ELÄMÄNI ENSIMMÄINEN.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Angelina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Angelina

Jäsen
21.06.2006
336
0
16
LUOMUPLUS!!!
:heart: :heart: :heart: :heart:
Olen niin onnellinen!
Takana neljä vuotta yritystä joista kaksi vuotta hoidoissa. Takana on epäonnistuneita inssejä, kaksi IVF:ää joista molemmista tuoresiirroista positiivinen mutta keskenmenot heti alkumetreillä. Pakastealkionsiirroista ei tullut plussaa. Pakkasessa on vielä viisi alkioo ja elokuussa piti olla seuraava siirto. Nyt aivan yllättäen tulinkin raskaaksi ihan luonnollisin keinoin, ilman lääkkeitä! Paitsi Glygophage (metformiini) nimistä lääkettä olen syönyt parisen kuukautta ja se auttoi tiputtamaan painoa muutaman kilon. Tiedä sitten oliko syynä juuri se painon pudotus vai se että ehkä jo luovutin että voisin tulla luomusti raskaaksi, mutta mitä ihanin yllätys ilmestyi testiin tiistaina!
Tämä on aivan uskomatonta! Olen onnesta sekaisin mutta sitten takaa hiipii pelko keskenmenosta koska tässä nyt on koettu niin paljon vastoinkäymisiä. Positiivisena pidän sitä että tämä sai ihan luonnollisin keinoin alkunsa, jospa tämän olisi sitten tarkoitus pysyä matkassa loppuun asti! :heart:
Tänään kuule verikokeen tuloksia!

Mitä tästä opimme!? Ei saa luovuttaa! (tai ehkä pitää niin sitten käy näin...) Ihmeitä tapahtuu, niihin pitää vaan uskoa!

Angelina

Paljon onnea!!!! :flower: Oli kuin minun tarinani. oltiin juuri tuossa samassa pisteessä, kun meille tuli yllättäen luomuplussa. Sinullakin taitaa olla pco, kun söit metukoita. Toivottavasti hän pysyy nyt kyydissä syliin asti. Itsellä jo menossa rv 29.

OI VOI! Tämäkin oli vielä täällä!! :'(
Pitää vähän selventää. En ole enää raskaana. TAAS keskenmeno. Tällä kertaa pääsin viikoille 6+ jotain. Eipä siis kauaa tuokaan ilo kestänyt. Nyt jo odottelen seuraavia menkkoja alkavaksi.

Mulla ei ole pco:ta. Syön vaan "kaiken varalta" noita metuja.

Angelina

Yhteistyössä