N
Nettitreffailija
Vieras
Huh huh. Kirjoittelin tänne muutama viikko sitten, että "nettimies epäilyttävän viestin." Oli vahingossa lähettänyt rivon viestin mulle, se oli tarkoitettu hänen fuckbuddylleen. Nuo multa rupes menee maku koko hommasta, vaikka ei tietenkään mitään sitoumuksia ollutkaan...
No en antanut asian sitten lopulta häiritä. Ajattelin, että antaa mennä vaan. No tänään sitten lapset isovanhemmilla ja toi mies täällä ja seksiinhän se meni. Pari kertaa jo touhuttu, nyt ukko pökräs ja huh huh miten ihana tapaus sängyssä. Siis ylivoimasesti parasta seksiä mun elämässä... huh huh... sanoin sille, että jos nukahtaa niin heti ku herää saa tehä mulle ihan mitä lystää
Kiitti monille hyvistä neuvoista. Kerranhan sitä täällä vaan ollaan!
No en antanut asian sitten lopulta häiritä. Ajattelin, että antaa mennä vaan. No tänään sitten lapset isovanhemmilla ja toi mies täällä ja seksiinhän se meni. Pari kertaa jo touhuttu, nyt ukko pökräs ja huh huh miten ihana tapaus sängyssä. Siis ylivoimasesti parasta seksiä mun elämässä... huh huh... sanoin sille, että jos nukahtaa niin heti ku herää saa tehä mulle ihan mitä lystää
Kiitti monille hyvistä neuvoista. Kerranhan sitä täällä vaan ollaan!