Elämäni menee hukkaan murehtimalla.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
olen huomannut että murehdin aina jotain. menneitä asioita esim., joita en voi enää muuttaa. välillä havahdun kun luen toisten ihmisten elämästä. toiset elää niin runsasta elämää, iloisesti ja ei pelkää mitään. toiset uskaltaa kokeilla uutta, tehdä paljon asioita arjessa, uskaltaa luottaa ihmisiin jne.. oma elämä valuu hukkaan kun murehdin, pelkään ja mietin menneitä.

miten voisi elää hetkessä ja muuttua itsekin sellaiseksi ihmiseksi joka nauttii elämästä täysillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Mulla sama homma, mutta päätin että kun kalenteria käännetään viikonloppuna, käännän myös ajatusmaailmaani.

miten aiot tehdä sen? mä aina välillä innostun mutta en kuitenkaan osaa muuttaa itseä tämän asian suhteen.. harmittaa kun välillä havahdun huomaamaan miten hienoja asioita elämässä voisi tehdä, jos osaisi ottaa ilon irti (ja tarkoitan siis ihan tavallisia asioita), mutta päädyn vain murehtimaan ja möllöttämään.. jos nyt kuolisin, niin mua harmittaisi - en olisi elänyt ns. täyttä elämää.

Mä tiedän tunteen, aina välillä iskee päälle... Sitten päätän tehdä jotain =)

Nyt olen lähdössä Amsterdamiin yhtä ystävää moikkaamaan, suht ex-tempore. Tuli paljon halvemmaksi kun osasin kuvitellakaan, 118? liput menopaluu.

Mä haluan vaan päästä eroon tästä HELVETIN kuukaudesta. Vaikka menisin siitä suoraan seuraavaan HELVETIN kuukauteen, niin ainakin yli päässyt helmikuusta.
Vaikea selittää, kun en kaikille selitä, mutta vaikeaa vaikeaa on ja tahtoo vaan muka päästä eespäin. Unohtaen suremisen yms.. Mutta mutta, ei voi mitään!