Elämäni noloin hetki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen melko sokea ilman lasit ja tyttöystävä oli mennyt ennen minua pihasaunaan. No minä riisuin ja meni istumaan "tyttöystävän" viereaan lauteelle. Olin juuri istunut alas ja kysyin otitko saunakaljat niin tyttöystävän äiti ( ja tulihan siitä myös anoppi) puskahti nauruun ja sanoi ei. Tyttöystävä oli mennyt saunan taakse ripustamaan pyykit kun huomas että äiti olikin vielä saunasa. Oli melko nolo lähteä saunasta ulos :)

Olen muutaman kertaa saanut kuulla siitä jälkeenpäin. Nykyään kun ollaan esim mökillä niin mennään porukalla saunaan eikä tunnu miltään.

:D
Olisivat nyt voineet edes koputtaa. Vaan elä välitä. Olen minäkin kerran unenpöpperössä mennyt nykäisemään ulko-oven auki puoli kahdeksalta aamulla pelkissä pikkareissa. Luulin, että siskorakas seisoo oven takana. Oli hiukan nolona sekä asunnontarkastaja kuin minä. Totesin vaan, että eipä tässä ole enää mitään mitä ei olla nähty ja menin pukemaan päälle. :D Hiukan hävetti.

Sama meilla mutta oletin että mies unohti avaimet mutta olikin vakuutustarkastaja.

Ne muuten korvas se vesivahinko :)

Yhteistyössä