Elämän pienet ilot! Nooa 3vko hymyilee

:) Meidän tyttö ( huomenna jo 5 kk :O :rolleyes: ) alkoi myös kolme viikkoa vanhana hymyilemään ja nykyään onkin yhtä hymyä koko tyttö.Kameralle ei saa oikeastaan koskaan ikuistettua hymyjä, koska heti kun huomaa kameran ilmeestä tulee ihmettelevä ja mielenkiinto siirtyy kameraan :D

[QUOTE="vieras";26656914]Minusta on todella, todella omituista että joku sinun vuosilukemallasi syntynyt (mikäli olet 87) on vielä noin lapsellinen, teinimäinen, pentu.[/QUOTE]

Sama tuli mieleen. Tälläisen aloituksen voisi ymmärtää 16v teini äidiltä.

[QUOTE="vieras";26656914]Minusta on todella, todella omituista että joku sinun vuosilukemallasi syntynyt (mikäli olet 87) on vielä noin lapsellinen, teinimäinen, pentu.[/QUOTE]

No tääällä sitten toinen lapsellinen, teinimäinen, pentu äiti vm.72, neljän lapsen äiti jolle oikeasti 5viikkoisen eilen väläyttämä ensimmäinen hymynsä oli ja on elämän pieniä iloja..
Ollaan yhdessä ap:n kanssa lapsellisia pentuja:)

m oon kanssa -87 syntynyt. Meidän poitsu hymyili kuukauden ikäisenä. Nyt jo mahtavat 6viikkoa vanha :) Ai että on se ihana :) :heart:
ja esikoistyttö hoitaa ja hoivaa minkä ehtii ja leikkii nalleilla ja nukkevauvoilla pikkuäitiä :) Ja kun kuulee että vauva itkee niin sanoo: "vauva" ja juoksee vauvan luokse :heart:
mä voisin hehkuttaa omia lapsosia vaikka oisin tuplasti vanhempi :)
Elämän pienet ilot tekee elämästä suurta iloa!

Tämä 35 v teini on ainakin ihan haltioissaan tästä avauksesta :heart:

Meillä hymyillään myös. Pari päivää olen kytännyt, että onko ne mahavaivoja vai hymyjä, ja kyllä ne jälkimmäisiä on :). Aamulla on ihana herätä, kun saa tuijottaa vauvan hymyilevää nassua.

Ja mä jo 36 v teini :saint: Kyllä mut ainakin vauvan hymyt ( myös sen 13 v sitten vauvana ollut ) saa hyvälle tuulelle, kuten ap sanoi elämän pienet ilot.Harmi, jos kaikki ei koe lastensa hymyjä iloisena asiana :|

Okei, toi on sun mielipitees. :) Mua on irl sanottu tosi usein ikästäni järkevämmäks ja vanhemman oloseks. Ulkonäön perusteel luullaan päivastoin nuoremmaks. :D

Saa nähdä hymyileekö äiti 35 vee lähtiessään piakkoin keskustaan kolmen ipanansa kanssa. Maistraatissa pitäisi käydä viemässä pienimmän nimipaperi :) ja kiinnostaa ihan kamalasti lähteä sinne asti... :snotty:. Etenkin kun vauvalla on tiheän imun kausi menossa.

Uusimmat

Yhteistyössä