Elämän eka hiivatulehdus, APUA?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kutisee!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kutisee!!!

Vieras
Niin mulla ei ole ikinä ollut hiivatulehdusta, oon "sieltä" aika hapan, eli välttynyt tähän asti hiivalta.

Nyt sitten epäilen hiivaa, olen siitä aika varma oireiden perusteella. Emättimen suulta kutittaa, valkovuoto on kirkkaanvalkoista ja sitä tulee PALJON (sellaista tahmeaa ) , mutta se ei haise miltään, jos joltain niin makeahkolta.
JA siksikin epäilen hiivaa että olen viimeisen viikon ollut erittäin vahvalla antibioottikuurilla. Apteekkiin en enää tänään pääse, niin voiko tälle tehdä kotona mitään?!

mullakaan ei ikinä ole ollut hiivaa, ja oon miettinyt et huomaako sitä edes pakolla jos on???

oikeesti? onko mulla voinu olla se tai voiko mulla olla se nyt?

onko aina oireita?

Alkuperäinen kirjoittaja yks:
mullakaan ei ikinä ole ollut hiivaa, ja oon miettinyt et huomaako sitä edes pakolla jos on???

oikeesti? onko mulla voinu olla se tai voiko mulla olla se nyt?

onko aina oireita?

Kyllä hiiva voi olla oireeton, etenkin raskauden aikana. Mulla oli.. Ehkä jotain tosi pientä kutinaa oli, mikä ois kyllä voinu olla ihan normaaliakin. kätilölle synnytyksessä totesin, että mulla on oireeton hiiva. Kätilö oli ihmeissään, että mistäs tiedät että se on ees sulla jos on oireeton. Sanoin, et aika varma oon ku tartutin sen mieheen :laugh: Kätilö meni vaikeeks ja hiljeni. alko sit juttelee lääkärin kans jotain ihan muuta.. se oli hulvaton tilanne :laugh: IHAN OT :D

Mut joo, jos on oireellinen niin kyllä sen todellakin tietää kun on hiiva :xmas: