Elämäni tähän mennessä noloin tapahtuma kertakaikkiaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämän kerran harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämän kerran harmaana

Vieras
Eilen oli oikein mahtava ilta, lähdimme jo iltapäivästä kavereiden kanssa terassille ja jatkoimme siitä ravintolan kautta pariin eri baariin. Noh, viimeisessä baarissa tapasin tanssilattialla oikein hyvän näköisen miehen. Tutustuttiin muutaman lasillisen äärellä, ja meillä tuntui synkkaavan hyvin. Hieman arastelin kun hän kertoi olevansa aika hyvätuloinen, mutta onneksi hän ei järkyttynyt vaikka olenkin itse ihan vain normaali myyjä.

Asiat johtivat toisiin, ja lähdimme hänen asunnolleen. Siellä viimeistään kävi selväksi, ettei ollut kyse mistään duunarista - oli design-huonekaluja, modernia taidetta ja laadukkaan oloisia vaatteita (en siis tiedä olivatko nämä aitoja, tooodella kalliita tavaroita, mutta selvästi normaalia kalliimpia ja harvinaisempia).

Käperryimme toisiimme sohvalla, ja kuhertelimme vaikka kuinka pitkään esileikin jatkuessa ja jatkuessa. Olin enää rintsikoissa ja stringeissä, kun vatsassani vähän kiersi. Ajattelin, että jos ottaisin särkylääkkeen ja siirtyisimme makuuhuoneeseen. Valitettavasti en ehtinyt ollenkaan reagoimaan, kun vatsa kerran murahti uudelleen - ja ripuloin voimalla housuihini... eli suomeksi sanottuna suurin osa meni stringien ohi suoraan vaalealle (mokka?)sohvalle. Tavara oli oikein 3/4 löysää, eli se hieman papatteli ja rupsahteli suihkuten samalla - ja siinä kyllä koko suoli tyhjeni kerralla. Tuskan hiki kasvoilla ja järkyttyneenä kokosin itseni. Miehellä meni selvästi kanssa hetki koota itsensä, mutta inhon ilme oli mieleenpainuva. Hän auttoi kokoamaan vaatteeni ja laukkuni lattialta, ja sanoi melko jäykästi tämän olleen tässä, ja pyysi minua poistumaan.

En IKINÄ, IKINÄ tule kertomaan tätä kellekään livenä. Haluaisin hävetä itseni maanrakoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Hirveää:
Hirveää, mutta kylläpä mieskin käyttäytyi oudosti tilanteessa. Miten ripuli voi vaan tulla?

Itsellä on käynyt joskus niin, (tosin yksin kotona flunssassa), että ripuli on tullut yllättäen housuun siis vaikka ihan paikallaan istuessa. Vatsaa on vääntänyt, ja kun luulee pieraisevansa, nin tuleekin paskat :x Kuulostaa kamalalle, mutta niin se vaan on..

Ensi kerralla kun lähdet viihteelle, laita jo kotona vaikkapa sellainen luonnonkorkki kakkoseen. Korkinhan voi sitten asioinnin ajaksi helposti poistaa jos tulee tarve. Voit kiinnittää siihen varmuuden vuoksi narun, ettei sinne vaan katoa mustaan aukkoon.

Alkuperäinen kirjoittaja urpoa:
Minusta mies oli nolompi; sinä olit sairas kun noin ripuloit, ja ukko heitti pihalle!!

No mä olen hiukan eri mieltä. Vatsa voi mennä yllättäen sekaisin ilman että on varsinaisesti ripuli tai olisi sairas.

Yhteistyössä