Elämän pieniä suuria iloja :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AulisKotityöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AulisKotityöläinen

Vieras
Kaksi lasta nukkuu, yksi koulussa - ihana harvinainen rauha ja hiljaisuus, yleensä kun toi keskimmäinen ei enää nuku päikkäreitä. Pakastimesta löytyi kuningatarjäätelöä ja saan syödä sen ihan yksin :D :D :D Aurinkokin paistaa ja on ihanan valoisaa, voiko olla ihanampaa hetkeä kotiäidin elämässä ;)

Mulla toi ihana hetki kaatuisi siihen, että auringonpaisteella näkyy niin hyvin kuinka likaiset ikkunat meillä on... Hotkaisisin jäätelön äkkiä napaan ja sitten alkaisin pesemään ikkunoita *huoh*

Alkuperäinen kirjoittaja hoo:
Mulla toi ihana hetki kaatuisi siihen, että auringonpaisteella näkyy niin hyvin kuinka likaiset ikkunat meillä on... Hotkaisisin jäätelön äkkiä napaan ja sitten alkaisin pesemään ikkunoita *huoh*

Senpä takia mä tuijotankin visusti tätä konetta :D ;)

Muistan hyvin tuonkaltaiset hetket hoitovapaaltani, ne oli luxusta nykymenoon verrattuna. kuten koko vapaa muutenkin. Eikä mene huonosti muuten tänäänkään, aurinkokelissä vaeltelin koiran kanssa 2 h kun olin saanut lapset yhteiskunnan huomaan ja vaimon tekemään oman osuutensa kaikkien sairaiden, ja perheemme talouden, hyväksi!

Vaan hommia on jonossa riittävästi, hauskaa ja aurinkoista päivää!!