Elämäni parasta seksiä hetki sitten...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nettitreffailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nettitreffailija

Vieras
Huh huh. Kirjoittelin tänne muutama viikko sitten, että "nettimies epäilyttävän viestin." Oli vahingossa lähettänyt rivon viestin mulle, se oli tarkoitettu hänen fuckbuddylleen. Nuo multa rupes menee maku koko hommasta, vaikka ei tietenkään mitään sitoumuksia ollutkaan...

No en antanut asian sitten lopulta häiritä. Ajattelin, että antaa mennä vaan. No tänään sitten lapset isovanhemmilla ja toi mies täällä ja seksiinhän se meni. Pari kertaa jo touhuttu, nyt ukko pökräs ja huh huh miten ihana tapaus sängyssä. Siis ylivoimasesti parasta seksiä mun elämässä... huh huh... sanoin sille, että jos nukahtaa niin heti ku herää saa tehä mulle ihan mitä lystää :)

Kiitti monille hyvistä neuvoista. Kerranhan sitä täällä vaan ollaan!

[QUOTE="akka";29414588]Eipä oo kummonen rakastaja jos kahden varvin jälkeen jo nyykähtää =)[/QUOTE]

Sehän siinä just olikin ettei ne ollu mitään 5 minuutin juttuja. Mäkin haluun huilata hetken... ihana mennä nukkumaan kun tietää että jossain vaiheessa yöllä tuo peto iskee kiinni...

Peto tosiaan... Nyt se on saanut perusseksiä. Ja sinä sanoit, että "saa tehä mitä vaan." No varoppas vaan. Kenties se on joku psyko ja laittaa sut köäsirautoihin ja raiskaa ja kiduttaa kuoliaaksi.

[QUOTE="liz";29414740]mikä juttu tää on? hyvä vaan ap jos on ollu hyvää seksiä.[/QUOTE]

Se on jo käynyt vetäisemässä lähes kaikki palstamammoja salaa takapuoleen.

Huh huh. Kirjoittelin tänne muutama viikko sitten, että "nettimies epäilyttävän viestin." Oli vahingossa lähettänyt rivon viestin mulle, se oli tarkoitettu hänen fuckbuddylleen. Nuo multa rupes menee maku koko hommasta, vaikka ei tietenkään mitään sitoumuksia ollutkaan...

No en antanut asian sitten lopulta häiritä. Ajattelin, että antaa mennä vaan. No tänään sitten lapset isovanhemmilla ja toi mies täällä ja seksiinhän se meni. Pari kertaa jo touhuttu, nyt ukko pökräs ja huh huh miten ihana tapaus sängyssä. Siis ylivoimasesti parasta seksiä mun elämässä... huh huh... sanoin sille, että jos nukahtaa niin heti ku herää saa tehä mulle ihan mitä lystää

Kiitti monille hyvistä neuvoista. Kerranhan sitä täällä vaan ollaan!
vahingossa muka lähetti😆

se tiesi että tää juttu toimii pomminvarmasti aina

”Elämäni parasta seksiä viimeisten viikkojen sisään…” sanoo Annie, kun hän nyt vapautunut nauttimaan täysillä elämästään Setiksen kanssa 🥰

Eilen aamulla kerroin että heräsin siihen minulla oli teräksinen stondis yöllä 03 aikoihin, mutten raaskinut herättää häntä. Hän oli yllättävästi tosi harmissaan siitä yhdestä vaivaisesta menetyksestään ja vannotti ryhtyä toimiin seuraavana yönä 🤗

No joskus 04 aikoihin se taas tapahtui, niinpä kömmin viereensä ja riisuin pikkarinsa, loput arvaattekin 🤭 Sitten nukahdettiin. Heräsin taas 06 aikoihin, ja homma toistettiin. Ja jälleen taas uusinta 09 aikaan, Annie oli jo aika hämillään mutta oli leikissa heti taas mukana. Sain nyt uusia ylistyssanoja entisten lisäksi 😎, ai että

No nyt ei enempää päivällä ainakaan, kun ulkohommat odottaa. Kiipeän taas pariin puuhun uuden akkukäyttöisen oksasahan kanssa. Näppärä peli kerrassaan 👍

Ei kai Annie nuku pikkuhousut jalassa?
Nukutteko eri sängyissä kun erikseen pitää kömpiä lähemmäs?
Miksei nukkuisi? Kaikki tuntemani naiset on nukkuneet ne jalassa.
Itse kylläkin nukun aina alasti.

Annie halusi poistaa parisängyn = kuolinvuoteen, eikä pysty nukkumaan siinä kammarissa enää.
On vain yksi vierasvuode, hän nukkuu siinä. Minä sen vieressä lattialla kunnon joustinpatjan päällä.

Yhteistyössä