko olla pahoillaan nyt jälkikäteen, mut tuskin se ap:n numeroa pyysi ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja urpoa:
Minusta mies oli nolompi; sinä olit sairas kun noin ripuloit, ja ukko heitti pihalle!!
Ripuloiva yhden yön deitti pitää siis kantaa ripuloimaan myös sänky?
Palstan mammat haluavat itseään kohdeltavan prinsessoina vaikka olisivat yltä päältä paskassa:laugh:

Onneks aapeen poka ei ehtinyt jyystää kakkoseen...

Alkuperäinen kirjoittaja inna:
kaikkien mielestä toi ukko muka käyttäyty törkeesti, mut aatelkaa omalle kohalle... jos joku tuntematon paskois teidän arvokkaalle sohvalle.

Voihan se ukko olla pahoillaan nyt jälkikäteen, mut tuskin se ap:n numeroa pyysi ;)

Vähän tuntuu siltä, että ukko oli naimisissa. Vähän vaikea selittää, miten sohva on täynnä sitä ihteään. ;)

Siis toihan OLIS noloa mikäli tollasta tapahtuis oikeasti. Tää ko. juttu vaan ns. haiskahtaa provolle :D Kuka mies oikeesti vaan keräis jonkun kapakkasutturan kamat ja lähettäis kotia kohti jos nainen olis oikeasti paskonu sen valkoiselle sohvalle? Mä oisin ainakin antanut muijalle siivousvälineet ja -aineet ja poistunut vaikka parvekkeelle röökille siksi aikaa että ulostaja itse on siivonnut jälkensä. Eikä keneltäkään edes osittain järjissään ja tolkuissaan olevalta tolleen vaan suihkua paskaa vaikka ois mikä ripuli, siinä pitää tosissaan kiertää kovasti mahassa tai pieraista vahingossa ja kuka hullu pieree kesken esileikin? Harvoin jää nimittäin huomaamatta pierut tollasessa tilanteessa. Ja jos maha on NOIN kuralla ni ei sitten ihan oma älli riittäny kertomaan että "Kohta lentää, pakene kun voit!!!!" ?????

Mulla oli joskus vähän samankaltainen tilanne. tosin en ollut ihan noin intiimissä tilanteessa. mutta oltiin tulossa luokka retkeltä grillamasta jo liekkö se makkara ei sit sopinut mulla. niin autossa matkalla kouluun möyräs vatsassa. mietin siinä että jospa nyt kerkiisin pidätellä koululle asti. mutta just noin 100m koululta tuli housuun.. auton penkki meni ihan kakkaan housut ja kaikki. ja sitä tuli paljon. oli kyllä luokkakaverit ihmeissään. ja osa jopa puhkes nauramaan. oli kyllä noloin juttu mitä muistan . siittä sai sit kuullakkin pitkään. olin jotain 17v sillon. eli en mikään ihan pikanen. mulla on tosi herkkä vatsa. näitä läheltäpiti tilanteita on.

Mulla kävi kerran niin että toin yhden tutun miehen kämpille jonka kanssa aiemminkin ollut sutinaa. Takaapäin vedellessä äijä yhtäkkiä sanoi että ootas vähä, ryntäsi vessaan ja karmea pörinä alkoi käydä ja sitten se veti vessan, ehkä pesi kädet ja/tai pepan ja tuli takaisin pukille. :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Mulla kävi kerran niin että toin yhden tutun miehen kämpille jonka kanssa aiemminkin ollut sutinaa. Takaapäin vedellessä äijä yhtäkkiä sanoi että ootas vähä, ryntäsi vessaan ja karmea pörinä alkoi käydä ja sitten se veti vessan, ehkä pesi kädet ja/tai pepan ja tuli takaisin pukille. :xmas:

:D :D

Uskon tämän todeksi, koska minullakin on lentänyt märkä pieru todella nolossa tilanteessa.

Sen sijaan yhdyn tuohon epäilyyn, että ehkä ukko oli naimisissa. Ja toisaalta ap ei maininnut, että kuinka humalassa olivat.

Mulla on ollut vatsa joskus todella löysällä, ihan vettä tullut, ja kärsinyt hirvittävistä vatsakrampeista mahataudin aikaan --- mutta aina sen verran saanut pidätettyä etten housuun ole päästänyt. Jotain vikaa sulkijalihaksessasi?

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:

Voi luoja :laugh: :laugh:

Yhteistyössä