M
"Minä vaan"
Vieras
Mitä mun pitää enää tehä. Soskut käy meillä sen takia kun jouduin kerran viemään lapset tarhaan kun mies ei tullu kotiin sovitusti hänen ryyppyreissultaan ja koin että hän ei ole kykenevä huolehtimaan lapsista kun mulla oli aamuvuoroon meno. Itkin siellä kun vein lapset ja niiden tehtävä oli tehä lastensuojeluilmoitus. Olemme miehen kans ollu 7 vuotta yhessä. 2 ihanaa lasta ja kolmas tulossa. Esikoisen kans on aika vaikeaa kun on 4 v ja hirveä uhma. Olen paljon yksin ku mies reissutyössä. Ite käyn vuorotöissä. Esimieheni puukottaa selkään ja puhuu paskaa seläntakana. Ei ole ensimmäinen kerta että se jotain kiusaa. Muutimme tänne tuppukylään isosta kaupungista ja mulla ei ole ainuttakaan kaveria täällä vanhemmistani puhumattakaan. Olen aivan loppu. Viimeinen tikki oli tämä että mieheni eilen lähti ryyppyreissulle eikä ole tullut kotiin eli taas joudun viemään pojat tarhaan sillon kun ei olis ees hoito pvä varattu. Pettämisiä on ollut molemmin puolin. Velkaa miehellä on vielä reilu 10 tuhatta ja luottotiedot menny. Itselläni on onneksi kunnossa. Haluaisin muuttaa lasten kans pois en jaksa katsoa kuinka ne kärsii kun vanhemmat riitelee. Eihän se niiden vika ole ja ovat ansainneet paremman ja turvallisemman elämän. Mulla on aina nämä raskaus ajat ollut yhtä helvettiä. Mitä ihmettä mun pitää tehä. Ei kiinnosta töissäkään käydä ku on tuommonen esimies joka utelee yksityisasioita ja juoruaa kylillä ne sitten. Ei ole motivaatiota mihinkään ja pelottaa mennä töihin....