Elämäni ekaa kertaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vartooja

Aktiivinen jäsen
14.05.2004
15 713
0
36
JKL
...Keilasin eilen... Hitsi että se olikin mukavaa puuhaa... Mie olin siinä kyllä ihan surkee, mutta pääasia että hauskaa oli... Sain mie vahingossa kaks kaatoakin :laugh:
Ja nyt on sitten muuten hieman paikat juntturassa...

Pakko päästä uudemman kerran koittaa tuotakin lajia...

Keilaaminen on ihan jees juttu! Itse pidän siitä myös, mutta mie olen niin huono, etten ole vielä saanut kaatoa. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Keilaaminen on ihan jees juttu! Itse pidän siitä myös, mutta mie olen niin huono, etten ole vielä saanut kaatoa. :laugh:

No hei... Miun molempi kaato tuli ihan vahingossa, en mie oikeesti osaa sihdata ollenkaan... Joo ja kerran sain sen hemmetin pallon lentämään taaksepäin :laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja feger:

No hei... Miun molempi kaato tuli ihan vahingossa, en mie oikeesti osaa sihdata ollenkaan... Joo ja kerran sain sen hemmetin pallon lentämään taaksepäin :laugh: :laugh: :laugh:

Kaveri sai kouluaikana heitettyä pallon open varpaille. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Keilaus on siitä hauska urheilulaji, että samalla voi juoda kaljaa. Mä ainakin heitän kahden kaljan jälkeen paljon paremmin, kuin selvinpäin. :)

No pakko tunnustaa että ei me ihan selvistäpäin liikkeellä oltu :whistle: Oli meinaa työporukan kanssa kuusenkaatajaiset :D

Yhteistyössä