Elämäni ensimmäinen Nutrilett -paketti ostettu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Painoa on 15 kg ylimääräistä. Viikon olen töistä lomalla ja ajattelin ottaa tehostartin laihdutukseen. Mitat nyt 162/79. Paljonkohan viikossa laihtuu? Ohjeessa lukee, että täytyisi viisi pussia päivässä noita juoda. Juon paljon maitokahvia, joten ajattelin juoda noita pusseja sitten vain 3-4 vuorokaudessa. Aika ällön makuista oli ainakin tuo suklaa -nutrilett. Onko kokemuksia?

Rasvaa palaa vain tietty määrä vuorokaudessa olit sitten millä dieetillä tahansa. Sitä ei pysty vauhdittamaan, sen sijaan voit kyllä hidastaa sitä noilla pussikuureilla joilla rasvan sijasta/lisäksi lähtee lihasta.

Mulla ei ole ikinä riittänyt hermot täysnutraukseen :( ne maistuukin mun suussa aivan kauhealta. Mutta jos on tsemppi päällä ja omaa enemmän selkärankaa kuin mä, voi hyvinkin viikossa lähteä pari kiloa. Vessassa saa juosta alkuun koko ajan :D

Itse ajattelin kokeilla että osan päivän aterioista korvaisin Nutrileteilla. Söisin esim. aamupuuron ja kevyehkön lounaan ja lopun päivää nutraisin. Onko kellään kokemuksia, että onko mitään hyötyä tälläisestä?

se suklaajuoma maistuu alkuun pahalta mut jo muutaman pussin jälkeen siihen tottuu :)
ekalla viikolla lähtee paljon ku lähtee nesteet ensin. mut sen jo huomaa olossakin kun helpottaa se turvotus

Yhteistyössä