elämää jatkuvassa kivun pelossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Ruusa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

"Ruusa"

Vieras
minulla on ollut selvittämättömiä vatsakupuja, joiden takia olen joutunut käymään sairaalassa kipupiikillä. on ultrattu, tähystykseen ei ainkaan vielä ruveta. vahva epäilys on, että' on jotain tuolla suolistossa. pelkään jatkuvasti että taas alkaa sattua, pelkään umpisuolta & syöpää. viime yönä luulin jo että nyt viimein räjähti se umpisuoli,alkoi oikealla puolella pistää ilkeästi ja samalla tuntui että kuume nousee, jalat ja kädet oikein nykivät. mutta sitten se yhtäkkiä loppui ja sain nukahdettua. tuttavapiirissä kun on tästä aiheesta tullut juteltua, niin kumman yleisiä tuntuvat olevan vatsavaivat joihin ei syytä löydy!!! :O johtuuko sitten siitä, että vatsan alueella on vaikka mitä elimiä vai mistä... itselläni kipu ainakin keskityy tuohon oikealle, paikka vaihtelee alamahasta kylkeen ja napaan

Mulla oli pitkään oikealla puolella vatsassa kipua ja tulehdusarvot vähän koholla.Lääkärit antoivat lääkkeitä esim.ilmavaivoihin yms sitten meni n.2kk ja puhkesi umpisuoli.

[QUOTE="tiina";28140093]Mulla oli pitkään oikealla puolella vatsassa kipua ja tulehdusarvot vähän koholla.Lääkärit antoivat lääkkeitä esim.ilmavaivoihin yms sitten meni n.2kk ja puhkesi umpisuoli.[/QUOTE]

minulla on ollut tätä kolmisen vuotta..

Yhteistyössä